مزایای قفل کمد باشگاهی

مزایای قفل کمد باشگاهی


امروزه به دلیل استقبال بیش از اندازه مردم از باشگاه بدنسازی و تناسب اندام باشگاه ها مراجعه کنندگان زیادی دارند که چند برابر بیشتر از گذشته شده است . قفل کمد باشگاهی

مدیران باشگاه با توجه به مدرن بودن شرایط جامعه امروزی باید به به روز بودن دستگاه ها توجه کرده و اقدام کنند تاهم بتوانند مدیریت بهتری بر روی باشگاه داشته باشند هم باعث جذب مشتری بیشتری شود.

هدف از گفتن این نکته این بود که با توجه به پیشرفت و الکترونیکی شدن دستگاهها و هم استقبال بیش‌ازحد کاربران از باشگاه بدن‌سازی، این مکان نیاز به کنترل بیشتری دارد

قفل کمد باشگاهی نوعی قفل است که از آن برای قفل نمودن کمد استفاده می شود.
قفل کمد باشگاه  در واقع نوعی کلید الکترونیکی که بر روی درب کمد باشگاه ها،
استخر و سونا، رختکن ها،کارخانجات و ادارات استفاده می شود. در قفل هوشمند
باشگاهی سیستم های متنوع امنیتی به کار رفته است، که امنیت، آسایش و آرامش
را برای افراد، مشتریان و پرسنل فراهم می کند. قفل باشگاهی در رنگ ها و طرح های مختلفی متناسب با نوع کاربری تولید و عرضه می شوند.

استفاده از قفل هوشمند باشگاه نقش بسزایی در مدیریت و همچنین زیبایی درب‌های کمد دارد. روش قدیمی حمل دسته کلید را فراموش کنید، چرا که قفل باشگاهی شما را از حمل پردردسر کلید رها می کند.

قفل کمد باشگاهی

قفل کمد  یا همان قفل هوشمند که در بهبود و عملکرد باشگاه نقش موثری دارد و  برای مشتریان خود بهترین معرف امنیت است.درحال حاضر نمیتوانیم برای تمامی مکان ها به خصوص مکان های پر و رفت آمد از قفل های دستی و مکانیکی که به راحتی باز می‌شوند استفاده کنیم زیرا امنیت فوق پایینی دارند در برابر رطوبت ، گرما و آب مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهند و و زود فرسوده میشود. و غیر قابل استفاده می شوند.

برای همین منظور استفاده از قفل کمد جایگزینی مناسبی برای قفل های معمولی است، چرا که تمامی افراد دوست دارند وسایلشان را در جایی یا کمدی بگذارند که دست کسی به آنها نرسد. لذا استفاده ازقفل هوشمند باشگاهی این امکان را برای افراد و گروه های مختلف فراهم می کند.

و غیر قابل استفاده می شوند. برای همین منظور استفاده از این قفل ها جایگزینی مناسبی برای قفل های معمولی است، چرا که تمامی افراد دوست دارند وسایلشان را در جایی یا کمدی بگذارند که دست کسی به آنها نرسد. لذا استفاده ازقفل هوشمند باشگاهی این امکان را برای افراد و گروه های مختلف فراهم می کند.

 ازجمله مزایای قفل کمد باشگاهی

*باشگاه های بدن سازی: استفاده ازقفل هوشمند باشگاه در باشگاه های بدنسازی سهولت استفاده را برای شما به ارمغان می آورد

*از قفل های هوشمند باشگاه می توانید برای قفل نمودن کمد باشگاهای ورزشی استفاده کنید.

* استفاده از قفل هوشمند باشگاه برای رختکن کارکنان بیمارستان، ادارات و …مهیا است. با استفاده از قفل هوشمند باشگاهی شما خیلی راحت وی بی‌دردسر می‌توانید از کمد بیمارستان‌ها استفاده کنید. قفل کمد باشگاهی وزن کمی دارد و شما را اذیت نمی کند.

کاربرد آن در استخر و سونا

بهترین گزینه برای کمد لباس استخر و سونا می باشد. برای قفل نمودن درب کمد استخر در رختکن می توانید از مچ بند استفاده کنید.

توجه داشته باشید که از قفل هوشمند باشگاهی می‌توانید در موارد گوناگون استفاده کنید و محدودیتی برای شما وجود ندارد. با استفاده از قفل کمد باشگاهی شما این اطمینان را به کاربران خود می‌دهید که درب کمد آن‌ها برای دسترسی‌های غیرمجاز به هیچ عنوان باز نخواهد شد و امکان هر گونه سوءاستفاده به صفر می‌رسد

این قفل ها مجهز به  کارت بدون تماس rfid می باشد. کار قفل‌های کمد
باشگاهی باعدم نیاز به هیچ گونه سیم کشی و فقط با استفاده از باتری است. نصب قفل کمد باشگاهی راحت و بی دردسر است طوری که قفل را به واسطه چند پیچ در کمد مورد نظر نصب می کنند بدون آنکه خرابی ای ایجاد کنند(نصب درب کمد باشگاهی باید توسط کارشناسان امر صورت بگیرد.

تگ‌های نگهداری کلید به صورت‌های مختلفی همچون جاسوئیچی، مچ بند، کارت و … می باشد، این بسته به نوع کاربری و سلیقه شما می باشد که کدام نوع را انتخاب می کنید. مثلاً برای استخر و سونا می توانید از مچ بند استفاده کنید. توجه داشته باشید
که این قفل ها به کمک کارت عضویت یا دست بندی که دارای آنتن است باز می شود.

قفل هوشمند باشگاه در انواع مختلفی تولید می شوند و قابلیت نصب بر روی تمامی درب های کمدی چوبی، فلزی و آهنی را دارد.

*در صورت اتمام باطری هشدار می دهد. نصب آسانی دارد طوری که
شما می توانید به راحتی آن را نصب کنید. همچنین استفاده از قفل کمد باشگاهی هم آسان است.

*قابلیت تغییر زمان در قفل هوشمند باشگاهی مهیاست، *دارای حافظه داخلی می باشند.

قفل کمد باشگاهی

*امکان باز کردن تمامی درب کمد توسط کلید مادری در مواقع اضطراری وجود دارد *دارای کلید جایگزین در صورت گم شدن وجود دارد طوری که کلید کمد گم شده را از مدار خارج نموده تا کسی نتواند از آن استفاده کند

* در مکان ها شلوغ استفاده از قفل‌های باشگاهی امنیت را به پرسنل و مشتریان هدیه می دهد.

* دارای ظاهری شیک و مشتری پسند می باشد.

*در برابر هر گونه رطوبت،حرارت و ضربه مقاوم است.

*استفاده از قفل کمد باشگاهی امکان مدیریت باشگاه را آسان می‌کند.

*رمز قفل هوشمند باشگاهی توسط مدیریت قابل تغییر می باشد

*قابلیت اتصال باطری خارجی هنگامی که باطری در حال تمام کردن شارژ خود است را دارد.

*امکان کنترل قفل های توسط نرم افزار مرکزی.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!