قفل دیجیتال اداری

قفل دیجیتال اداری


قفل دیجیتال اداری

 قفل دیجیتال اداری : مزایای قفل دیجیتال اداری بر هیچ کس پوشیده نیست! اما اگر کسب و کار بزرگی را اداره می‌کنید، امنیت مکان شما احتمالاً اولویت نخست‌تان است. در حالی که دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های آلارم راهی عالی برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی و اطمینان از ایمن ماندن ساختمان شما هستند، نمی‌توان اهمیت استفاده از یک قفل قوی و ایمن را نادیده گرفت.

اگر قفل‌های محل کار شما  مدتی تغییر نکرده‌اند یا خراب شده‌اند، ممکن است زمان تغییر آنها رسیده باشد. قفل درب دیجیتال (الکترونیکی) گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به سهولت و امنیت اهمیت زیادی می‌دهند. امروزه بسیاری از قفل‌های الکترونیکی با تنوع گسترده در بازار وجود دارند که متناسب با انواع مختلف مشاغل و سازمان‌ها ساخته شده‌اند.

از میان قفل صفجه کلید رمزی که نیاز به یک رمز عبور ساده دارند تا سیستم‌های بیومتریک که با اثرانگشت، عنبیه چشم و دیگر انواع خصوصیات بیومتریک کار می‌کنند، قفل‌های دیجیتالی مزایای بسیاری برای مراکز اداری و تجاری دارند.

در زیر یک به یک فواید قفل الکترونیکی اداری را بیان می‌کنیم:

امنیت و ایمنی بالا

یکی از بارزترین مزایای نصب قفل‌های درب دیجیتالی در محل کار شما، افزایش ایمنی است. قفل‌های دیجیتالی با استفاده از فنآوری‌های پیشرفته و جدید، امنیت را به فضای کاری شما می‌آورند. علاوه بر این، این قفل‌ها فقط به پرسنل مجوز ورود به مناطق یا ساختمان‌های خاص را می‌دهد، به طوری که دسترسی ها برای افراد محدود می‌شود.

با وجود رمزهای عبور، کارت‌ها و خصوصیات بیومتریک دیگر لازم نیست که نگران گم شدن کلیدها باشید، موضوعی که می‌تواند یک مسئله بزرگ برای کسب و کارهای حرفه‌ای باشد این است که تعداد زیادی از کارمندان آنها مجموعه‌ای از کلیدها را استفاده می‌کنند.

محل کار شما ممکن است شامل وسائل باارزش و قطعات گران‌قیمت و همچنین اسناد محرمانه باشد که باید تا حد امکان ایمن مانده و به درستی حفظ شوند. نصب قفل دیجیتال یکی از راه‌های اطمینان از این امر است که هیچ کس نمی‌تواند بدون داشتن کد یا رمز عبور مشخص و یا خصوصیات بیومتریک مشابه به محیط داخلی شما دسترسی داشته باشید. به علاوه، در صورت گم شدن کلید نباید نگران تعویض قفل‌ها باشید!

بازدارندگی از طریق مشاهده

در ادامه مزایای قفل دیجیتال اداری باید بگوییم: «قفل‌های الکترونیکی می‌توانند به عنوان یک بازدارنده از طریق مشاهده عمل کنند. مجرمان و متجاوزان احتمالاً با دیدن دوربین‌های مدار بسته، سیستم‌های دزدگیر و سنسورهای صدا به ندرت به محل کار شما دستبرد می‌زنند، اما در صورت مشاهده قفل‌های دیجیتالی، آنها به طور قطع محل را ترک می‌کنند. بسیاری از مجرمان، افرادی فرصت‌طلب هستند که به دنبال دسترسی آسان و سریع به ساختمان‌ها هستند (مانند قفل‌های مکانیکی).

اگر سارقی در حال مشاهده ساختمان شما باشد و بداند که تجهیزات با ارزشی در داخل محیط کار
خود دارید، ممکن است به دنبال نقاط ضعف موجود بر روی درب ورودی شرکت شما باشد. قفل‌های درب الکترونیکی همان‌طور که در بالا بیان کردیم، به دلیل استفاده از سیستم‌های پیشرفته ورود و خروج، امنیت بالایی دارند.

بنابراین، مجرمان با مشاهده ظاهری قفل درب دیجیتال، فکر ورود به شرکت شما را از سر بیرون خواهند کرد! ناگفته نماند، قفل دیجیتال به دلیل داشتن ظاهری لوکس و مدرن باعث افزایش زیبایی ورودی شرکت شما می‌شود.

دسترسی آسان با نظارت بالا

اگر یک ساختمان تجاری بزرگی را اداره می‌کنید، احتمالاً تردد و رفت و آمد در تمام محل بسیار زیاد خواهد بود. یکی از مزایای قفل دیجیتال اداری این امکان را فراهم می‌کنند که تعیین کنیم اینکه کارمندان به چه مناطقی باید دسترسی داشته باشند.

ممکن است اتاق‌ها یا مناطق خاصی در داخل ساختمان شما وجود داشته باشد که می‌خواهید آنها را محدود نگه دارید، به خصوص اگر این مناطق حاوی اطلاعات حساس و مستندات ارزشمند باشند. سیستم‌های کنترل دسترسی مدرن و قفل‌های درب الکترونیکی به شما امکان می‌دهد سطوح مختلف امنیتی را تنظیم کرده و سیستم ‌های ایمن خود را برای هر منطقه از ساختمان سفارشی کنید.

همچنین این امکان را به شما می‌دهند تا دقیقاً تصمیم بگیرید چه کسی به کجا دسترسی داشته باشد. نصب این قفل‌ها با سیستم‌های کنترل دسترسی نیز روشی ایده‌آل برای پیگیری ساعت کار (حضور و غیاب) و تعیین نوع فعالیت افراد در محیط مختلف هستند.

همچنین نظارت در هنگام ورود و خروج کارمندان مختلف از ساختمان دشوار است. اگر اتفاق مشکوکی بعد از ساعت کار رخ دهد، مانند قطعه‌ای از تجهیزات که از بین می‌روند یا شکسته می‌شوند، می‌توانید با قفل دیجیتالی مشخص کنید که در آن زمان کارمندان در ساختمان یا منطقه خاصی حضور داشته‌اند یا خیر! علاوه بر این، نصب این قفل‌ها این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید دیر یا زود آمدن کارمندان را کنترل کنید.

فن آوری پیشرفته

امروزه اکثر قفل‌های دیجیتالی هنگام بسته شدن درب به طور خودکار قفل می‌شوند، به این معنی که لازم نیست به کارمندان اعتماد کنید تا یادشان باشد که درب را پس از خروج خود قفل کنند! و همچینن هیچ خطری برای باز بودن درب وجود نداشته باشد.

این می تواند یک روش عالی برای محافظت از کسب و کار و بالا بردن امنیت فضای شما باشد. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که شما نیاز دارید به سرعت محل کارتان را ترک کنید، در این حالت کارمندان هنگام ترک کار باید درب ساختمان را قفل کنند.

یک اشتباه آسان، مانند فراموش کردن در قفل کردن درب یا نادرست
بستن درب ساختمان، می‌تواند منجر به دسترسی مجرمان به
محیط شرکت شود. نصب قفل‌های درب الکترونیکی خطر خطای
انسانی را از بین می‌برد و اطمینان می‌دهد که درب شرکت شما همیشه محکم قفل شده است.

در این امتداد، یکی از مهمترین مزایای قفل دیجیتال اداری امکان استفاده
از گوشی همراه است. شما می‌تواند در صورت فراموشی در بستن درب
شرکت، بتوانید در هر جایی که هستید با گوشی همراه و اتصال به اینترنت (وای فای) اقدام به بستن درب دفتر خود کنید.

یکی دیگر از ویژگی های قفل دیجیتال اداری ، وجود مکانیزم قفل اتوماتیک
در آن می باشد که در اماکن اداری و پر رفت و آمد بسیار پر کاربرد است.
مکانیزم قفل اتوماتیک به این صورت عمل می کند که به محض بسته شدن درب، دستگاه به صورت خودکار قفل می گردد.

از دیگر ویژگی های این نوع قفل ها که آن را به وسیله ای مناسب برای کنترل
ورود و خروج اماکن اداری و تجاری تبدیل نموده است، صدور مجوز دسترسی
برای افراد خاص و جلوگیری از ورود سایر افراد به اماکن حساس امنیتی
مانند اتاق سرورها، اتاق مدیریت، آزمایشگاه و … می باشد.

تامین امنیت کسب و کار با قفل دیجیتال اداری

با وجود سیستم های امنیتی پیشرفته در این نوع قفل های دیجیتال ،
هک نمودن آن ها و ورود غیر مجاز به محل کسب و کار شما تقریبا
غیر ممکن می باشد. در صورت ورود غیر مجاز و اعما نیروی زیاد جهت ورود سارقان،
علاوه بر به صدا در آمدن آلارم هشدار قفل دیجیتال اداری ، پیام هشداری نیز
به تلفن همراه شما و اتاق کنترل امنیت (نگهبانی) ارسال می گردد.

نوع اثر انگشتی این نوع قفل ها نیز به دلیل وجود سیستم بیومتریک در آن از امنیت
بیشتری نسبت به سایر مدل های قفل دیجیتال اداری برخوردار بوده و تقریبا
غیرقابل هک می باشد. اما همواره توجه داشته باشید که قفل های دیجیتال اداری
به تنهایی برای امنیت اماکن اداری و تجاری بزرگ کافی نبوده و در کنار آن ها
باید از سایر لوازم امنیتی مانند دوربین های مدار بسته، زنگ هشدار و … استفاده نمود.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!