باز کردن قفل دیجیتال رمزدار فروشگاه رایکا هوم

باز کردن قفل دیجیتال رمزدار فروشگاه رایکا هوم


با توجه به اینکه در چند سال اخیر از قفل های دیجیتال رمزدار بسیار استفاده می شود و مورد استقبال بسیاری از افراد واقع شده است این سوال پیش می آید که آیا روش هایی برای باز کردن قفل دیجیتال رمزدار وجود دارد؟ یا میزان امنیت این قفل ها چقدر است؟

از قفل های دیجیتال رمزدار اغلب برای درب فروشگاهها و مراکز تجاری ، ادارات، آپارتمانهای مسکونی ، هتل ها ، ویلاها و فضاهای امنیتی استفاده می شود. همچنین می توان از این قفل ها برای پنجره ها نیز استفاده کرد تا امنیت آنها را چند برابر کرد.

در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا امکان باز کردن قفل دیجیتال رمزدار بدون دانستن رمز وجود دارد؟ در ادامه با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال و سایر تجهیزات امنیتی همراه باشید.

باز کردن قفل دیجیتال رمزدار وارد کردن رمز با گوشی

دلیل استفاده از قفل دیجیتال رمزدار

در قفل های دیجیتال رمزدار ابدا خبری از کلید فیزیکی نیست و تنها با وارد کردن رمز می توان درب را باز کرد. از آنجا که روشهای زیادی برای باز کردن قفل های سنتی و معمولی وجود دارد و اغلب سارقین از روشهای گوناگونی از جمله استفاده از شاه کلید ، تزریق اسید، برش با دستگاه و … برای از بین بردن قفل استفاده می کنند برای امنیت بیشتر باید به فکر قفل های جدیدتری بود.

قفل دیجیتال رمزدار یکی از انتخاب های بسیار مفید در این گونه مواقع است. این قفل ها مزایای زیادی دارند و در برابر مزایای فراوان تنها چند عیب کوچک می توان برای آنها در نظر گرفت. از مزیت های قفل دیجیتال رمزدار می توان به عدم نیاز به استفاده از کلید فیزیکی و مسائل مربوط به گم شدن ، ساخت مجدد کلید، تعویض مغزی قفل به دلیل گم شدن کلید و … اشاره کرد.

از دیگر مزایای قفل دیجیتال رمزدار غیرقابل نفوذ بودن و قفل شدن خودکار است. همچنین تعمیر و نگهداری از این قفل ها بسیار مقرون به صرفه است چرا که سالها می توان از آنها استفاده کرد. اما اگر بخواهیم منصف باشیم و عیب هایی هم برای قفل دیجیتال رمزدار در نظر بگیریم می توان به اشتراک رمز ورود ، نیاز به برق داشتن و فراموش کردن رمز اشاره کرد.

با این وجود چیزی از ارزش های قفل دیجیتال رمزدار کم نمی شود چرا که جهان هوشمند آینده نیازمند تجهیزات امنیتی هوشمند است و دیگر نمی توان با قفل و کلیدهای قرنها قبل به دنیای جدید وارد شد.

مقاله پیشنهادی : نقش قفل دیجیتال در امنیت 

باز کردن قفل دیجیتال رمزدار گشودن قفل با وارد کردن کد

شیوه های باز کردن قفل دیجیتال رمزدار

قفل های هوشمند یا دیجیتال برای باز شدن نیاز به رمز دارند. این رمز توسط صفحه کلیدی که روی قفل تعبیه شده و توسط شخص وارد شده و درب یا پنجره گشوده می شود. البته مدلهای دیگری از قفل دیجیتال هوشمند وجود دارد که علاوه بر رمز می توان از اثر انگشت، تشخیص چهره ، انواع تگ (کارتی، دستبندی ، برچسب پشت موبایل ، سر سوئیچی و …) برای باز کردن آنها استفاده کرد.

اگر از نگاه سارقان کنجکاو شده اید که بدانید آیا امکان باز کردن قفل دیجیتال رمزدار وجود دارد یا خیر باید گفت که این امکان بسیار ضعیف و نزدیک به صفر است. گرچه شما می توانید برای راحتی خیال خود از روشهای امنیتی دیگری نیز برای منازل ، شرکتها و مراکز تجاری خود استفاده کنید.

به عنوان مثال نصب دوربین های مداربسته ، استفاده از گاوصندوق های با امنیت بالا برای نگهداری از پول، اسناد و اشیاء قیمتی ، داشتن نگهبان و … همگی می توانند امنیت محل کار و زندگی شما را بیشتر و بیشتر کنند.

اما در تحلیل نهایی می توان گفت که امنیت قفل دیجیتال رمزدار به مراتب و هزاران بار بیشتر از قفل های معمولی و سنتی است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع قفل دیجیتال رمزدار با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

باز کردن قفل دیجیتال رمزدار خرید قفل هوشمند با تخفیف ویژه

کلام آخر

در این مقاله با قفل دیجیتال رمزدار ، مزیت ها و معایب و همچنین با شیوه های باز کردن قفل دیجیتال رمزدار آشنا شدیم. شما طبق آنچه که نیاز شماست و تمایل دارید می توانید از انواع قفل دیجیتال رمزدار با انواع شیوه های بازکردن از قبیل وارد کردن کد رمز، تشخیص چهره ، اثر انگشت ، تگ و … برای منازل ، محل کار و مراکز تجاری، اداری استفاده کنید .

چنانچه قصد تعویض قفل و دستگیره های قدیمی خود با نوع دیجیتال ، هوشمند و رمزدار را دارید می توانید با فروشگاه معتبر رایکا هوم تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی های لازم را درخصوص انتخاب قفل و دستگیره مناسب برای شما خواهند داشت.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *