بازسازی منزل با رایکا هوم

بازسازی منزل با رایکا هوم


بازسازی منزل در عصر حاضر

طبق اعلام انجمن ملی سازندگان منزل، پروژه های بازسازی منزل در سال جاری روند صعودی جدی را تجربه کرده است که نسبت به 15 سال گذشته که بازار مسکن در اوج خود قرار داشت، بسیار پیشرفت داشته است. اگرچه در این دوره هیچ وجه تشابهی وجود ندارد اما این روند میزان اعتماد به نفس بیشتر مصرف کننده به بازار را نشان می دهد.

در حال حاضر تعمیرات و بهسازی های بسیاری در سطح دنیا انجام شده که به پایان رسیده است. با این حساب بهترین پیشرفت هایی که می توان برای افزایش ارزش ملک در عصر حاضر و با توجه به نیازهای روز داشت چیست؟

 

در بازسازی منزل موارد بسیاری باید بررسی شوند. شما ممکن است به یک بازسازی کلی از خانه خود نیاز پیدا کنید و بخواهید خانه خود را از نقطه آغاز تا انتها به طور کامل تغییر دهید. در عین حال ممکن است تنها با هدف افزایش فضا و مدرن کردن فضای خانه دست به بازسازی منزل خود بزنید. قسمت هایی که می تواند در بازسازی منزل اکثراً مورد توجه قرار می گیرد، مواردی از قبیل حمام، آشپزخانه و اتاق ها می باشد. البته حال و اتاق نشیمن نیز بخش های بسیار مهمی هستند که اکثر ایرانیان آن را زود به زود تغییر می دهند.

بازسازی در منزل با رایکا هوم

آشپزخانه یکی از موارد مهم در بازسازی منزل

آشپزخانه ها در محبوب ترین پروژه نوسازی، رتبه برتر را بدست آورده اند. این میزان محبوبیت نشان دهنده آن است که مردم به جای ضرورت، بیشتر روی تجملات تمرکز می کنند. در صورتی که مردم بخواهند این کار را به شخصه انجام دهند، عموماً گران ترین بازسازی را انتخاب می کنند که این امر می تواند طولانی ترین زمان را برای تکمیل آن رقم بزند. تخمین متوسط بازسازی آشپزخانه چیزی در حدود 15 الی 20 میلیون می باشد.

در حالی که بازده سرمایه گذاری برای آشپزخانه فقط حدود 66 درصد بازسازی منزل است، در عین حال می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای فروش ملک شما باشد. اگر دقت کرده باشید بیشتر خریداران ابتدا هنگام دیدن ملک، به آشپزخانه آن نگاه می کنند و تنها خانه ای را خریداری می کنند که آشپزخانه مناسب و کاملی داشته باشد.

 

نکته قابل توجه در بازسازی منزل که باید پیش از هر اقدامی باید به آن توجه کنید این است که اگر آشپزخانه شما فقط به چند به روزرسانی نیاز دارد، بازسازی گران انجام ندهید. خانه ای که آشپزخانه اش گرانتر از سایر خانه های منطقه باشد، می تواند گران تر از دیگر خانه های محله تمام شود که ممکن است کسی نسبت به خرید آن نیز اقدام نکند.

حمام و سرویس بهداشتی بخشی مهم از بازسازی منزل

این قسمت از خانه نیز بخش دیگری است که می تواند فروش ملک را به صورت ویژه ای تحت شعاع خود قرار دهد. شما ممکن است برای تغییر حمام در بازسازی منزل نیاز به تخریب آن داشته باشید. از آنجایی که قرار است حمام پس از بازسازی مجلل شود، بنابراین بهتر است آن را با توجه به بروز ترین طراحی ها، دیوارکشی نکنید.

ممکن است نیاز پیدا کنید، دو روشویی، دوش دلخواه و نور کافی را در آن نصب کنید تا نمای آن به طور کامل تغییر کند. حمام های قدیمی هنگام بازسازی منزل به کارهای بیشتری نیاز خواهند داشت. بنابراین ممکن است خریداران بخواهند این کار در حال حاضر و هر زودتر به اتمام برسد تا خانه را شیک، مجهز تحویل بگیرند، در عوض قیمت بالاتری را برای خرید چنین ملکی پرداخت کنند.

در صورتی که قصد بازسازی حمام را دارید، سعی کنید فضای اضافی تری را برای آن در نظر بگیرید.

 

اتاق ها یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازسازی منزل

اگر فضایی را در خانه شما به عنوان اتاق زیر شیروانی وجود دارد که استفاده نشده است، تبدیل آن به اتاق خواب می تواند ایده خوبی باشد. وقتی قسمت بلااستفاده را به منزل خود اضافه کنید، در واقع سرمایه گذاری خوبی در منزل خود انجام داده اید. بیشتر صاحبان خانه خوشحال هستند که از یک اتاق خواب اضافی برخوردار شوند، زیرا چنین فضایی می تواند برای بسیاری از موارد از جمله اتاق خواب، دفتر کار، اتاق خواب مهمان یا فضای سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته شود.

بازسازی منزل حرفه ای

بازسازی منزل را چه کسی انجام می دهد؟

بازسازی منزل یکی از کارهایی است که باید توسط فرد متخصص مدیریت شود. این فرد متخصص مهندس معمار، طراح داخلی و یا پیمانکار پروژه های ساختمانی می باشد. شما باید او را بر حسب شایستگی ها و تجربه ای که دارد انتخاب کنید. گاهی برخی از این افراد کلاهبردار هستن، بنابراین پیش از هر کاری به خوبی در مورد آنها تحقیق کنید.

رایکا هوم با تیم مجرب خود آماده خدمت رسانی به شماست.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!