مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


قفل های دیجیتال در بازار انواع گوناگونی دارند که از برندهای معتبر هستند. اما انتخاب بهترین از میان این برندها کمی دشوار به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال بازار بپردازیم . فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند دیجیتال شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت قفل دیجیتال

قفل‌های دیجیتال از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند زیرا هر کدام ویژگی‌هایی دارند که آن را از سایر قفل‌ها متمایز می‌کند، از جمله:

  • قابلیت‌هایی که توسط قفل دیجیتال به کاربران ارائه داده می‌شود متناسب با نوع کاربرد آن است.
  • تکنولوژی به کار رفته در ساخت انواع قفل‌های دیجیتال و هوشمند با یکدیگر متفاوت است که باعث می‌شود آپشن‌های خاصی به آن افزوده یا کم شود. قطعا نوع تکنولوژی در زیبایی بصری قفل هم تاثیر گذار است.
  • نوع گشوده شدن قفل‌های هوشمند نیز با یکدیگر متفاوت است. قفل‌هایی که تنها با یک یا دو روش بازگشایی می‌شوند نسبت به قفل‌هایی که با چندین روش باز می‌شوند قیمت کمتری دارند.
  • نوع سیستم امنیتی قطعا در قیمت قفل دیجیتال تاثیر می‌گذارد. ویژگی‌هایی در بعضی از انواع قفل‌های هوشمند مانند تابع خیالی وجود دارد که امکان هک کردن رمز را به صفر می‌رسانند.
  • بعضی از برند‌ها شناخته شده‌اند که به دلیل معروف و مشهور بودن قیمت قفل هوشمند دیجیتال آن‌ها نسبت به برندهای ناشناخته و تازه وارد بیشتر است.
  • جنس بدنه به کار رفته در ساخت قفل‌های هوشمند بر کیفیت آن تاثیر می‌گذارند که هرچقدر مرغوب‌تر باشند قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • بعضی از قفل‌های هوشمند دیجیتالی امکان اتصال به هاب هوشمند را دارند که توسط تلفن همراه و از را دور درب باز و بسته می‌شود.

مطالعه بیشتر : قابلیت های امنیت قفل دیجیتال چگونه است؟

مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال بررسی قفل های دیجیتال بازار

انواع قفل دیجیتال موجود در بازار

در بازار انواع قفل دیجیتال موجود است که بعضی از آن‌ها به دلیل ارائه خدمات مناسب و داشتن کیفیت عالی، معروف‌تر و پر فروش‌تر هستند. بعضی از برندهای مطرح و به نام که در ایران بازار خوبی پیدا کرده‌اند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در هر فروشگاهی یافت عبارتند از:

مقاله پیشنهادی : بهترین برند قفل هوشمند چیست؟

مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال قیمت قفل های هوشمند بازار

بررسی و مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال در بازار ایران

برای خرید قفل دیجیتال باید هزینه کرد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید حدود قیمت قفل‌های دیجیتال در سال 1401 چقدر است که در ادامه هر کدام از برندها را برحسب قیمت‌هایی که در بازار ارائه می‌شوند را تفکیک کرده‌ایم:

  • قیمت قفل دیجیتال سامسونگ: قفل‌های دیجیتال سامسونگ از 19 میلیون شروع شده و تا حدود 25 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
  • قیمت قفل دیجیتال میلره: قفل‌های دیجیتال میلره تقریبا از یک میلیون شروع شده و تا قیمت‌های بالاتر در محدوده 10 میلیون تومان ادامه دارد.
  • قیمت قفل دیجیتال ای لاک: برای تهیه قفل دیجیتال ای لاک می‌توان از 5 میلیون تا 13 میلیون تومان هزینه کرد.

مارک‌های دیگری مانند هوم لاک، دورماکا، آداک، کاداس، کرانگ، یوکا، August، Kwikset Kevo، Schlage Sense و … نیز در بازار وجود دارند که ممکن است برای استخرها، انبار، … استفاده شوند اما مارک‌های سامسونگ، میلره و ای لاک بسیار پر فروش‌تر و جنرال بوده به همین دلیل به قیمت آن‌ها اشاره شد.

پیشنهاد می کنیم مقاله قفل درب هوشمند با قابلیت تشخیص چهره را مطالعه نمایید . 

مقایسه قیمت انواع قفل دیجیتال خرید قفل هوشمند

خرید قفل هوشمند از رایکا هوم

رایکا هوم فروشگاه اینترنتی مطمئنی است که می‌توانید از آن قفل دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری نمایید. کافی است انواع قفل‌های هوشمند را مشاهده کرده و توضیحات آن را مطالعه کنید. در صورت لزوم با کارشناسان مجرب مجموعه رایکا هوم در ارتباط بوده تا شما را در انتخاب بهترین نوع قفل دیجیتال راهنمایی کنند تا با رایکا هوم قفل هوشمند دیجیتالی خود را در مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *