دکوراسیون تجاری

دکوراسیون تجاری


موارد حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون تجاری

اولین موردی که در طراحی دکوراسیون تجاری باید به آن توجه کنید، نما و ظاهری است که در بازخورد اول در ذهن افراد شکل می گیرد. به طور مثال باید برای طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه یا فروشگاه لوازم آرایشی از رنگ های روشن و شاد برای جلب نظر خانم ها انجام شود.

رنگ، نوع متریال مصرفی، انتخاب سبک طراحی دکوراسیون تجاری، سبک نورپردازی و به کار بردن خلاقیت در آن، نوع کفپوش، و در نهایت هماهنگی میان تمامی موارد همگی از گزینه های حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون تجاری هستند.

 اصول طراحی دکوراسیون تجاری

هر فضایی مطابق با نیازهای مشتری، سلایق، مخاطبان، محل قرار گیری و خدماتی که قصد ارائه آن را دارد، نیازمند در نظر گرفتن نکات و مواردی است. به طور مثال طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی، دکوراسیون مطب دندانپزشکی، دکوراسیون آرایشگاه و طراحی دکوراسیون داروخانه، به دلیل سبک متفاوت ارائه خدمات و نیازهای متفاوت مشتریان، به شکلی متفاوت طراحی و دیزاین می شوند.

همچنین طراحی دکوراسیون بوتیک لباس فروشی مردانه، لباس فروشی زنانه، دکوراسیون فروشگاه پوشاک ورزشی، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش با مغازه روسری فروشی متفاوت هستند.

حال تفاوت در طراحی دکوراسیون موبایل فروشی، لوازم خانگی با لوازم تزئیناتی منزل را در ذهن تصور کنید.

می بینید که هر یک از این فعالیت های تجاری خدمات متفاوتی را به مخاطبینی خاص ارائه می کنند. پس باید سبک طراحی دکوراسیون تجاری هر یک از آن ها مطابق با خدمات، نیازهای مشتری، ایده های مدرن روز و سایر نیازها طراحی و پیاده سازی شود. یک کارشنان و متخصص فعال در این حوزه با توجه به شناخت نیازهای روز بازار و سبک مدرن دنیا، تمامی موارد را در نظر می گیرد.

دکوراسیون تجاری و اداری

گروه طراحی دکوراسیون داخلی رایکا  آماده ارائه تمامی خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا پروژه های طراحی دکوراسیون تجاری است. می توانید با کارشناسان و متخصصین در این زمینه مشورت کنید و با در میان گذاشتن ایده های ذهنی که دارید، در نهایت بهترین نتیجه از کار را پیاده سازی کنید.

شاید در مجلات طراحی دکوراسیون داخلی یا در وب سایت های مختلف، مطالب زیادی در رابطه با چیدمان دلخواه دکوراسیون منزل، بدون هیچ اصول یا قاعده ای مطالعه کرده اید. بسیاری از کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی طرز تفکری مبتی بر نبودن هیچ قانون و یا سبک خاصی برای چیدمان دکوراسیون داخلی دارند.

طراحی دکوراسیون و اجراء

در این روش هر شخصی می تواند بدون در نظر گرفتن هیچ موضوع مهمی مثل فضای موجود، مطابق با سلیقه فردی برای دیزاین داخلی هر یک از قسمت های منزل و خرید اثاث و لوازمی که دوست دارد، اقدام کند. مسلما طراحی دکوراسیون منزل با ایده های ذهنی و خلاقیت هر فرد به تجربه هایی که از تماشای دکوراسیون های مختلف در منزل سایر افراد خانواده، دوستان، مجلات طراحی دکوراسیون یا اینترنت به دست می آورد، بستگی دارد. در چنین روشی هیچ تضمینی برای رضایت از نتیجه طراحی دکوراسیون منزل و چیدمان لوازمی که به آن ها علاقه زیادی دارید، وجود نخواهد داشت.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها، نور پردازی اتاق ها، انتخاب متریال مصرفی، خرید مبلمان و اثاث مطابق و متناسب با ابعاد و فضای موجود، تنها چند اصول ساده اولیه بسیار موثر در طراحی دکوراسیون منزل هستند.

احساس آرامش در محیط منزل، تعادل در طراحی دکوراسیون و بهترین استفاده از فضای داخلی موجود مهمترین مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال انتخاب سبک کابینت مدرن یا سبک کابینت کلاسیک تحت تاثیر از لوازم آشپزخانه، فضای موجود، سبک طراحی دکوراسیون منزل و فضای داخلی ساختمان خواهد بود.

طراحی دکوراسیون منزل

بسیاری از اوقات منازلی را می بینیم که با وجود متراژ کم و تنها به دلیل چیدمان هوشمندانه بسیار بزرگتر به نظر می رسند. گاهی نیز فضا و اتاق های بسیار بزرگی را می بینیم که به دلیل انتخاب رنگ نا مناسب و چیدمانی که دارند بسیار کوچک دیده می شوند. شناخت کامل بر طراحی مدرن دکوراسیون منزل مطابق با نیازها و فضای موجود یکی از شرایط اولیه برای پیاده سازی دکوراسیون داخلی است.

می توانید دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون پذیرایی، کابینت آشپزخانه و طراحی فضای داخلی آن را با توجه به سلیقه فردی و هر یک را به سبکی که دوست دارید، پیاده سازی کنید. اما آیا به این موضوع فکر کردید که نتیجه کار و ایده هایی که در سر دارید با شکل نهایی که در نهایت در فضای منزل می بینید و حسی که از آن دریافت می کنید، تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت.

اگر تمایل دارید که طراحی دکوراسیون منزل را به سبکی منحصر به فرد و مدرن، مطابق با ایده های روز دنیا و در عین حال منطبق با علایق و ایده هایی که در سر دارید پیاده سازی کنید، مشاوره با کارشناسان متخصص در این زمینه، بهترین روش برای طراحی دکوراسیون منزل است.

طراحی هوشمند دکوراسیون اداری بر اساس فعالیت در محیط کار، پیاده سازی و اجرا طبق درخواست مشتری، صرفه جویی در وقت و هزینه ها، فضای کاری منحصر به فرد، افزایش رضایتمندی کارکنان به دلیل عملکرد راحت در محیط، تاثیرگذاری مثبت در ذهن مخاطبان و مراجعین، از نتایج طراحی دکوراسیون اداری است.

طراحی دکوراسیون به صرفه

اگر تصمیم به ایجاد تغییر، طراحی و یا پیاده سازی ایده‌های جدید در دکوراسیون اداری دارید، انتخاب بهترین و کم هزینه ترین راهکار، مهم ترین گام در طراحی دکوراسیون اداری خواهد بود.

برای طراحی دکوراسیون اداری استاندارد که تمامی موارد از قببل انتخاب رنگ، راحتی در رفت و آمد، میز و صندلی های مناسب برای نشستن در ساعات کاری، طراحی لابی ورودی شرکت متناسب و در خور سازمان، ایجاد احساس آرامش در فضای کاری و یا سایر موارد حائز اهمیت هستند، تنها ایده های ذهنی مدیر یا سایر کارمندان کفایت نمی کند.

مدیر شرکت و کارمندان آن زمان زیادی را در محل کار خود سپری می کنند. بنابراین با طراحی مناسب و هوشمندانه فضای اداری که باعث ایجاد آرامش و احساس راحتی می شود، می توانید رضایتمندی کارکنان و در نهایت دستاورد و نتیجه مناسبی از کار و فعالیت های روزانه، کسب کنید.

مسلما طراحی دکوراسیون اداری یک سازمان کوچک و یا شرکتی بزرگ با تعداد نیروهای زیاد، نیازمند رعایت اصول و قوانینی است که در نتیجه کار تاثیر بسزایی خواهند داشت.

طراحی میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی، مبلمان اداری، پارتیشن، کانتر، کفپوش، سقف، فایل کشو و کمدها، طراحی و قفسه بندی دیوارها، طراحی فلاور باکس و دیزاین لابی از موارد اصلی هستند که هماهنگی بین تمامی آن ها با طراحی دکوراسیون اداری، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

دکوراسیون اداری مدرن

مسلما انتخاب رنگ، متریال مصرفی، طراحی دیوارها، نورپردازی و در کنار آن سبک انتخاب لامپ و لوسترها، گزینه های اولیه و اصلی هستند که باید به هنگام طراحی دکوراسیون اداری، راجع به آن ها تصمیم بگیرید. حال تصور کنید که تصمیم دارید به تنهایی تمامی مراحل اولیه را به شکلی هماهنگ با سایر موارد در ذهن طراحی، اجرا و پیاد سازی کنید.

همانطور که می بینید علاوه بر هماهنگی بین متریال های مصرفی، انتخاب رنگ و سایر موارد، مسائل خیلی زیادی وجود دارد که باید از ابتدایی ترین مراحل طراحی دکوراسیون اداری تا زمان به پایان رسیدن آن در نظر بگیرید.

اگر بدون توجه به اهمیت این موارد و مطابق با علاقه های شخصی اقدام به تهیه لوازم اداری و چیدمان آن ها کنید، هیچگونه توجیهی برای رضایت از نتیجه کار وجود نخواهد داشت. در نهایت پس از صرف زمان و هزینه زیاد خواهید دید که نتیجه کار مطابق با خواسته ها و یا نیازهایی که قصد در تامین آن ها داشتید، نیست.

اما می توانید در کنار یک متخصص و با استفاده از تجربیات کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی تصویری از ایده های ذهنی منطبق با نیازهایی که دارید را طراحی کنید و در نهایت از نتیجه کار طراحی دکوراسیون اداری نیز مطمئن باشید.

نمونه پروژه های اجرای طراحی دکوراسیون اداری رایکا هوم بیانگر تجربه، تمایز، خلاقیت و تخصص به روز مشاهده کنید.

گروه دکوراسیون داخلی رایکا هوم با بهره گیری از دانش و تجربه خود در خدمت شماست تا با ساخت انواع کتابخانه های مدرن ،فانتزی و به روز، نظر شما هم میهن عزیز را جلب نماید.

می توانید از نمونه کارهای ما دیدن کنید و یا سفارش خود را ثبت نمایید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!