مزایای قفل استخری

مزایای قفل استخری


 علم فن‌آوری اطلاعات  بدون شک انقلابی شکرف در تمامی ابعاد زندگی انسان‌ها به وجود آورده است، با ورود این علم در باشگاه‌ها نیز این انقلاب تاثیرات زیادی داشته است . مزایای قفل استخری

یکی از این امکانات  قفل‌های باشگاهی به نام قفل آنلاین کمد است؛ نرم افزارهای مدیریت باشگاه، گیت‌های ورود خروج، قفل‌های کمد باشگاه، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و مدیریت تمامی قسمت‌های باشگاه از امکاناتی بودند که این علم وارد فضای باشگاه‌ها کردند.

به عنوان مثال در یک باشگاه ورزشی مجهز به سیستم‌های روز اتوماسیون و قفل آنلاین، عضو در هنگام ورود به باشگاه با گیت کنترل ورود خروج مواجه می‌شود، با اشاره اثر انگشت عضو بر روی سنسور گیت، در صورتی که اعتبار مالی داشته باشد، گیت باز شده و یک شماره کمد را روی صفحه نمایشگر خود به کاربر اعلام می‌نماید.مزایای قفل استخری

سپس کاربر به اتاق رختکن رفته و انگشت خود را روی دستگاه کنترل قفل‌ها قرار داده و قفل کمد اختصاص داده به کاربر باز می‌شود. عضو با ورود به باشگاه می‌تواند برنامه تمرینی روز خود را با ورود اثر انگشت خود روی تلویزیون باشگاه مشاهده کنید.

تردمیل باشگاه با اثر انگشت عضو روشن شده و با توجه به زمان تعریف شده از سمت مدیر قابل استفاده می‌باشد.
عضو باشگاه می‌تواند از بوفه خرید کنید و از اتاق ماساژ آرایشگاه و سرسرهای استخر و دوش آب  در صورتی که تاییده مدیریت را داشته باشد تنها با اثر انگشت خود استفاده کنید. مدیران با استفاده از این سیستم‌ها می‌توانند ورود خروج پرسنل، تعداد ورود خروج اعضا، کمدهای اشغال شده، کمدهای رزرو شده و میزان سود روز را کنترل کنید  بهترین قفل استخری و باشگاه خود را بر اساس نیاز روز بهینه کنید

یکی از مدل های محبوب قفل های دیجیتالی، قفل استخری است، این قفل ها کاربری ساده ای دارند و مناسب استفاده در مکان هایی مانند استخر، سونا، باشگاه های بدن سازی، مدارس و رختکن های شرکت و انواع کمد ها هستند. استفاده از این قفل ها مزایا زیادی دارد، در ادامه این نوشته بررسی میکنیم که چرا باید از قفل دیجیتال استخری استفاده کرد.

مزایا و قابلیت های قفل الکترونیکی کمدی چیست؟

  1. به این دلیل که در مراکز عمومل گاهی لازم است که چند نفر در تایم های مختلفی از روز به کمد دسترسی داشته باشند، میتوان تعداد ۲۰ کارت، دستبند و یا هر وسیله ای که به وسیله آن میتوان قفل کنترل میشود را تعریف کرد.
  2. این قفل ها بسیار کم مصرف هستند و تنها با استفاده از ۲ باتری قلمی میتوان آنها برای مدت تقریبا یک سال استفاده کرد.
  3. هر یک از قفل های استخری یا کمدی دیجیتال دارای دستبند و یا کارت مخصوص به خود هستند.
  4. ظاهر و طراحی زیبا و ظریف
  5. این قفل ها بسیار کم مصرف هستند و در برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی یا استفاده از سیستم برق نیست.
  6. قفل کمدی دارای سیستم هشدار اتمام انرژی و شارژ باتری است که در صورت پایان شارژ باتری سریعا به شما اطلاع خواهد داد.
  7. نصب این قفل ها بسیار ساده است و برای راه اندازی آنها نیازی به داشتن تجربه خیلی بالا و یا تخصص بالا نیست و میتوان آنها را به راحتی جایگزین قفل های معمولی کرد.
  8. امنیت این قفل ها بسیار بالا بوده و کیفیت بالای آنها باعث شده است که امروزه در سراسر جهان از آنها استفاده شود.
  9. اعمال تنظیمات در این قفل ها هم ساده بوده و بدون نیاز به کامپیوتر میتوان آنها را تنظیم کرد.
  10. تنظیمات به وسیله کارت های مادر در این قفل ها انجام میپذیرد.

در قفل استخری دو نوع دسترسی وجود دارد:

۱٫    قفل استخری با استفاده از کارت عضویت

۲٫    قفل استخری با استفاده از دستبند اختصاصی (مچ بند)

 

قفل استخری افلاین

قفل هایی هستند که به صورت مستقل و بدون نیاز به هرگونه
سیستم نرم افزاری و کامپیوتری کار میکنند.قفل آفلاین ساده
که بیشتر در استخرها مورد استفاده می باشد یک قفل الکترونیکی
می باشد که کاملاً به صورت مستقل و بدون نیاز به هر گونه سیستم جانبی و نرم افزاری می تواند عمل نماید.  کارت ها یا دستبند هایی که به عنوان کلید این قفل استفاده می شود ، در حافظه قفل الکترونیکی ذخیره می
گردد و از آن پس قفل با آن دستبند یا کارت عمل می نماید.

این کارت ها یا دستبندها می توانند از حافظه قفل پاک شوند
یا اضافه شوند بنابراین در صورت خرابی یا گم شدن هر کارت
یا دستبند می توان آنرا از حافظه قفل الکترونیکی پاک نمود
و کارت یا دستبند جدیدی را برای آن تعریف نمود . از قابلیت های قفل الکترونیکی این است که می توان برای آن کارت یا دستبندی اصلی (مستر یا سوپر مستر ) تعریف نمود و با آن بقیه کارت ها یا دستبند ها را تعریف نمود.

 

قابلیت های قفل های آفلاین ساده

کارکرد مستقل (standalone) بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری
تعریف چندین کارت/دستبند برای هر قفل
تعریف کارت سوپر مستر (super master) و مستر (master) برای همه قفلهای یک مجموعه
استفاده از ۴ باطری قلمی و مصرف بسیار کم باطری
تنوع رنگ و مدل
قفل آفلاین قابل ارتقاء به آنلاین ، کارکرد قفل آفلاین را دارد با این تفاوت که اگرمجموعه به سیستم نرم افزاری مجهز شود می تواند قفل های خود را به سادگی و با کمترین هزینه به آنلاین تبدیل نماید.

این نوع قفل ها  از تکنولوژی قفل های آنلاین برخوردار می باشند ولی به صورت آفلاین کار می کنند بنابراین در صورت نیاز و تجهیز مجموعه به سامانه جامع باشگاهی ، می تواند به راحتی و با تغییر نرم افزار قفل به قفل های آنلاین تبدیل گردند و از آن پس کارکرد قفل آنلاین داشته باشند. مزایای قفل استخری

 

قابلیت های قفل های آفلاین قابل ارتقاء به آنلاین:

قابل ارتقاء به قفل آنلاین در صورت نیاز با کمترین هزینه
کارکرد مستقل (standalone) بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری
تعریف چندین کارت/دستبند برای هر قفل
تعریف کارت سوپر مستر (super master) و مستر (master) برای همه قفلهای یک مجموعه
استفاده از ۳ باطری قلمی و مصرف بسیار ناچیز باطری
تنوع رنگ و مدل

مزایای قفل استخری

قفل استخری و قفل هتلی قابلیت اجرا روی انواع درب های چوبی، mdf و فلزی را دارند. منبع تغذیه قفل استخری و سایر قفل های دیجیتال باتری قلمی است.
اغلب قفل های هوشمند از جمله قفل استخری قابلیت اضافه کردن ریموت کنترل را دارند که در صورت نیاز میتوان به قفل استخری اضافه کرد.

انواع قفل کمد استخری در برابر رطوبت های بالا مقاوم هستند و برای استفاده در محیط هایی مانند استخر و سونا مناسب هستند قفل استخری و قفل هتلی به راحتی جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی میشوند.
در خصوص به اتمام رسیدن باطری قفل استخری و سایر قفل های هوشمند باید گفت که حدود یک هفته قبل از به اتمام رسیدن شارژ باطری، قفل هوشمند از جمله قفل استخری، آلارم هشدار آن به صدا درمی آید. اگر به آلارم هشدار توجه نکرده و باطری عوض نشود
میتوان با بکارگیری یک باطری کتابی، برق قفل استخری را تامین کرد.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!