قوانین و مقررات خرید محصول از سایت فروشگاه رایکا هوم

کاربران گرامی؛ در صورت تمایل به خرید از سایت رایکا هوم لطفا قوانین و مقررات زیر را مطالعه فرمایید:

قوانین عمومی

کلیه رویه ها ، اصول ، قوانین و مقررات رایکا هوم مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک می باشد. کاربران نیز متعاقبا موظف به رعایت قوانین کاربران می باشند. چنانچه تغییراتی در قوانین و سرویس های رایکا هوم در آینده صورت گیرد در این صفحه به روز رسانی خواهد شد. شما نیز بعنوان کاربر توافق می نمایید که استفاده دائم از سایت به منزله پذیرش تغییرات می باشد.

تعریف کاربر یا مشتری

کاربر یا مشتری به شخصی اطلاق می شود که با اطلاعات کاربری که در فرم ثبت نام نموده به استفاده از خدمات یا ثبت سفارش در سایت رایکا هوم اقدام می نماید.

ارتباطات الکترونیکی

وقتی شما سفارش اینترنتی خود را ثبت می کنید و اقدام به خرید می نمایید و یا به رایکا هوم ایمیل می زنید این ارتباط بین شما و رایکا هوم بصورت الکترونیکی صورت می گیرد و اگر درخواست شما بعنوان مشتری یا کاربر با رعایت همه اصول و رویه ها انجام شود شما موافقت می نمایید که رایکا هوم به صورت الکترونیکی از طریق پیامک، پست الکترونیکی و دیگر سرویسهای الکترونیکی به درخواست شما بعنوان مشتری یا کاربر پاسخ دهد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه هر هفته به جز روزهای تعطیل عمومی در ایران می باشد و همه سفارشهای ثبت شده در روزهای کاری و اولین روز بعد از تعطیلات پردازش می گردند.
  • همه سفارشهایی که در سایت رایکا هوم ثبت شده اند بوسیله ارسال پیش فاکتور با ایمیل، در نوبت پردازش قرار میگیرند. رایکا هوم در ارسال و تحویل سفارشهای ثبت شده نهایت تلاش و دقت را می نماید. با این وجود اگر موجودی محصول درخواستی مشتری در انبار به پایان رسیده باشد ، حتی بعد از اقدام کاربر یا مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل نمودن سفارش و استرداد وجه برای رایکا هوم محفوظ می باشد. همچنین مشتری می تواند بجای کالایی که به اتمام رسیده محصولی مشابه یا غیرمشابه را جایگزین نماید.
  • در صورتی که نوسان قیمتی شدید در وقت خرید کالا شامل محصولات رایکا هوم شود ، فروشگاه می تواند قیمت محصول خود را برمبنای قیمت روز حساب کرده و مابه التفاوت را از خریدار محصول طلب کند.
  • اگر مشکلی در پردازش نهایی سبد خرید مثل تمام شدن موجودی کالا و یا انصراف مشتری صورت گیرد مبلغ پرداختی توسط مشتری در مدت 24 الی 48 ساعت کاری بحساب کاربر یا مشتری واریز می شود.