دکوراسیون

دکوراسیون


چه نوآوری هایی را در دکوراسیون در سال 2020 مشاهده خواهیم کرد ؟

هر طرح دارای شخصیت و زبان منعکس شده است. با این حال ، از آنجا که طرح های ایجاد شده در همان دوره به همان زبان صحبت می کنند ، این یک روند می شود.روندها با توجه به نیازها و سلایق جامعه و زمان شکل می گیرند.به همین دلیل ، ما روند تزئینات 2020 را برای مصالح ، رنگ ها ، بافت ها یا طرح های مبلمان مورد علاقه شما گردآوری کرده ایم.طراحی دکوراسیون داخلی 2020 مانند سالهای گذشته با تغییر و تحولات زیادی روبرو خواهد بود و تلفیقی از نورپردازی دیسکوهای شبانه دهه 70 میلادی را با طراحی دکوراسیون مدرن و لاکچری دهه 80 در آن دیده میشود. نوع طراحی داخلی، تجهیزات، رنگبندی و طراحی و چیدمان منزل 2020 همگی با توجه به نیازهای زندگی و دنیای مدرن امروز همگام میشوند.

چگونه روند دکوراسیون مشخص می شود؟

می توان گفت که این بازتابی از جامعه امروز است ، به ویژه برای روندهایی که در زمینه های طراحی مانند مد ، پارچه و گرافیک ذکر شده است.روندهایی که دوره تولید بعدی را شکل می دهد و میزان مصرف را تحت تأثیر قرار می دهد ، شیوه زندگی مردم را برای مدت طولانی با تیمی از جامعه شناسان ، روانشناسان ، منتقدان هنر و بازاریان بررسی می کند.به عنوان مثال مواردی مانند ساعات صرف شده در دکوراسیون منزل ، ارتفاعات آپارتمان امروز ، عادات خانه در خانه و انتظارات معیارهایی هستند که این روندها را راهنمایی می کنند.

روندهای دکوراسیون 2020 چیست؟

در مطالعات بین المللی مشاهده شد که مردم خانه را به عنوان یک حریم امن و آرامش می دانند.دقیقاً مثل پناهگاهی که در آن می توانید بعد از یک روز خسته کننده وقت بگذارید.به همین دلایل ، روند دکوراسیون 2020 به طور کلی با این واقعیت مشخص می شود که خانه چشم را خسته نمی کند ، اجازه استراحت می دهد ، حتی به نظر می رسد مانند یک اتاق هتل است.

 روندهای رنگی در دکوراسیون 2020 :

با توجه به روند دکوراسیون 2020 ، یکی از رنگهایی که اغلب می توانیم روی رنگهای دیواری ، محصولات دکوراسیون ، مبلمان مشاهده کنیم سایه هایی از خاکستری خواهد بود.شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف خصوصاً رنگ هایی را که خسته کننده نیستند و محیط تیره ای را در هنگام استراحت ایجاد می کنید ، مبلمان خود را متمایز کنید.رنگ‌های خنثی چندان نمی‌توانند جلب توجه کنند اما با کمی خلاقیت و ترکیب رنگ‌های کِرِم و خاکی با رنگ‌های خنثی، افزون بر القای آرامش و سلامت روان، فضایی روشن و دلباز خلق می‌کنند. البته برای روح بخشیدن به فضا می‌توانید از گیاهان آپارتمانی برای ایجاد طراوت و شادابی در محیط استفاده کنید.

رنگ های مات و پاستیلی به جای رنگ های روشن و کم نور ترجیح داده می شوند.نکته قابل توجه در این انتخاب، کنار رفتن رنگ‌های براق و درخشان است. رنگ‌های ملایم، خنثی و مات با در نظر گرفتن آرامش روانی که به محیط القاء می‌کنند، انرژی و هیجان به جا مانده از رنگ‌های براق سال‌های قبل را در خود حل کرده و به صنعت طراحی و فضای منازل آرامش بخشیدند.

 برند متریال در دکوراسیون 2020 :

متریالی که ممکن است در سال 2020 به نام ظاهری راحت و آرام از پناهگاه با آن روبرو شویم عبارت است از : چوب. مبلمان ، دکوراسیون ، کف ، سقف ، دیوار و… می توان آن را در کل خانه با شکل خام چوب ، بدون رنگ آمیزی استفاده کرد.خاطرنشان کردیم که رنگهای خاکستری عمدتا در رنگهای روند 2020 مشاهده می شوند. برخلاف نگاه گرم چوب ، مواد بتونی / سیمانی به معرض نمایش گذاشته می شوند.بتن / سیمان ، که به عنوان خام و غیر فرآوری دیده می شود ، بیشتر در دیوار یا کف ظاهر می شود.

در میان موادی که چنین کنتراستی مشاهده می کنیم ، می توانید مقداری درخشش به برنج و جزئیات فلزی و لوازم جانبی فلز خود اضافه کنید.شما می توانید با استفاده از دکوراسیون های روشنایی ، مبلمان یا جزئیات ، خانه ای روشن دیزاین کنید.

کاغذ دیواری و تزئینات دیواری ، که در آن بیشتر از الگوهای هندسی استفاده می شود ، می توانند دیواری را که مرزهای خانه را تعیین می کند به عنوان یک عنصر مؤثر در خانه تبدیل کنند.به خصوص با استفاده از کاغذ دیواری های تیره ، می توانید مناطق استراحت کم و تاریک را در خانه خود ایجاد کنید.

نحوه استفاده از هندسه در دکوراسیون :

الگوهای هندسی در دکوراسیون داخلی، سال‌هاست که روی بورس هستند و طرفداران خودشان را دارند. به حدی که می‌توانید در هر مکانی ردی از الگوی هندسی در دکوراسیون داخلی پیدا کنید. از دلایل پر طرفدار بودن این سبک این است که روی همه چیز از کاغذدیواری، نیمکت و ملافه گرفته تا وسایل روشنایی، می‌توان آن را اعمال کرد و لذت برد.

بنابراین سبک‌های هندسی فعلا ماندگارند و در سال ۲۰۲۰ هم تعادل هندسی در دکوراسیون داخلی زیاد به چشم می‌خورد. می‌توانید با ترکیب این الگوها با سبک‌های دکوراسیون کلاسیک یا مدرن، فضای جسورانه و پر جنب‌وجوشی را برای خانه خود ایجاد کنید.

با توجه به روندهای 2020 ، نقش محصولات با اشکال هندسی امسال در دکوراسیون برجسته تر می شوند.به عنوان مثال می توانید از لامپ های هندسی ، بالش ، صندلی گلابی ، میز و میزهای قهوه استفاده کرده و جلوه ای مدرن به خانه خود بدهید.در این مرحله ، شاید ، استفاده از اشکال هندسی در هر محصول ممکن است ظاهر نامنظمی در خانه ایجاد کند.بنابراین ، می توانید فرم های هندسی را در یک محصول مرکزی و بزرگ مطابق با اتاق ، درست مانند نورپردازی یا فقط یک میز قهوه انتخاب کنید.

آیا برای شما هم مهم است که در حوزه دکوراسیون داخلی، مد جدید هر سال چیست؟

مثلا اینکه سبک‌هاو ایده‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ چه هستند؟
چه المان‌هایی در این دکوراسیون‌ها تغییر کرده است و اینکه خانه خود را
در سال ۲۰۲۰ چگونه بچینیم؟ اگر دغدغه چگونگی دکوراسیون خانه‌تان را دارید،
در این مطلب با ما همراه باشید تا ترندهای امسال در حوزه دکوراسیون داخلی را با هم مرور کنیم.

در حوزه دکوراسیون داخلی سبک‌هایی هستند که همیشگی هستند و
همواره طرفداران خود را دارند، مانند سبک کلاسیک یا مدرن. اما در چند
سال اخیر سبک‌ها و ایده‌های متنوع و هیجان‌انگیزتری در بازار دکوراسیون
و طراحی داخلی داغ شده‌اند که در این نوشته سعی داریم شما را با سبک‌های رایج سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

شناخت انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی، کمک بزرگی در چگونه
چیدن خانه به شما می‌کند. حتی اگر دقیقا خانه خود را بر اساس یک
نوع خاص از دکوراسیون دیزاین نکنید، اما در زمینه هماهنگی و ایجاد یک فضای مناسب برای زندگی، می‌توانید از سبک‌ها الهام بگیرید.

افراط نکردن در دنبال کردن مد

اگر شما از آن دسته افراد می باشد که به مد و رایج شدن وسایل و
لوازم منزل علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که برای دکوراسیون
داخلی منزل خود در این زمینه زیاده روی نکنید، به عنوان مثال فرض کنید
طرح های شلوغ مدتی است که بین مردم باب شده است شما
نباید تمام خانه خود را پر از طرح ها و وسایل شلوغ کنید بلکه می توانید
با استفاده از یک تابلوی شلوغ و یا چند کوسن با طرح شلوغ جلوه به روز و متفاوتی به خانه خود دهید.

توجه داشته باشید که انتخاب دکوراسیون نیز به مانند بسیاری
از موارد دیگر رابطه مستقیمی با نوع سلیقه شما دارد. و مهمترین
چیز این است که شما در آن محیط احساس راحتی و آرامش داشته باشید.
معمولا نیز بسیاری از طراحان هنگام طراحی، کاملا جویای سلیقه و نظر
مشتری شان می شوند و سپس بر مبنای آن طرحی اصولی و حساب شده پیاده می کنند.

تابلوهای دیواری و دکوراسیون  :

امروزه زندگی و سرعت کار در حال تسریع است ، گرایش به سمت
زندگی تجاری در دکوراسیون منازل شروع به گرفتن مکان های خود می کند.
در این عنوان خصوصاً تخته های دیواری ، الگوهای شبیه به یک دفتر ،
دکوراسیون های دیواری نیز نمایان می شوند.می توان با تصاویر
پس زمینه سه بعدی ، ابعادی متفاوت به فضاها اضافه کرد .هنگامی
که میهمانان شما وارد خانه می شوند ، اگر می خواهید در ابتدا
دیوارهای شما توجه شما را جلب کند ،

می توانید از اولویت شما برای تصاویر پس زمینه 3D استفاده کنید

این محصولات که اغلب در اتاق های
جوان و همچنین سالن ها ترجیح داده می شوند دارای طرح های متفاوتی
هستند.به عبارت دیگر ، می توانید تصاویر پس زمینه سه بعدی را با الگویی از گل انتخاب کنید تا فضایی آرام و طبیعی به نظر برسد.

طراحی خوب و بدون نقص دکوراسیون داخلی منزل کار اسانی نیست و
برای ایجاد دکوراسیونی زیبا در فضای منزل شما باید از چیدمانی استفاده کنید
که پیش تر به مرحله اجرا رسیده باشد.در دکوراسیون امسال ترکیبی
از آیتم های جدید و قدیم در کنار هم قرار خواهند گرفت. این سبک های
دکوراسیون می توانند جلوه های متفاوتی را ایجاد کنند که سال
خاصی را برای ما به ارمغان خواهند آورد. این پیشنهاد ما مطابق
با روند دکوراسیون 2020 برای خانه است ، جایی که شما مفهوم
خانه را تعریف می کنید ، بعضی اوقات در راحتی هتل ، گاهی
در جدی بودن یک دفتر و گاهی به عنوان پناهگاه شخصی.آرزو می کنیم
خانه خود را با خوشحالی با محصولات دکوراتی که در دوره تولید جدید به بازار عرضه می شود تزئین کنید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!