کاربرد قفل دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

کاربرد قفل دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


کاربرد قفل دیجیتال چیست؟ قفل دیجیتال یکی از کاربردی ترین قفل های تولید شده در طی چند سال اخیر می باشد. این قفل به دلیل امنیت بالایی که دارد می تواند خانه، ساختمان و یا فروشگاه شما را به طور کامل قفل کند. شما می توانید دسترسی ها را برای این قفل مشخص نمایید. دسترسی را می توانید برای افراد مختلفی اعم از اعضای خانواده، پرستار و خدمتکار خود مشخص کنید.

یکی از مزایای بسیار خوب قفل دیجیتال امنیت بالا و مقاومت زیاد آن نسبت به ضربات شدید می باشد. در ساختمان های نوساز و گرانبها و همچنین در پروژه های نوسازی منزل و ویلا، شما می توانید قفل دیجیتال را جایگزین قفل های قدیمی کنید و زمانی که در ملک خود نیستید بابت خالی بودن آن آسوده خاطر باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد کاربرد قفل دیجیتال در مکان های مختلف صحبت کنیم پس تا پایان مطلب با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال همراه باشید.

کاربرد قفل دیجیتال خرید با تخفیف ویژه

کاربرد قفل دیجیتال چیست؟

برخی از انواع کاربرد قفل دیجیتال در مکان های مختلف به شرح زیر است :

1- کاربرد قفل دیجیتال در بانکها

بانک ها یکی از مکان هایی هستند که برای حفظ اطلاعات و دارایی نیاز به قفل دیجیتال دارند. در گذشته در بانکها از گاو صندوق های سنتی استفاده می شد که در حال حاضر علاوه بر گاوصندوق دیجیتال از قفل دیجیتال نیز برای اتاق های بسیار مهم استفاده می شود.

2- کاربرد قفل دیجیتال در ادارات دولتی

ادارات دولتی که اطلاعات مهم و غالباً اسناد محرمانه را نگهداری می کنند باید هر یک از اتاق های آن دارای قفل دیجیتال باشند. چرا که نگهداری این اطلاعات بسیار حائز اهمیت است و متناسب با میزان اهمیت این اطلاعات باید کد دسترسی به طور مرتب تغییر داده شود.

3- کاربرد قفل دیجیتال در بیمارستان ها

در بخش های بسیار مهم از جمله بخش مراقبت های ویژه، اتاق عمل ها و بخش های قرنطینه که ورود افراد متفرقه به آن ممنوع می باشد، یک قفل مجازی بر روی درب این قسمت ها کار گذاشته می شود. در این بخش ها کد دسترسی تنها به افراد مجاز ارائه می شود. این کد باید به طور مکرر و در صورت آشکار شدن تغییر داده شود.

کاربرد قفل دیجیتال استفاده از قفل دیجیتال در بیمارستان

4- کاربرد قفل دیجیتال در املاک و خانه ها

املاک و خانه های شما آن دسته از مکان های بسیار مهم هستند که کاربرد قفل دیجیتال در آن بسیار است. به ویژه اگر در منطقه ای لوکس زندگی می کنید و دارایی های شما گرانبها هستند باید از چنین قفلی استفاده کنید تا امنیت خانه و دارایی خود را بالاتر ببرید. حال با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید هر یک از مدل ها و انواع قفل دیجیتال را انتخاب کنید.

5- کاربرد قفل دیجیتال در هتل ها

هتل ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که از چنین قفلی برای هر اتاق استفاده می کنند. این نوع قفل علاوه بر افزایش میزان امنیت محیطی، به افزایش میزان اطمینان افراد جهت اقامت در هتل را نیز بالا می برد. اکثر اتاق های هتل ها از قفل دیجیتال کارتی بهره می برند. با استفاده از این نوع قفل دیجیتال دیگر نیازی به تغییر مداوم کد دسترسی و یا ثبت اثر انگشت ندارند، چرا که افراد به طور موقت در هتل ها اقامت دارند.

کاربرد قفل دیجیتال در هتل ها

پرکاربردترین قفل های دیجیتال کدام است؟

شرکت های مختلفی در زمینه طراحی و تولید قفل هوشمند و دیجیتال فعالیت می کنند که هر مزایای مختلفی را در طراحی آنها پیاده سازی می کنند. مزایای آنها با توجه به نوع آنها می توانند متفاوت باشد. با توجه به قفل هایی که کد، اثر انگشت و یا الگو دریافت می کنند عملکرد نیز متفاوت می باشد.

مزایای از قبیل اتصال به وای فای و بلوتوث می تواند به شما کمک کند از فاصله دور و نزدیک به این قفل دسترسی پیدا کنید و از دورترین نقطه نیز اقدام به باز کردن آن کنید. در واقع بهترین آنها یک برند خاص نیست، بلکه قفلی است که بتواند امنیت خانه، ویلا و یا ملک شما را حفظ کند. به راحتی از بین نرود و همچنین کد آن به راحتی در دسترس دیگران قرار نگیرد. البته تمامی این موارد به احتیاط و مراقبت شما نیز بستگی دارد.

مزایای استفاده از قفل دیجیتال

استفاده از قفل دیجیتال مزایای بسیاری را به دنبال دارد که شما تنها با کار گذاشتن این نوع قفل در مکان های مختلف متوجه آنها خواهید شد. اما کدامیک از قفل های دیجیتال در چه محیطی می تواند مناسب باشد؟ شما در شرکت ها، املاک تجاری، بیمارستان ها، مدارس و خانه ها می توانید از تمام انواع قفل های دیجیتال استفاده کنید. در مکان هایی که احتمال لو رفتن کد دسترسی وجود دارد، می توانید به جای آن از قفل های اثر انگشتی استفاده کنید. این کار امنیت دسترسی را بالاتر خواهد برد.

اما در مورد قفل های دیجیتالی که از کد دسترسی استفاده می شود، در موقعیت هایی که احساس خطر می کنید می توانید کد آن را فوراً تغییر دهید. شما از راه دور و از طریق گوشی خود می توانید آن را به طور کامل کنترل کنید. شما می توانید پس از انجام بازسازی و یا بهسازی ویلا یا ملک خود، با کار گذاشتن یک از این نوع قفل ها بر روی درب، می توانید مدتها با خیالی آسوده به سفر رفته و نگران دزدی از ملک خود نباشید.

کاربرد قفل دیجیتال بهترین قفل دیجیتال

کلام آخر

در این مقاله با انواع کاربرد قفل دیجیتال در بانکها ، هتل ها ، ادارات و منازل آشنا شدیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع قفل و دستگیره دیجیتال و انواع تجهیزات امنیتی می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. کارشناسان رایکا هوم شما را در انتخاب قفل و دستگیره هوشمند مناسب منزل یا محل کارتان راهنمایی می کنند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!