انواع کتابخانه مدرن : تصاویر کتابخانه های خانگی

انواع کتابخانه مدرن : تصاویر کتابخانه های خانگی


انواع کتابخانه مدرن : تصاویر کتابخانه های خانگی

یکی از فضاهای مورد استفاده در خانه ها, فضای مناسب برای قفسه کتابخانه است.اختصاص قسمتی از فضای منزل به کتابخانه مزایای خاص خود را دارد. کتاب ها می توانند دکوراسیون ساده و ظریفی را ایجاد کنند، رنگ های جذاب، شخصیت و سبک التقاطی را به دکوراسیون منزل اضافه کنند. این بدان معناست که می توانید با جانمایی یک کتابخانه مدرن در مورد ترکیب مناسب لوازم تزئینی کمتر استرس داشته باشید.

برای کتاب شناسان، قفسه هایی که کف تا سقف را پوشانده اند می توانند یک رویکرد برای کتابخانه خانگی باشند که تمرکز مخاطب را به سمت کتاب ها و مجموعه های مورد علاقه جلب کند. برای مجموعه داران، میزهای قهوه می توانند تقارن، تناسب و عمق را به سطح و در امتداد دیواره ها اضافه کنند. و برای خانواده های دارای فرزند کوچک، مطمئنا ترکیبی از کتاب های به نمایش درآمده باعث تحریک مطالعه و سواد در کودکان شما می شود. اما برای علاقه مندان به دکوراسیون، طراحی کتابخانه مدرن منزل شما به همان اندازه قفسه ها، صندلی ها، نورپردازی، بافت ها و موارد دیگر مهم است.

در ادامه ما طرح های کتابخانه مدرن و منحصر به فردی را گردآوری کرده ایم تا شما بتوانید از آنها الهام بگیرید. در حال حاضر فضایی دارید که می خواهید به کتابخانه خانگی تبدیل کنید اما مطمئن نیستید که با قفسه های داخلی یا ایستاده شروع کنید؟ در ادامه همراه ما باشید.

 قفسه های کتابخانه یا قابل حمل و یا غیر قابل حمل می باشند. انتخاب هر یک از نمونه مدل کتابخانه خانگی با توجه به سلیقه افراد و دکوراسیون داخلی خانه صورت می گیرد. در این مطلب با انواع طراحی مدرن کتابخانه خانگی جدید و شیک آشنا می شویم.

 

انواع طراحی مدرن مدل کتابخانه خانگی جدید و شیک

کتابخانه های خانگی در دو مدل قابل حمل و غیر قابل حمل طراحی می شوند. هر یک از این ایده ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. با این حال در ساخت کتابخانه های مدرن غیر قابل حمل , از آن جایی که فضا و طرح کتابخانه در هنگام طراحی منزل تعیین می شود و از مصالح متفاوتی برای ساخت آن ها می توان استفاده نمود, زیبایی و جذابیت به خصوصی دارند.

با این وجود به دلیل غیر قابل حمل بدون این کتابخانه ها, در صورت تعویض منزل از این کتابخانه ها نمی توان استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه ایده های طراحی مدل کتابخانه خانگی شیک و مدرن غیر قابل حمل می باشد.

 

عدم کمال گرایی

در حالی که ما عاشق مجموعه ای مدرن و هنری زیبا و منظم هستیم، اما همه نمایش ها نباید آنقدر با ارزش باشند. مجموعه ای التقاطی از کتاب های فرسوده می تواند احساسی بی روح و زنده را القا کند که واقعاً جذاب است.

 

ایجاد فضا برای کتابخانه مدرن

برای طراحی کتابخانه مدرن به اتاق اضافی یا حتی گوشه خالی نیاز ندارید. مناطقی را پیدا کنید که بتوان قفسه ها را در آن قرار داد (گوشه ها و دیوارهای فرو رفته را در نظر بگیرید). هر دیواری که با کتاب پوشانده شده است به علاقه بصری، عمق و راحتی می افزاید.

 

طراحی ساده کتابخانه مدرن

از نظر مینیمالیست ها، کتاب ها می توانند احساس آشفتگی یا هرج و مرج بصری کنند. اما این بدان معنا نیست که شما مجبور باشید بدون کتاب زندگی کنید. قفسه ها را با کتابهای تک رنگ یا یک پالت خنثی پر کنید. در اینجا، از انبوهی از مجلات و فصلنامه ها برای ایجاد یک پس زمینه کاملا سفید استفاده شده است.

کتابخانه خانگی قابل حمل

کتابخانه های مدرن قابل حمل در مدل ها و طرح های مختلف ساخته می شود. در طراحی این کتابخانه ها از اشکال نامنظم و منظم استفاده می شود. از آن جایی که این کتابخانه ها بسته به نیاز مشتری طراحی می شود, می تواند کوچک و یا بزرگ باشد.

به دلیل قابل حمل بودن این مدل کتابخانه ها, در صورت تعویض منزل, می توانید این کتابخانه ها را به منزل جدید منتقل کنید. تصاویر زیر نمونه طراحی های صورت گرفته برای کتابخانه کوچک خانگی و نیز کتابخانه های بزرگ قابل حمل است.

 

روشن نمودن فضای کتابخانه مدرن

کتابخانه مدرن را مانند اتاق بازی یا اتاق خواب بچه ها طراحی کنید و هر وقت به سراغ کتاب می روید احساس نشاط  کنید. در عکس ذیل، تنها چیزی که لازم بود یک پوشش تازه از رنگ لاکی بود تا این کتابخانه خانگی را به فضایی روشن، نشاط آور و پذیرا تبدیل کند. رنگی با براقیت متوسط ​​باعث ایجاد نشاط می شود و از این رو این اتاق برای همه سنین جذاب است.

 

 

آن را کوتاه طراحی کنید

اگر خانه شما فاقد فضای دیوار برای قفسه های سنتی است، یک قفسه کتاب کم ارتفاع در نظر بگیرید. بعلاوه، بالای قفسه کتاب می تواند به عنوان یک سطح اضافی برای کتاب ها، نورپردازی و اشیا تزئینی باشد.

 

اجازه دهید بچه ها سرگرم شوند

کتاب ها و دوران کودکی دست به دست هم می دهند، بنابراین اگر در حال طراحی کتابخانه مدرن هستید، داستان های مورد علاقه آنها را بخشی از دکوراسیون قرار دهید. طرح های جالب و عناوین عجیب و غریب جذاب خواهد بود، و قفسه های کتاب نیز مکانی عالی برای ذخیره اسباب بازی ها و نمایش یادداشت ها خواهد بود.

 

رنگ ها را سازماندهی کنید

سازماندهی رنگی کتاب ها ترفند کاملا درست یک سبک شناس است که باعث می شود کتابخانه مدرن با محیط اطراف خود مخلوط شود (به این ترتیب، عکس ها حواس دیگران را پرت نمی کنند). پالت را طوری انتخاب کنید که رنگ اتاق شما را تکمیل یا تقویت کند، همانطور که رنگ بندی های سرد اینجا دیده می شود.

با توجه به تصاویر مشاهده کرده, بسته به سلیقه و فضای مورد نیاز برای کتابخانه و تعداد کتاب ها و سایز کتابخانه می توان از هر یک از این ایده ها استفاده نمود.

گروه دکوراسیون داخلی رایکا هوم با بهره گیری از دانش و تجربه خود در خدمت شماست تا با ساخت انواع کتابخانه های مدرن ،فانتزی و به روز ، نظر شما هم میهن عزیز را جلب نماید.

رایکاهوم ارائه انواع خدمات طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی – دکوراسیون منزل و کابینت ها 

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!