معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند فروشگاه رایکا هوم

معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند فروشگاه رایکا هوم


معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند

قفل های کارتی به دلیل امنیت بالایی که دارند امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. قفل کارتی با کارت هوشمند، کارت RFID و یا تگ باز می شود. کارتها را به راحتی میتوان از حافظه قفل پاک کرد و اگر کارت شما مفقود شود نیازی به نگرانی نیست چرا که میتوان آن را غیرفعال کرد. پس اگر فردی غیرمجاز کارت را پیدا کند قادر به باز کردن قفل نخواهد بود. مهمترین مزیت قفل های کارتی امکان اتصال آنها به وسایل هوشمند دیگر نظیر گوشی همراه است. شما با گوشی همراه خود به راحتی می توانید نسبت به باز کردن درب از راه دور، چک کردن ورود و خروج افراد و … اقدام کنید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند موجود در بازار بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره های هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی هوشمند برای منازل، ادارات، هتل ها و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. برای خرید انواع قفل کارتی هوشمند می توانید با کارشناسان فروش مجموعه رایکا هوم تماس حاصل فرمایید.

معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند

در اینجا با چند نمونه از بهترین قفل کارتی هوشمند که در فروشگاه رایکا هوم نیز عرضه شده است آشنا می شویم. این قفل های کارتی از بهترین و معتبرترین برندهای بازار هستند و کیفیت و امنیت بالا در آنها حرف اول را می زند.

قفل کارتی هتلی Mars

قفل کارتی هوشمند Mars که اغلب در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد یکی از بهترین قفل کارتی هوشمند موجود در بازار است. کنترل این قفل توسط گوشی هوشمند امکان پذیر است و سنسور اثر انگشت از نوع پیشرفته نیمه هادی دارد. دارای منبع تغذیه اضطراری و هشدار تعویض باتری در وقت کم بودن شارژ دارد. دارای سنسور تشخیص آتش سوزی، قفل امنیتی ، فعال نمودن حالت مزاحم نشوید برای درب اتاق های هتل، سیستم ضد سرقت، هشدار وارد کردن آسیب و … است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند قیمت قفل کارتی هوشمند

قفل کارتی هتلی رایکالاک مدل 3041

این قفل تنها قفل دارای مانیتور در بازار است و از جدیدترین و بهترین قفل کارتی هوشمند است. مانیتور روی قفل برای نشان دادن شماره اتاق، عمر باتری، تاریخ، ساعت، خوش آمدگویی و … است. جنس آن از آلیاژ روی و پنل آن از شیشه نشکن است. منبع تغذیه این قفل چهار عدد باتری معمولی است که در صورت کاهش باتری هشدار ضعیف بودن باتری اعلام می شود.

این محصول دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. این قفل روی انواع درب های چوبی و دربهای ضد سرقت قابل نصب است. برای اطلاع از مشخصات بیشتر و خرید محصول به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قفل آنلاین کارتی هتلی ای لاک مدل 210C

این قفل آنلاین کارتی از بهترین قفل کارتی هوشمند برند ALOCK است. قطعات برد و موتور این قفل ساخت کشور ژاپن است و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای این قفل شگفت انگیز تا یک میلیون کارت را میتوان تعریف کرد که عدد قابل ملاحظه ای در میان قفل های کارتی محسوب می شود. همچنین گزارشگیری از هزار تردد اخیر با اطلاعات دقیق از طریق این قفل کارتی امکان پذیر است.

این قفل کارتی هوشمند یکی از بهترین گزینه ها برای هتل ها محسوب می شود چرا که تعداد قابل ملاحظه ای از کارتها را می توان برای این دستگاه تعریف کرد و پس از اتمام مهلت اقامت میهمان در هتل ، کارت او را غیرفعال نمود. از امکانات آفلاین این قفل نیز می توان به هشدار در زمان استفاده از کارت نامعتبر، عدم دسترسی افراد در زمانی خاص، passage Mode و … اشاره کرد. برای سفارش محصول فوق به صورت عمده و جزئی می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند خرید با تخفیف ویژه

قفل هتلی کارتی رایکالاک مدل 8007

طراحی این قفل که از بهترین قفل کارتی هوشمند به حساب می آید کاملا مدرن و انحصاری است. از جدیدترین متد روز دنیا برای تولید آن استفا ده شده و در دو رنگ سیلور و طلایی موجود می باشد. منبع تغذیه این قفل چهار باتری معمولی است که هشدار ضعیف شدن باتری نیز از قابلیت های آن است. این محصول دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

این قفل در برابر رطوبت و خط و خش مقاومت بالایی دارد پس گزینه مناسبی برای درب اتاق های هتل محسوب می شود. نصب این قفل بسیار آسان است و نیازی به سیم کشی نیست. در صورت باز بودن درب اتاق اخطار بوق این قفل فعال می شود. بیش از ده سال عمر مفید دارد و بیش از یکصد هزار بار قابلیت باز کردن دارد. برای خرید این محصول پرکاربرد می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین قفل کارتی هوشمند در بازار آشنا شدیم که توسط فروشگاه رایکا هوم نیز به بازار عرضه شده اند. چنانچه قصد خرید هر یک از محصولات نام برده در این مقاله و یا سایر محصولات مشابه در زمینه تجهیزات امنیتی منزل، واحد تجاری یا اداری و هتل را دارید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت انجام می شود.

معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند فروش ویژه

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *