قفل دیجیتال اثر انگشتی مدل S300F برند ALOCK

(1 customer review)

تومان

قفل دیجیتال  S300F بر اساس آناتومی بدن و بر اساس ساختار آناتومی دست طراحی و تولید شده است .

این طراحی خاص سبب محبوبیت این مدل ازمحصول در مقایسه با قفل های دیجیتالی شده است که از نوع اسکنرهای لوکالیزه استفاده می کنند . نیاز کشور و پروژه های مسکونی و اداری به امنیت با تکنولوژی های به روز سبب طراحی های خاص در صنعت قفل های الکترونیکی ALOCK شده است . یکی از ویژگی های دستگیره N118F طراحی زیبا و ظریف با نوع اسکنر بیومتریک ارگونومیک میباشد . این قفل با قطعات ساخت ژاپن طراحی و تولید شده که سبب افزایش طول عمر این محصول در مقایسه با دیگر محصولات در بازار شده است .

بدنه این دستگیره ، از قطعات کاملا فلزی ساخته شده که استقامت آن را در برابر برندهای دیگر بازار بیشتر کرده است . دستگیره N118F قابلیت ذخیره 100 نفر اثرانگشت و تعداد300  نفر کاربر مستقیم ( آفلاین ) دارد . رمزهای با تابع خیالی برای جلوگیری از هک شدن توسط دیگران ، تائید ورود دومرحله ای ، مد عبور و تردد آزاد برای مواقع پر تردد مانند میهمانی ها و … یکی دیگر از امکانات این محصول میباشند .

ناموجود

قفل دیجیتال اثر انگشتی مدل S300F برند ALOCK

امکانات آفلاین S300F ای لاک

  • مدل S300F
  • رنگ : مشکی
  • جنس: آلومینیوم
  • سایز  دستگیره : 3*6.5*26 سانتیمتر
  • سایز قفل : 9*15 سانتیمتر
  • قابلیت ذخیره 400 نفر کاربر مختلف
  • 100 نفر اثرانگشت
  • 200 نفر رمز
  • 100 نفر کارت
  • قطعات ساخت ژاپن
  • پنج سال گارانتی تعویض بی قید و شرط
  • 15 سال خدمات پس از فروش
  • قابلیت تحمل بیش از 1200 نیوتن فشار مستقیم روی محصولات
  • منبع تغذیه باتری قلمی 1.5*4
  • کلید مکانیکی ضد دریل و اسید برای مواقع اضطراری
  • سیستم هشدار کاهش میزان باتری
  • سیستم هشدار ورود کارت و رمز اشتباه
  • هشدار باز ماندن درب
  • سیستم Passage Mode برای تردد افراد بدون نیاز به رمز یا کارت در مواقع پرتردد مانند میهمانی، ساعات پرتردد اداری و…
  • قفل شب‌بند
  • سیستم D.N.D و block user
  • کانکتور باتری خارجی میکرو USB
  • تنطیمات چند مدیریتی (9 مدیر)

محل مصرف 

مسکونی، اداری، اتاق سرور، مکان‌های امنیتی و …

مزایای استفاده نسبت به سایر روش ها:

یکی از مزایای استفاده از این محصول در مقایسه با قفل و دستگیره های معمولی . زیبایی ، استحکام و راحتی بیشتر است .
عدم نیاز به حمل کلید ، سرعت باز و بسته کردن قفل ، طراحی اناتومیک محصول
طراحی لیزری صفحه کلید لمسی و خمیدگی های زیبای کنار صفحه لمسی بسیار چشم نواز بوده و به زیبایی محصول افزوده است .

ویژگی ها نسبت به سایر محصولات مشابه بازار: 

یکی از تفاوت های بارز این محصول با دیگر مدل های موجود در بازار داشتن طراحی زیبا و بسیار کاربردی است .
این محصول با داشتن قطعات ژاپنی و گرید انرژی A+++ کم مصرف ترین نوع دستگیره هوشمند در مقایسه با دیگر برندها در بازار میباشد . یکی دیگر از این تفاوت ها ، داشتن قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی و ضد سرقت و حتی مولتی لاک بوده که بسیاری از برندهای موجود در بازار این قابلیت را دارا نمی باشند .
5 سال وارانتی کامل نشانه کیفیت طراحی و تولید این محصول بوده که در مقایسه با دیگر برندها یک سر و گردن بالاتر میباشد .

موارد ایمنی قفل دیجیتال اثر انگشتی مدل S300F

یکی از موارد ایمنی دستگیره مدل S300F داشتن ویژگی هشدار به هنگام دستکاری از بیرون و هشدار در صورت استفاده از رمز و یا اثرانگشت اشتباه است . یکی دیگر از موارد این مدل داشتن قابلیت Block Mode می باشد . در این مدل وقتی کاربری چندین بار تلاش به ورود رمز اشتباه نماید دستگیره به مدت یک دقیقه خاموش شده و کاربر غریبه به هیچ عنوان امکان استفاده از صفحه کلید ، اسکنر اثرانگشت و .. را نخواهد داشت . از این پس بار هر بار ورود رمز و یا اثرانگشت اشتباه دستگیره به مدت یک دقیقه خاموش شده تا کاربر غریبه از تلاش های بیهوده خود خسته شده و از قفل دور شود . یکی دیگر از موارد ایمنی این محصول نوع کلید مکانیکی ضد اسیدی است که در زیر دستگیره قرار گرفته و دسترسی سارقین را به توپی قفل بسیار سخت و دشوار کرده است .

  • اسکنر اثرانگشت : 
    اسکنر اثرانگشت این محصول از نوع ارگونومیک بیومتریک بوده که با ضریب خطای 0.0001 و سرعت اسکن اثرانگشت در بازه زمانی 0.15 ثانیه یکی از موثرترین نوع اسکنرهای بیومتریک حال حاضر بازار دنیا میباشد . این اسکنر از نوع 360 درجه می باشد . یعنی کاربر اثرانگشت های خود را در هر زاویه و حالتی که تمایل دارد می تواند ذخیره نماید .
  • حالت Private : 
    یکی از امکانات پرکاربرد این دستگیره ، قابلیت فعال سازی حالت Private می باشد . که این ویژگی از داخل واحد انجام شده و دیگر کاربران حتی با داشتن اثرانگشت ، رمز ، کارت و … نیز قادر به بازکردن قفل از بیرون نخواهند بود و قفل نیز به آنها هشدار داده که حالت Private از داخل فعال شده و دستگیره از بیرون امکان ورود رمز و یا کارت را به دیگران نخواهد داد .
  • تابع خیالی : 
    سیستم تابع خیالی در دستگیره S300F برای جلوگیری از هک شدن و لو رفتن رمز توسط دیگران طراحی شده است . تشخیص رمز اصلی از داخل رمز وارد شده تصادفی یکی از الگوریتم های جذاب و پیچیده در طراحی این محصولات میباشد . یعنی هنگامی که کاربر میخواهد رمز اصلی خود را وارد نماید ، در صورت حضور افراد غریبه ، میتواند قبل و یا بعد از رمز اصلی خود به تعداد نا محدود رمز وارد کند . این قابلیت سبب افزایش امنیت رمز کاربران و افزایش احساس رضایت مصرف کنندگان شده است .
  • مدیریت سیستم : 
    این محصول دارای قابلیت تعریف 9 نفر مدیر Admin میباشد که هر مدیر بصورت مجزا قابلیت ورود به سیستم مدیریت را داشته و میتوانند تنظیمات مد نظر خود را اعمال کنند . حداقل تعداد Admin یک نفر و حداکثر 9 نفر می باشد . یکی از تفاوت های این دستگیره در سیستم مدیریتی ورود مدیر به تنظیمات دستگیره با اثرانگشت است .
  • قابلیت حذف کاربران : 
    قریب به اتفاق محصولات دیجیتال در ایران دارای قابلیت تعریف کاربر هستند ولی هنگام حذف یک کاربر مشخص ، راهی جز ریست کردن کامل دستگاه ندارند . ولی در این محصول مدیر قابلیت حذف کاربران را بر اساس اثرانگشت ، رمز و کارت دارد .
    بین حذف کلیه کاربران با ریست فکتوری یا بازیابی کارخانه تفاوت هایی وجود دارد آن هم این است که وقتی کلیه کاربران را حذف کنید همچنان رمز های مدیریتی شما باقی مانده و با استفاده از آنها می توانید کاربران را اضافه و یا حذف نمائید . ولی با ریست فکتوری کردن علاوه بر حذف کلیه کاربران ، رمز های مدیریتی شما نیز حذف خواهند شد و برای اضافه و حذف کردن کاربران جدید باید در ابتدا مدیر و Admin جدید برای دستگیره تعریف نمائید .
  • مد عبور آزاد Passage Mode : 
    وقتی میهمانی دارین و یا برای تردد ارباب رجوع خود نیاز به استفاده زیاد از رمز ، کارت و … باشید خود به خود از این اقدام خسته خواهید شد . مصرف باتری شما نیز بسیار افزایش می یابد . ولی این محصول با داشتن سیستم مد عبور آزاد یا همان Passage Mode این امکان را به کاربران می دهد تا بدون نیاز به اثرانگشت، رمز و یا کارت و … قفل را براحتی باز کرده و پس از پایان میهمانی و یا وقت اداری ، دستگیره را به حالت اولیه برگردانده و کاربران بدون داشتن رمز و یا کارت معتبر دیگر قادر به تردد نخواهند بود .
  • تائید دو مرحله ای 2FA ( 2 factor authentication ) : 
    وقتی کنترل دقیق تردد افراد و سخت گیری و حفظ امنیت بیشتر برای تردد به مکان های مورد نظر خود را داشته باشید ، خود به خود به فکر برند ALOCK خواهید افتاد . زیرا این قابلیت در کلیه محصولا ALOCK تعبیه شده ولی در مورد این محصول یعنی مدل N118F این قابلیت تفاوت بیشتری دارد . یعنی با فعال شدن این حالت ، قفل برای باز شدن نیاز به دو رمز و یا اطلاعات ورود می باشد . بدین گونه : اثرانگشت + رمز  –   اثرانگشت + کارت    –    رمز + کارت
  • منبع تغذیه دستگاه :
    این محصول تنها با استفاده از 4 عدد باتری قلمی 1.5 ولت کار میکند . مدت استفاده از باتری های قلمی معمولی بی نام تقریبا 6 ماه و در صورت استفاده از باتری های قلمی آلکالاین این مدت به یکسال افزایش پیدا میکند . تاریخ تولید باتری ها ، دما و شرایط نگهداری ، کمپانی و متریال تولید کننده باتری و … در میزان کارکرد و مدت استفاده از باتری ها تاثیر گذار خواهند بود .
  • منبع تغذیه اضطراری : 
    در صورت کاهش میزان باتری ها ، علاوه بر مشاهده میزان درصد باتری بر روی نمایشگر محصول ، شما قادر خواهید بود با در دست داشتن یک پاوربانک و کابل Micro USB ، برق مورد نیاز محصول را از بیرون تامین کرده و سپس با استفاده از اثرانگشت ، رمز و یا کارت معتبر ، قفل را باز نمائید و سپس از داخل اقدام به تعویض باتری ها نمائید .
  • کلید اضطراری : 
    استفاده از کلید مکانیکی ضد اسید و ضد سرقت یکی از اخرین ویژگی امنیتی دستگیره مدل S300F می باشد . این ویژگی برای این طراحی شده است که در مواقع خاموش شدن دستگیره پس از هشدارهای بسیار زیاد و عدم در دسترس بودن پاوربانک و یا بروز آسیب مکانیکی به دستگیره ، از کلید مکانیکی استفاده نمائید . توصیه میشود حتما کلید ها در جایی بیرون از واحد نگهداری شوند تا در صورت نیاز به آن ، مشکلی برای کاربران بروز ننماید .
  • مقاومت در برابر رطوبت :
    پنل های بیرونی و داخلی دستگیره از جنس آلومینیوم فشرده ساخته شده است . برد الکترونیکی با قطعات ساخت ژاپن طراحی شده که دارای IP 65 و مقاوم در برابر رطوبت می باشند . این ویژگی مناسب مناطق پر رطوبت و شرجی شمال و جنوب ایران بوده و در مقایسه با دیگر برندهای بازار دنیا از کیفیتی کم نظیر برخور دار است .

مقایسه با دیگر مدلهای ALOCK :

مقایسه با N120  :
تفاوت N120 با S300F  در نداشتن قفل کودک ، ارتفاع کوتاه تر و رنگ مشکی و قابلیت گزارش گیری آن می باشد . در غیر اینصورت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند .
مقایسه با S300P :
تفاوت S300P با S300F در داشتن اثرانگشت می باشد . در غیر اینصورت تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند .
مقایسه با N118F :
تفاوت S300F با مدل N118F در نداشتن قابلیت گزارش گیری و تعریف رمز یکبر مصرف افلاین و رنگ و ارتفاع دستگیره می باشد .  دیگر امکانات این دو محصول بایکدیگر برابر می باشد .

مشخصات فنی :

مدلS300F
رنگمشکی
وزن3 کیلو گرم
ابعاد دستگیره26X6.5X3 CM
متریال دستگیرهآلومینیوم
متریال قفلفولاد آلیاژی سه لول
تعداد اثر انگشت200 نفر
تعداد رمز - تعداد کارت100 نفر - 100 نفر
قفل کودکندارد
کلید مکانیکیدارد
گزارش گیری تردد - در روزهای خاصندارد - ندارد
بی صدا کردندارد
مشاهده حافظه تعداد کاربر استفاده شدهندارد
رمز تابع خیالیدارد
مد عبور - PASSAGE MODEدارد
تنظیمات چند مدیریتی - ساعت و تاریخدارد - 9 مدیر
نمایشگر میزان باتری - هشدار کاهش میزان باتریندارد - دارد
قفل شب بنددارد
هشدار استفاده از اثر انگشت - رمز و کارت اشتباهدارد
هشدار باز ماندن دربدارد
مقاومت در برابر رطوبت و گرمادارد
منبع تغذیه داخلی - منبع تغذیه خارجیباتری قلمی - پورت MICRO USB
قابلیت نصب در انواع درب چوبی، ضد سرقت،مولتی لاگ و ضد حریقدارد
تکنولوژی آنلاین موبایلیندارد
مدت زمان وارانتی5 سال از تاریخ فرو
مدت زمان گارانتی15 سال از تاریخ فروش
لوازم جانبی داخل جعبهبروشور فارسی-راهنمای نصب-کارت-پیچ و میله نصب-توپی و کلید-قفل بدنه-کارت گارانتی
https://raykahome.com/product/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%ab%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-milre-%d9%85%d8%af%d9%84-m-60/

توضیحات تکمیلی

امکانات

, ,

برند

1 review for قفل دیجیتال اثر انگشتی مدل S300F برند ALOCK

  1. Avatar for el teymouri

    sina-m

    محصولات ای لاک با اینکه تازه وارد بازار شده ولی کیفیت خوبی داره – 3 ماه پیش یکیشو گرفتم از لحاظ زیبایی که بینظیره و پا به پای قفل های خیلی گرونتر داره کار میکنه – من که راضی ام ازش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 review for قفل دیجیتال اثر انگشتی مدل S300F برند ALOCK

  1. Avatar for el teymouri

    sina-m

    محصولات ای لاک با اینکه تازه وارد بازار شده ولی کیفیت خوبی داره – 3 ماه پیش یکیشو گرفتم از لحاظ زیبایی که بینظیره و پا به پای قفل های خیلی گرونتر داره کار میکنه – من که راضی ام ازش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *