کابینت مدرن ؛ تنوع مدل ها

کابینت مدرن ؛ تنوع مدل ها


کابینت مدرن ؛ تنوع مدل ها

مقدمه

موارد زیادی در طراحی آشپزخانه در نظر گرفته می شود. طراحی شیر آب، نور و دکوراسیون و … اینها همه اجزای معماری یک آشپزخانه عالی است هیچ یک از جزئیات اجزای کوچک نادیده گرفته نمی شود.

این کار نباید موجب شود از بخش اصلی آشپزخانه، یعنی کابینت آشپزخانه چشم بپوشید. شما احتمالاً کابینت هایی را در جاهای مختلف مشاهده کرده اید و دوست دارید آنها را در آشپزخانه خود به کار ببرید.

اما، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کابینت های آشپزخانه خود را نو نمایید، ابتدا با انواع مختلف کابینت ها آشنایی پیدا کنید، کابینت هایی که در نوع خود منحصر به فرد هستند.
کابینت ها حداقل یک چهارم فضای آشپزخانه شما را تشکیل می دهند، کابینت های جدید قدرت ایجاد ظاهری کاملاً جدید و دلنشین را دارند. در صورتیکه فضای موجود آشپزخانه شما در وضعیت مطلوبی نبوده و به اندازه کافی بزرگ نباشد، شما می توانید با تعویض نمای کابینت مانند درب و کشو کابینت ها (یک ترفند طراحی که اصطلاحا به آن “تغییر شکل” می گویند) از پس این کار بر بیایید.

اگر به دنبال تغییر کامل درب سبک کابینت آشپزخانه خود هستید با ما باشید با بررسی شش مورد از مدرن ترین سبک های کابینت آشپزخانه:

کابینت آشپزخانه سبک Mission

خطوط تمیز و یک ظاهر طراحی شده مدرن امروزی جذابیت بی انتها را به این کابینت سبک Mission و صفحات تخت آن می بخشد. مجموعه کابینت هایMission را در نظر بگیرید، که با چوب جامد ساخته شده و فرو رفتگی پانل مرکزی آن چشم نواز است. این نوع کابینت در 23 طرح متفاوت موجود است.

 

کابینت آشپزخانه سبک پانل برجسته

برای یک آشپزخانه سنتی، هیچ چیز زیباتر از یک کابینت پانل برجسته با جزئیات و عمق تراشیده شده آن وجود ندارد. همانطور که در عکس ذیل مشاهده می فرمایید یک کابینت با صفحه پانل برجسته مربع شکل با چوب جامد از مجموعه کابینت های سری طراح Elgin می باشد.

 

کابینت آشپزخانه سبک Beaded

نمای کابینت آشپزخانه سبک Beaded که یادآور صفحه های کلاسیک است. در عکس ذیل درب کابینت ها از جنس چوب افرا، با طرح کتان رنگ آمیزی شده است (اما اگر به آشپزخانه سفید علاقه ندارید 17 رنگ دیگر هم موجود است).

 

کابینت آشپزخانه سبک Shaker

خطوط تمیز این درب کابینت با صفحه پهن، قاب عریض، جذابیت کابینت سبک Shaker را نشان می دهد (که تفاوت چندانی با کابینت سبک Mission ندارد). در شکل ذیل یک کابینت دیواری مونتاژ شده در محل با رنگ سفید ساتن را مشاهده می فرمایید.

 

کابینت آشپزخانه Arched Cathedral

کلاسیک و سنتی، درب این نوع کابینت ها به سبک کلیسای جامع دارای یک صفحه فرو رفته است که توسط یک قاب قوسی احاطه شده است. با کابینت Arched Cathedral، که دارای ترکیبات گیلاس، گل مینای کوهی، افرا و بلوط و بیش از 125 ترکیب نهایی متفاوت است.

کابینت آشپزخانه سبک Flat Panel

سبک Flat Panel که گاهی اوقات به آن “دال” نیز گفته می شود، ظاهری تمیز و مناسب برای انواع طراحی های آشپزخانه را ارائه می دهد. با استفاده از رنگ های چوبی، ظاهر آن سنتی تر به نظر می آید. با رنگ آمیزی، زیبایی مدرن به خود می گیرد. در شکل ذیل یک کابینت که از صفحات Hampton Bay Designer Series با روکش چند لایه ضد آب ترکیب شده با یک رنگ سفید نیمه براق، نشان داده شده است.

کابینت های خود را انتخاب کنید. کابینت ها به تنهایی می توانند طراحی آشپزخانه شما را تغییر دهند. اکنون فقط باید تصمیم بگیرید که چه سبکی را می خواهید. اینها نمونه ای از بی شمار سبک های طراحی کابینت آشپزخانه می باشند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!