اصول طراحی دکوراسیون مغازه

اصول طراحی دکوراسیون مغازه


اصول طراحی دکوراسیون مغازه :

در فضای رقابتی امروزه کسب و کار مفازه ها ، ویترین لاکچری  و دکوراسیون جذاب فروشگاه و مغازه میتواند تاثیر زیادی در جذب هر چه بیشتر مشتری و رونق کسب و کار داشته باشد و اهمیت طراحی یک دکور زیبا و جذاب و مشتری پسند بر کسی پوشیده نیست در این مقاله سعی داریم نکات کلیدی را در طراحی مغازه یاد آور شویم

در حقیقت ویترین مغازه پل ارتباطی بصری مشتری و اولین تصویر ذهنی او از کسب و کار شماست و در صورتی که دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب باشد او را به بازدید از داخل مفازه ترغیب میکند استفاده از نورمناسب و چیدمان اجناس و کالاهای شما و همچنین استفاده از رنگ های جذاب در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه بسیار حائز اهمیت است .

درست است که اجناس با کیفیت تاثیر زیادی در فروش دارند ولی دکوراسیون یک مغازه نیز باید از زیبایی و گیرایی بالایی برای جذب مشتری برخوردار باشد. در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه یک سری اصول اولیه وجود دارند که حتما باید رعایت شوند. مدرن بودن یکی از اصول اولیه طراحی دکور مغازه است که باید در نظر گرفته شود. مغازه مانند منزل مسکونی نیست که بتوان دکورهای کلاسیک را طبق سلیقه خود به کار برد. دکوراسیون مغازه برای فروش هر کالایی که باشد باید از المان های مدرن بهره ببرد. مدرن و بروز بودن دکوراسیون مغازه برای مشتری خوشانید تر است و باعث افزایش فروش میشود.

نور پردازی یکی دیگر از اصول اولیه دکوراسیون مغازه به حساب می آید. یک دکوراسیون مغازه باید نورگیر خوبی داشته باشد. مطمئنا مغازه ای که از نورپردازی خوبی برخوردار نباشد به نسبت فروش اجناس را نیز کاهش خواهد داد. با نورپردازی هایی که بر روی اجناس ایجاد میشود مشتری میتواند با وضوح بالاتری اجناس را دیده و خرید نماید. نورپرازی بخصوص در بخش ویترین اهمیت بیشتری پیدا میکند. اگر نورپردازی یک ویترین مناسب باشد میتواند مشتری را از فاصله دور به خود جذب کند.

دکوراسیون فروشگاه

یکی از مهم ترین کارها برای جلب نظر مشتری و افزایش بازدیدکنندگان از ویترین و کالاهایی که قصد فروش آن ها را دارید، طراحی دکور مغازه و دکوراسیون فروشگاه است. به دلیل افزایش مراکز تجاری مدرن و لوکس، هر روزه شاهده گشایش و افتتاح شدن مغازه هایی با طراحی منحصر به فرد و مدرن هستیم. زمانی که در یک مرکز خرید چند مغازه در یک صنف مشغول به کار هستند، مسلما این طراحی دکوراسیون مغازه است که می تواند نظر مشتریان را جلب کند.

پس از زیبایی و مدرن بودن که از عامل های مهم در طراحی دکوراسیون تجاری هستند، رفع نیاز مشتری و دسترسی آسان از مهمترین موارد هستند که باید به آن ها توجه کرد. پس از ورود به مغازه اگر فرد بتواند به راحتی تمامی نمونه اجناس را ببیند و یکی از آن ها را انتخاب کند، آن زمان است که بهترین نتیجه از طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را خواهید داشت.

طراحی دکوراسیون تجاری متناسب با هر صنف و فروشگاهی، نوع و تعداد محصولات، متراژ و فضای موجود، نیاز مشتری و سبک مدرن طراحی، استاندارهایی را شامل می شود.

به همین دلیل می توان گفت که در طراحی دکوراسیون تجاری و برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بهترین روش، مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه است. در این جا سعی کردیم ساده ترین نکات در طراحی دکوراسیون فروشگاه های مختلف را مطرح کنیم.

طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

اولین نکته ای که باید در طراحی دکور داخلی مغازه پوشاک زنانه به آن توجه کنید،.. زیبایی و رنگ است. انتخاب طیف رنگی مناسب و یک تم خاص در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه، یکی از گزینه های حائز اهمیت است. رنگ های ملایم همانند ترکیب رنگ سفید با صورتی یا ترکیب رنگ زرد و بنفش که از نمونه رنگ های مورد علاقه خانم ها است، تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان دارد.

تمامی خانم ها علاقه زیادی به گشت و گذار در بازار و مراکز خرید دارند... پس از اجناس مختلف و مغازه های متنوع و زیادی قبل از ویترین مغازه شما بازدید کرده اند... پس طراحی دکوراسیون فروشگاه زنانه منحصر به فرد با دسترسی... آسان برای مشتریان می تواند خاطره ای خوش از خرید را در ذهن هر کسی ثبت کند.

از موارد دیگر که باید در نظر داشته باشید امکان نمایش طیف گسترده ای.. از محصولات و تنوع آن ها است. ...هر چه قدر امکان نمایش محصولات بیشتری .در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بیشتر باشد، مشتری وقت بیشتری را برای تماشا و در نهایت خرید صرف می کند.

یک کارشناس فعال در این زمینه میتواند با رعایت تمامی موارد و اصول طراحی دکوراسیون تجاری بهترین نتیجه را پیاده سازی کند.

طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه

همانطور که از نام طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه مشخص است،. اغلب مخاطبین و مشتریان آقایان خواهند بود. همه ما می دانیم که اغلب آقایان در خرید سعی می کنند که تمامی کالاها را از اولین مغازه تهیه کنند. پس بهترین نتیجه از طراحی دکوراسیون. مغازه پوشاک مردانه را زمانی خواهید دید که بتوانید تمامی محصولات خود را به شکلی درست و با تنوع زیاد به نمایش بگذارید. دسترسی راحت برای پوشیدن تمامی لباس ها در یکدیگر و .انتخاب اکسسوری های مورد. نیاز امکان خرید تمامی موارد مورد نیاز یک آقا را فراهم می کند. انتخاب رنگ های ملایم و ترکیب آن با رنگ سفید، نورپردازی خاص، دسترسی آسان و تنوع زیاد محصولات،. طراحی لوکس و مدرن از مهمترین موارد در طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه هستند..

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه

در طراحی دکور داخلی مغازه پوشاک بچه گانه علاوه بر رعایت نکاتی که موجب .جلب. توجه کودکان می شود، باید به سایر موارد.. حائز اهمیت برای والدین نیز توجه کنید. ویترین مغازه و ..انتخاب تم شاد و کودکانه یکی از بهترین گزینه ها برای لذت بردن کودکان از خرید. از فروشگاه است.... انتخاب رنگ های روشن و پرانرژی، طراحی کودکانه، مغازه ای با نورپردازی سفید و روشن، تنوع زیاد لباس در رنگ های روشن، دسترسی آسان والدین برای تماشای انواع مدل ها، در کنار سبک مدرن می تواند شکل منحصر به فردی به طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه ببخشد.

طراحی دکوراسیون مغازه شال و روسری

باید گفت که بیشتر مخاطبان طراحی دکوراسیون مغازه شال و روسری خانم ها هستند. .به دلیل تنوع زیاد و فصلی بودن خرید شال و روسری همیشه در طراحی. آن قفسه های کوچک بهترین گزینه خواهند بود. چیدمان روسری ها در قفسه های کوچک.. به دلیل استفاده بهتر از فضا موجود به دلیل تنوع زیاد کار،. امکان دسترسی مناسب را از مشتری می گیرد.

به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه شال و روسری مهم ترین قسمت طراحی. ویترین آن و امکان تماشا محصولات بیشتر برای مشتری است. نور پردازی، به کار بردن خلاقیت در چیدمان قفسه ها، طراحی ویترین خاص برای نمایش تنوع کار، طراحی آیینه های. بزرگ و انتخاب رنگ مناسب از گزینه هایی هستند که باید به آن ها توجه کنید.

طراحی دکور مغازه کیف و کفش

دیگر شکل قدیمی و سنتی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش. و چیدمان یک جفت از هر نوع کفش یا کیف در.. ویترین جذابیتی برای مشتریان نخواهد داشت. سبک طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش مدرن به حدی تغییرات زیادی داشته است ..که با ویترین های قدیمی قابل مقایسه نیست.. انتخاب متریال مناسب، نورپردازی، استند کیف و کفش، ..صندوق فروش محصول، ترکیب رنگ های خاص و مدرن، دسترسی آسان برای مشتری،.. امکان تماشای نمونه کارهای متنوع، از مواردی است .که باید در طراحی دکور داخلی مغازه کیف و کفش به آن توجه شود. مشاوره برای طراحی توسط .یک کارشناس و متخصص می تواند در زمینه طراحی. دکور فروشگاه کیف و کفش، بسیار مفید و کارآمد باشد.

طراحی دکور مغازه عینک فروشی

اولین نکته در طراحی دکورا داخلی مغازه عینک فروشی امکان. نمایش طیف گسترده ای از محصولات و تنوع آن ها به مشتری است.. پارتیشن بندی، خلاقیت در طراحی قفسه، طراحی و دکور آیینه در قسمت های مختلف مغازه، خلاقیت در نورپردازی، .انتخاب رنگ مناسب برای روشنایی بیشتر در.. مغازه و متناسب با سبک طراحی دکوراسیون، امکان دسترسی آسان مشتری و تست کردن کارهای متنوع، از نکاتی است که باید در طراحی.. دکوراسیون مغازه عینک فروشی به آن ها توجه کنید.

یکی از مواردی که این روزها در طراحی دکور مغازه عینک .فروشی مورد توجه قرار گرفته است،.. شکل مدرن و لوکس بودن فروشگاه است. .یک متخصص طراحی دکوراسیون داخلی می تواند با در نظر گرفتن تمامی موارد در کنار. یکدیگر بهترین شکل از چیدمان را پیاده سازی کند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!