دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

دستگیره هتلی دیجیتال کارتی


دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

دستگیره هتلی دیجیتال کارتی سریع ترین و آسان ترین راه برای دسترسی به اتاق مسافران هتل شما می باشد.

دستگیره هتلی دیجیتال کارتی به دستگیره هایی گفته می شود که معمولا بر روی درب خانه و درب های آپارتمانی نصب شده و علاوه بر استفاده از کلید برای باز شدن می توان آنها را به کمک کارت یا رمز یا اثر انگشت و یا حتی موبایل نیز باز نمود.

قفل دیجیتال (یا اگر بخواهیم .درست‌تر بگوییم قفل الکترونیکی)، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، به نوعی از قفل‌ها گفته می‌شود که از.جریان الکتریسیته برای باز یا بسته کردن درب استفاده می‌کند. قفل دیجیتال فناوری جدیدی نیست

و می‌توان گفت که جایگاه خود را در صنعت .خودروسازی محکم کرده است. اما برخلاف گوشی هوشمند .که با آمدنش به کلی گوشی سنتی را به باد فراموشی سپرد، هنوز قفل دیجیتال نتوانسته جای خود.را .در منازل مردم پیدا کند. با این حال، با افزایش .تعداد شرکت‌هایی که این فناوری را برای استفاده‌های

خانگی و تجاری ارایه می‌کنند و همچنین با گسترش .و کاهش قیمت این فناوری، شاید آن روزی که قفل .و دستگیره سنتی به طور کامل جای خود را به قفل و دستگیره دیجیتال می‌دهد چندان هم دور نباشد.

انواع دستگیره هتلی دیجیتال

دستگیره دیجیتال را می توان بر روی درب ورودی منزل، درب حیاط، درب کمد و یا درب هتلی نیز نصب نمود و تفاوتی ندارد
که دستگیره دیجیتال روی درب ضد سرقت نصب شود و یا درب منزل ساده.از جمله این دستگیره ها می توان به دستگیره دیجیتال ALOCK اشاره نمود.

قفل دیجیتال یا دستگیره هوشمند

اگر درب منزل یا قفل اتاق هتل شما مجهز به قفل دیجیتال باشد شما تنها با به خاطر سپردن رمز درب برای همیشه از همراه داشتن کلید بی نیاز خواهید شد. در واقع شما با وارد کاردن کد رمز مورد نظر بر روی دستگیره درب دیجیتال ALOCK می توانید وارد خانه شوید.

قفل اثر انگشتی

شما می توانید به شکل ساده با .استفاده از قفل اثرانگشتی بدون کوچکترین زحمتی امکان باز کردن درب را تنها با لمس قفل با انگشت دست خود داشته باشید. برای این منظور می توانید به هر تعداد که نیاز است اثر انگشت بر روی دستگیره درب اثرانگشتی ALOCK تعریف کرده و در زمان استفاده تنها با اثرانگشت خود درب آپارتمان خود را باز کنید.

دستگیره ‌های آنلاین موبایلی 

شما به وسیله قفل های آنلاین دیجیتال ALOCK می توانید فرمان باز و بسته شدن درب را از راه دور و تنها از طریق
موبایل به صورت آنلاین انجام داده و حتی تردد افراد در بازه های زمانی مختلف را به وسیله این دستگیره دیجیتال گزارشگیری نمائید.

برای این منظور باید دانلود برنامه قفل اثرنگشت و یا دانلود نرم افزار قفل دیجیتال ALOCK را بر روی گوشی اندروید و یا iOS خود انجام دهید و
سپس از طریق این برنامه ها درب ضد سرقت خود را باز نمائید.

لازم به ذکر است مهم نیست قفل اثر انگشتی و موبایلی بر روی گوشی سامسونگ و یا آیفون نصب شده باشد. مهم این است .که از طریق برنامه قفل هوشمند ALOCK می توانید درب مورد نظر را از راه دور و به صورت آنلایت باز نمائید.

مزایای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

امنیت بالای 

مسلماً اولین و مهم‌ترین مزیت دستگیره هتلی دیجیتال کارتی نسبت به  سنتی امنیت بالاتر است. .دزدیدن کلید .و تهیه یک کپی از آن کار آن‌چنان دشواری نیست. اما مسلماً دست‌یابی به رمز عبوری که تنها شما می‌دانید به مراتب دشوارتر است. اضافه کردن یک گوشی هوشمند به فهرست گوشی‌های مورد اعتماد قفل هم بدون اجازه شما کار بسیار سختیاست. کپی کردن اثر انگشت یا قرنیه چشم .شما هم که دیگر تقریباً غیرممکن است.

پس اگر امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی شما است، شاید بد نباشد که نیم‌نگاهی به فناوری دستگیره هتلی قفل دیجیتال کارتی  داشته باشید.

سرعت و راحتی فرض کنید خرید کرده‌اید و دست‌تان پر است. باید خریدها را به زمین بگذارید، در دسته‌کلیدتان به دنبال کلید درست بگردید و کلید را داخل قفل کنید و بچرخانید تا در نهایت درب برای‌تان باز شود. حال فرض .کنید که درب اتاقتان مجهز به قفل دیجیتال است و به محض .نزدیک شدن گوشی‌تان به قفل، درب را به صورت خودکار برای‌تان باز می‌کند. مسلماً قفل دیجیتال می‌تواند به راحت‌تر شدن زندگی و افزایش سرعت انجام کارها کمک کند.

معایب دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

قیمت بالا

مسلماً روزی خواهد رسید که دستگیره هتلی .دیجیتال کارتی یکی از الزامات زندگی روزمره است، اما آن روز امروز نیست. بازار این فناوری هنوز محدود است و در نتیجه قیمت این فناوریهمچنان بالا است. بنابراین، برای افرادی از قشر متوسط که شاید نیازی فوری .به استفاده از این فناوری هم ندارند، شاید هنوز استفاده از قفل دیجیتال از لحاظ اقتصادی توجیه‌پذیر نباشد.

عدم سازگاری با نیازهای خاص شما

شاید به تنهایی این مساله ایراد .چندان مهمی نباشد .اما زمانی که آن را در کنار قیمت بالای این فناوری در نظر بگیریم، .آن‌گاه خواهیم دید که این مساله می‌تواند روی انتخاباین فناوری به وسیله شما تاثیرگذار باشد. در حال حاضر، تعداد شرکت‌هایی .که این فناوریرا عرضه می‌کنند در حال افزایش است و شما آزادی نسبتاً زیادی برای انتخاب قفل دیجیتال مورد نظر خود دارید. اما مساله این‌جا است که با توجه به تعداد رزیاد پارامترها، احتمال .این کهیک قفل خاص دقیقاً تمام نیازهای شما را ربرآورده کند کم است. ممکن است یک قابلیت خاص مد نظر شما را نداشته باشد یا این که رقفلی را پیدا کنید که قابلیت‌هایش (و در نتیجه قیمتش)بیش‌تر از آن چیزی است که شما نیاز دارید.

دلیل استفاده هتل‌ها از دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

 در نحوه کار قفل کارتی، ساختار زمانی قابل تنظیم است

با استفاده از کارت‌های هوشمند .می‌توانید زمان ورود .و خروج افراد را تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید کارت و قفل را طوری تنظیم کنید که مهمان سر ساعت ۱۲ وارد اتاق خودش شده و بعد از سه روز سر ساعت ۲۱ از هتل خارج شود. قبل و .بعد از این زمان قفل فعال نخواهد بود.

نظارت فردی را فراهم می‌کند

نحوه کار قفل کارتی به صورتی است که نظارت فردی را افزایش می‌دهد. مالکان هتل می‌توانند .بر ورود و خروج افراد .نظارت کافی داشته باشند. این مورد به آنها کمک می‌کند تا کنترل بیشتری به دسترسی‌ها داشته باشند و بدانند چه کسانی در چه تاریخی و ساعتی وارد و از هتل خارج شده‌اند. کار با قفل‌های کارتی به صورت کامپیوتری و سیستمی است..

هزینه‌های معمول را کاهش می‌دهد

استفاده از قفل‌های مکانیکی و کلیدخور در هتل‌ها می‌تواند فرآنید کاررا سخت کنند، زیرا نفرات. بسیاری در طول روز از هتل استفاده می‌کنند .
و امکان گم شدن و تخریب زودهنگام قفل اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. حتی اگر کارت هوشمند کم شود، اطلاعات به هیچ عنوان پاک نخواهند شد، .همچنین ساخت یک کارت جدید هزینه کمتری از ساخت یک کلید خواهد داشت.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!