نصب قفل درب شیشه ای کشویی فروشگاه رایکا هوم

نصب قفل درب شیشه ای کشویی فروشگاه رایکا هوم


نصب قفل درب شیشه ای کشویی

درب های شیشه ای کشویی به دلیل زیبایی ، کارایی و کم جایی خصوصا در محیط های اداری ، تجاری، فروشگاهی و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که درب های لولایی برای باز شدن نیاز به یک فضایی در مقابل خود دارند و در این فضا نمی توان لوازم و وسایل قرار داد خصوصا در مکان های کوچک درب های کشویی بسیار توصیه می شود.

حتی در خانه های با اتاق خواب کوچک هم معمولا از درب های کشویی برای کمددیواری ها استفاده می شود. حال می خواهیم ببینیم درب کشویی شیشه ای که موضوع مورد بحث ماست چگونه قفل می شود؟ و یا طریقه نصب قفل درب شیشه ای کشویی چگونه است؟ در ادامه مطلب با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال، تجهیزات امنیتی ادارات، هتل ها ، مراکز تجاری، منازل و … همراه باشید.

نکات و مراحل نصب قفل درب شیشه ای کشویی

مهمترین نکته در وقت نصب قفل درب شیشه ای کشویی ایجاد منافذ و سوراخ های مناسب در نقاط درست است. شما به هیچ عنوان پس از ساخته شدن شیشه و نصب آن نمی توانید اقدام به سوراخ کردن آن کنید چرا که شیشه های سکوریت خرد شده و غیر قابل استفاده می شوند. مراحل نصب قفل درب شیشه ای کشویی سکوریت به شرح زیر است:

مرحله 1: انتخاب مدل و نوع قفل

اولین قدم برای نصب قفل درب شیشه ای کشویی انتخاب نوع و مدل قفل است. انواعی از قفل شیشه سکوریت در بازار موجود می باشد که هر یک کارکرد مخصوص به خود را دارد. انواع قفل شیشه سکوریت برای دربهای لولایی ، کشویی ، یک تکه و 2 طرفه طراحی و روانه بازار می شوند.

پس اگر مهارتی در انتخاب نوع قفل دیجیتال و هوشمند برای درب شیشه سکوریت خود ندارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مطلب مرتبط : انواع قفل شیشه سکوریت

نصب قفل درب شیشه ای کشویی اعزام کارگر نصاب

مرحله 2 : سفارش ساخت قفل مورد نظر

شما در این مرحله باید نوع قفل خود را به سازنده درب شیشه سکوریت اعلام کنید تا مطابق با قفل شما سوراخ های لازم را روی درب در هنگام سکوریت کردن شیشه ایجاد کنند. حال اگر از قبل شیشه سکوریتی در محل کار و یا فروشگاه خود دارید که قصد دارید تنها قفل آن را تعویض کنید میتوانید از قفل های رمزی استفاده کنید. این قفل ها طوری ساخته شده اند که نیازی به تغییر درب و ساختار آن نیست و روی همان سوراخهای قفل قبلی قابل نصب می باشد.

مرحله 3 : نصب قفل روی درب شیشه ای سکوریت

پس از آماده شدن درب و نصب آن در محل شما می توانید اقدام به نصب قفل درب شیشه ای کشویی یا انواع دیگر درب شیشه سکوریت کنید. قفل های دیجیتالی مخصوص درب های کشویی نسبت به انواع دیگر قفل کمی با پیچیدگی نصب همراه هستند. به شما پیشنهاد می کنیم جهت نصب از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا مشکلی در حین کار و پس از آن برایتان پیش نیاید.

به طور کلی در ابتدا باید مغزی قفل روی شیشه نصب شود و سپس بدنه محافظ روی آن را بپوشاند. قفل های دیجیتالی از قطعات زیادی تشکیل شده اند که باید به ترتیب نصب شوند. همانطور که گفتیم اگر در این کار مهارتی ندارید بهتر است از افراد باتجربه در این کار کمک بگیرید. همچنین می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید تا نصاب مطمئن برای شما اعزام شود.

نصب قفل درب شیشه ای کشویی فروش با تخفیف ویژه

مرحله 4 : راه اندازی قفل دیجیتال و تست کردن آن

قفل های مکانیکی نیازی به تست و راه اندازی ندارند ولی دیجیتالی ها باید تست شوند. اگر قفل دیجیتال به درستی نصب نشده باشد کارایی نخواهد داشت. اگر از قفل هایی که با کارت بازگشایی می شوند استفاده می کنید باید کارت مغناطیسی را با قفلتان همگام و هماهنگ کنید.

کلام آخر

در این مقاله با نحوه نصب قفل درب شیشه ای کشویی آشنا شدیم و مراحل نصب را با هم طی کردیم. باز هم تاکید می کنیم که در صورت نداشتن مهارت در خصوص نصب قفل درب شیشه ای کشویی حتما از یک متخصص برای انجام این کار استفاده کنید. شما می توانید با خرید قفل و دستگیره دیجیتال از فروشگاه رایکا هوم از خدمات نصب رایگان در محل هم برخوردار شوید. فقط کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و باقی کارها را به رایکا هوم بسپارید.

نصب قفل درب شیشه ای کشویی مراحل نصب درب کشویی شیشه ای

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *