قیمت دکوراسیون خود را چگونه محاسبه کنیم

قیمت دکوراسیون خود را چگونه محاسبه کنیم


قیمت دکوراسیون خود را چگونه محاسبه کنیم؟ 

شاید امروزه مهمترین بخشی که در اجرای یک دکور برای افراد وجود داشته باشد بخش هزینه های مربوط به دکور باشد. از این رو در اینجا تصمیم داریم که روشی راحت به شما در مورد محاسبه قیمت دکور انجام شده آموزش دهیم.

برای این کار به عنوان مثال به محاسبه قیمت کابینت می پردازیم.

حتماً خیلی از افراد این تجربه را دارند که وقتی برای دکور کابینت خود از جای قیمت استعلام می کنند قیمت به آنها به صورت متری داده شده اما نکته عجیب در اینجا خود نوع قیمت دادن نیست بلکه اختلاف بالای قیمت ها در حالت متری می باشد.

مثلاً افرادی (با توجه به یکسان بودن یراق آلات) کابینت ام دی اف متری ۸۵۰هزار تومان و بعضی دیگر همان کابینت ام دی اف را تا متری یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز قیمت می دهند و این اختلاف قیمت در همه کابینت ها وجود دارد.

در اینجا باید اضافه کنیم که همیشه قیمت پایین هم خوب نیست چون بعضی تولیدکنندگان برای گرفتن کار از جنسی که باید در کار گذاشته شود کم می کنند.

چه کنیم که دکور با قیمت مناسب داشته باشیم؟ 

بهترین پیشنهاد برای این کار از طرف گروه ما این پیشنهاد می باشد که قیمت کار تمام شده را بپرسید. برای این کار ابتدا از یک طراح یا خود یک کابینت کار (معمولاً خود کابینت کارها طراحی را هم انجام می دهند) بخواهید که برای آشپزخانه شما طرحی طراحی کند.

سپس طبق آن طرح قیمت تمام شده کار را استعلام نمایید به این صورت که اگر این طرح به طور کامل اجرا شود هزینه انجام آن چه مقدار است.

اتفاق جالب در اینجا این می باشد که در این حالت قیمت های نهایی کار به یکدیگر نزدیک می‌شوند و کلاً در یک آشپزخانه نهایتاً تا یک میلیون تومان اختلاف قیمت خواهید داشت در حالی که اگر شما به صورت متری آشپزخانه را محاسبه کنید اختلاف باید بیش از سه میلیون هم باشد.

 

در صورت نیاز در مقاله های دیگر در مورد اینکه در صورت پایین بودن قیمت چگونه از کیفیت کار اطمینان حاصل کنیم توضیح خواهیم داد.

امیدواریم که این مقاله شما را در داشتن یک دکور مناسب با قیمتی مناسب راهنمایی کرده باشد.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!