سوالات رایج درباره قفل هوشمند فروشگاه رایکا هوم

سوالات رایج درباره قفل هوشمند فروشگاه رایکا هوم


سوالات رایج درباره قفل هوشمند : تجهیزات امنیتی هوشمند در دهه های اخیر بسیار مورد توجه سازندگان بناها و ساختمان ها واقع شده است. گرچه این تکنولوژی در کشورهای پیشرفته بیشتر از کشور ما مورد استقبال واقع شده ولی در سالهای اخیر شاهد استفاده از قفل های هوشمند در خانه های مدرن ، هتل ها، ادارات و شرکتها ، مراکز تجاری و … هستیم.

حال اگر علاقمند به استفاده از قفل هوشمند برای منزل یا محل کار خود شده اید ولی اطلاعاتی در این زمینه ندارید با ما در این مقاله همراه شوید. ما به سوالات رایج درباره قفل هوشمند پاسخ خواهیم داد. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند از برندهای معتبر دنیا ، همچنین سایر تجهیزات امنیتی برای هتل ها ، ادارات و منازل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

سوالات رایج درباره قفل هوشمند

درباره قفل هوشمند سوالات زیادی می توان مطرح کرد ولی ما در این جا به سوالات رایج درباره قفل هوشمند که پرتکرار هستند پاسخ خواهیم داد :

1-آیا در صورت قطع شدن وای فای ، باز هم قفل هوشمند کار می کند؟

اکثر قفلهای هوشمند حتی اگر برق یا خدمات اینترنت شما قطع شود به کار خود ادامه میدهند. سیستم شما احتمالا دارای یک کلید پشتیبان ، اسکنر اثر انگشت یا سیستم ورود صفحه کلید خواهد بود تا بتوانید قفل در را به صورت دستی باز کنید. بعلاوه اگر قفل هوشمند شما دارای قابلیت بلوتوث باشد ، تا زمانی که در محدوده هستید میتوانید درب خود را باز کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بهترین برند دستگیره دیجیتال کدام است؟ را از دست ندهید . 

سوالات رایج درباره قفل هوشمند خرید بهترین قفل هوشمند

2- استفاده از قفل هوشمند برای چه کسانی مفیدتر است؟

استفاده از قفل هوشمند در ادارات ، مراکز تجاری ، منازل و … برای همه افراد مفید است ولی برخی افراد سود بیشتری از آن میبرند. ما در اینجا به چند مورد از افرادی اشاره می کنیم که قفل هوشمند می تواند به آنها کمک بیشتری کند .

  • افرادی که عادت دارند کلید درب ورودی را در زیر پادری یا گلدان قرار دهند تا افراد دیگر منزل بتوانند با آن درب را باز کنند. این کار مدتهاست که منسوخ شده و خطر سرقت از منزل را بالا می برد .
  • افرادیکه وسواس چک کردن درب را دارند و بارها و بارها برای چک کردن بسته بودن درب حتی از رختخواب خارج می شوند.
  • افرادی که ویلا یا منزل خود را در شهرهای دیگر به مسافران و گردشگران اجاره می دهند. با قفل هوشمند دیگر نیاز نیست دائما قفل درب ورودی را تعویض کرد . همچنین می توان مدتی معین را برای قفل تعریف کرد تا پس از اتمام آن مسافر قبلی قادر به ورود به ویلا یا آپارتمان نباشد.
  • افرادی که فراموش کار هستند و اغلب فراموش می کنند درب را قفل کرده اند یا خیر. قفل هوشمند به شما کمک می کند تا با گوشی موبایل خود از بسته بودن درب مطمئن شوید و اگر درب را قفل نکرده اید نسبت به قفل کردن آن اقدام کنید.
  • افرادی که شاغل هستند و در ساعات معینی از روز که در منزل نیستند افرادی از قبیل پرستار کودک، معلم خصوصی ، نظافتچی و … به منزلشان رفت و آمد دارند.
  • افرادی که اشیاء گرانبها در منزل دارند و غالبا از سرقت منزلشان ترس و هراس دارند .
  • و …

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش نصب دستگیره دیجیتال را مطالعه کنید . 

سوالات رایج درباره قفل هوشمند قفل هوشمند قیمت مناسب

3- آیا می توان قفل هوشمند را شخصا نصب نمود؟

یکی از سوالات رایج درباره قفل هوشمند این است که آیا امکان نصب قفل هوشمند به صورت شخصی وجود دارد؟ باید گفت بله ، اما از آنجا که محصولات شامل گارانتی هستند در صورتی که فردی بجز نصاب اقدام به این کار کند محصول دیگر شامل گارانتی و وارانتی نخواهد بود . پس به شما توصیه می کنیم حتما نصب قفل هوشمند را به نصاب شرکت ارائه دهنده محصول واگذار کنید.

4- آیا قفل هوشمند را می توان روی همه دربها نصب کرد؟

قفل هوشمند قابلیت این را دارد که روی همه درب ها حتی درب های قدیمی نصب شود . پس اگر حتی منزل و تجهیزات آن اعم از درب و پنجره قدیمی است نگران نباشید. شما هم می توانید از قفل های هوشمند برای افزایش امنیت منزل خود استفاده کنید .

5- از کجا می توانم قفل هوشمند تهیه کنم ؟

فروشگاه های معتبری وجود دارند که با یک سرچ اینترنتی می توان آنها را شناخت. یکی از این فروشگاه های معتبر فروشگاه رایکا هوم است که سالها تجربه فروش محصولات امنیتی ساختمان ها اعم از قفل و دستگیره هوشمند را دارد. کافیست با این فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را برای شما داشته باشند.

بیشتر بخوانید : قفل درب هوشمند با قابلیت تشخیص چهره 

سوالات رایج درباره قفل هوشمند مزایای قفل هوشمند

کلام آخر

سوالات رایج درباره قفل هوشمند بسیارند و ما به مهمترین آنها در این مقاله اشاره کردیم. چنانچه به سوالات شما در زمینه قفل هوشمند در این مطلب اشاره نشده می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و پاسخ پرسش های خود را در زمینه قیمت ، نصب ، انواع برند و مدل قفل هوشمند از کارشناسان ما دریافت کنید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *