پیشگیری از اشتباهات دکوراسیون منزل

پیشگیری از اشتباهات دکوراسیون منزل


پیشگیری از اشتباهات دکوراسیون منزل

دکوراسیون منازل یکی از کارهایی است که می توانیم انجام دهیم تا هم بتوانیم بار استرس خود را کاهش دهیم و هم در این ایام که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانیم ، وقت مولد صرف کنیم ، مگر اینکه مجبور شویم بیرون برویم.با صرف وقت در خانه ، از هر نوع تغیر دکوراسیون اتاق کودک تا طرح های بالکن ، در هر منطقه تغییراتی مثبت ایجاد می کند .

به جای این که در فضای شگفت انگیز ماه های بهار در خانه خسته شوید ، می توانید انرژی بهاری را به خانه خود منعکس کنید و با تغییرات کوچک یا اساسی با طراحی دکوراسیون متفاوت اقدام کنید.برای اینکه در چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل خود اشتباه نکنید  ، اولویت شما بررسی و کسب اطلاعات از مجلات دکوراسیون داخلی و وب سایت ها میتواند باشد.

بنابراین ، هنگام طراحی و چیدمان خانه به دلایل مختلف ،برای اثاثیه ای که از آنها استفاده خواهید کرد و خریداری می کنید ، ابتدا سایر اشیاء تزئینی باید به چشم شما جذاب باشد .با این حال ، این مساله بسیار مهم است که چیدمان را مطابق با استانداردهای معماری ، انجام دهیم.معمولاً ما همیشه در خریدهای خود به دنبال جواب این سوال  هستیم . “چگونه می توانیم با ارزان ترین قیمت بهترین کیفیت را داشته باشیم؟

متأسفانه بزرگان ما سالها پیش به سؤال ما پاسخ مهمی دادند :

هر چقدر خرج کنید به همان اندازه به دست میاورید . ایده ارزان و بهترین اشتباه است. بله ، برخی از محصولات ممکن است ارزان تر باشند ، اما برای کل خانه نیست. البته ، ما نمی گوییم که کل بودجه خود را خرج می کنید ، اما اگر می توانید و در توان دارید که یک قطعه مبلمان یا اشیاء خریداری کنید ، در خرید آن تعلل نکنید.برای یک چیدمان بی نظیر  اولویت شما در کیفیت مبلمان خانگی و لوازم جانبی است.

به این دلیل که پس از مدت کوتاهی ، محصولاتی که استفاده می کنید دچار تغییر شکل ، فرسودگی ، فرسودگی و موارد دیگر خواهند شد و این موضوع مثلما سرآغاز ناراحتی شما خواهد شد . با این حال ، وقتی همه به خانه می آیند ، می خواهند محیطی آرام و راحت داشته باشند.

ما میخواهیم از تمام استرس ها و مشکلاتی  که در طول روز تجربه کرده ایم خلاص شویم و با خیال راحت یک لیوان چای با شادی و نشاط صرف کنیم .

در اینجا به بخشی از خطاهایی که ممکن است در دکوراسیون منزل انجام گیرد میپردازیم .

دکوراسیون منزل

 استفاده اغراق آمیز از رنگ:

استفاده اغراق آمیز از رنگ ها نتایج نامطلوبی دارد.اول از همه ، ما باید این را بدانیم. استفاده از مقدار زیادی از همان رنگ در سایه های مختلف در کنار بسیاری از رنگ ها باعث سردرگمی خواهد شد.بنابراین ، در مورد معنی رنگ ها و هماهنگی آنها لازم است حتما تحقیقاتی انجام دهید.اگر فقط به این دلیل که آن رنگ ها را دوست دارید ، استفاده اغراق آمیز از رنگ های غالب و روشن در کنار هم می تواند خسته کننده باشد.

عدم تطابق رنگ ها و نور :

یکی از رایج ترین خطاها خطاهای عدم تطابق رنگ و نور است. انتخاب رنگ باید بر اساس نور اتاق باشد. اگر اهمیتی ندهیم که چقدراتاق نور دریافت می کند ، ممکن است با رنگی که انتخاب می کنیم ناسازگار باشد. خانه شما در شمال و شرق بسیار کم نور خواهد شد. اگر در این خانه ها رنگ های سرد را انتخاب کنیم ، اتاق ما کم رنگ و کسل کننده خواهد بود.

این باعث می شود که ما حوصله خود را هم نداشته باشیم. ما باید از رنگ های سرد در خانه هایی  ، که غربی و جنوبی هستند استفاده کنیم .

رنگ های دلهره اور :

سایه های کمرنگ مانند قهوه ای و خاکستری معمولاً برای جلوگیری از خطر و اغراق ترجیح داده می شوند.با این حال ، این رنگ ها فقط خانه شما را خسته کننده جلوه می دهد. حتی اگر می خواهید از رنگ های نرم استفاده کنید ، حتما باید  متعادل باشید.

ترتیب نادرست تابلوها :

اگر دوست دارید از تصاویر روی دیوارهای خود استفاده کنید ، در مکان قرار دادن آنها دقت کنید. از نظر نسبت ، ایده آل ترین حالت سطح چشم است. موقعیت پایین یا بالاتر ممکن است چشم را اذیت کند.

فرش کوچک :

یکی دیگر از خطاهای دکوراسیون در مورد اندازه فرش است. هنگام انتخاب فرش ، همیشه اندازه اتاق نشیمن خود را اندازه بگیرید. اگر صندلی های بزرگی دارید ، یک خانه با فرش کوچک که در وسط ایستاده است به نظر مسخره می رسد  و نه زیبا. بنابراین باید فرش مناسبی برای سالن پذیرایی انتخاب کنید. فرش های بزرگ فضای سالن را بزرگ تر نشان می دهند.

کمبود روشنایی :

یکی از مواردی که تأکید نمی شود کمبود روشنایی است .
با این وجود ، هر چقدر سالنی که به اندازه کافی روشنایی
نداشته باشد ،اگر دارای مبلمان و رنگی بسیار زیبا بباشد این
زیبایی به چشم نمی آید و علاوه بر این نیز خانه ، تاریک به نظر می رسد.
پس همیشه به این نکته که  آیا نور کافی است ،یا خیر توجه ویژه داشته باشید خصوصاً نور طبیعی.

چسباندن مبل ها به دیوار :

این اصل برای اتاق ها و سالن های بزرگ کاربرد دارد. اگر می توانید حتما این کار را انجام دهید ، مبل ها را با فاصله از دیوار بچینید . چون که فضای سالن بزرگ تر و آرام بخش تر می شود. وقتی سالن بزرگ باشد و مبل ها را پشت به دیوار قرار دهید بیشتر شبیه سالن رقص می شود تا سالن پذیرایی.

وسایل بزرگ :

باز هم ، یکی از رایج ترین اشتباهات دکوراسیون خرید کالاهای بزرگ است. همیشه موارد را با توجه به ابعاد اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. مهم نیست، که چقدر آن را دوست دارید ، وسایل بیش از حد بزرگ اتاق نشیمن شما را کوچکتر از آن قرار می دهد و منطقه حرکت را محدود می کند.

استفاده از سبک های مختلف در کنار هم :

این عنوان کمی پیچیده است. اگرچه استفاده از تزئینات متعدد در خانه ما باعث جلوه شدن یک محیط شیک و دلپذیر و جادار است ، اما گاهی اوقات مخلوط کردن سبک های مختلف باعث می شود خانه شما کثیف و مرتب به نظر برسد. مخلوط کردن سبک های کلاسیک و جدید ، یک محیط هرج و مرج ایجاد می کند. منطقی ترین کار این است که به جای قرار دادن سبک های مختلف ، سبک خود را با ارزیابی مواردی که در اختیار دارید ایجاد کنید. بنابراین ، شما یک مکان جادار و شیک خواهید داشت. از آنجا که مخلوط کردن سبک های مختلف می تواند نتایج بسیار خوبی کسب کند یا دکوراسیون را خنده دار جلوه دهد ، اگر در مورد سبک های دکوراسیونی که می خواهید استفاده کنید به اندازه کافی نمی دانید ،این ریسک را نکنید.

جمع آوری تمامی وسایل استفاده نشده در سالن :

تمام وسایلی را که هنگام طراحی اتاق نشیمن در دکوراسیون منزل استفاده نمی کنید را دور بیندازید و با توجه به شیوه زندگی خود فقط با اشیای مورد نیاز تزیین کنید. هدف اصلی در دکوراسیون منزل ایجاد محیطی با زیبایی تمام و کمال است. در راستای برنامه ریزی های انجام شده با روش هایی که با مناسب ترین و کاربردی ترین روش تعیین می شود ، کوسایل گرفته می شوند و چیدمان انجام می شود.چیزی که اکثر ما نمی دانیم این است که طراحی داخلی چشمانی بسیار تیز و نکته سنج دارد. ممکن است ما چیزی را در فروشگاه ببینیم و بپسندیم، اما این لزوما به این معنی نیست که این وسیله برای منزل ما مناسب خواهد بود.

طراحان دکوراسیون داخلی به میزان تاثیر رنگ، نور، اندازه اتاق، مقیاس و نحوه چیدمان همه لوازم در دکوراسیون منزل مشرف بوده و می دانند که آیا انتخاب یک گزینه می تواند منجر به بهتر شدن یا بدتر شدن دکوراسیون یک اتاق شود.اشتباهات بسیاری وجود دارد که هر کس ممکن است در طراحی داخلی منزل خود مرتکب آنها شود .در نهایت بهتر است در هنگام دکوراسیون منزل از یک متخصص کمک بگیرید. اما با تحقیق می توانیم با اتخاذ یک سبک ثابت به نتایج مطلوب برسیم.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!