قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال

قفل کمد باشگاهی برای حفاظت از لوازم و اشیاء درون کمد ورزشکاران دارای عضویت در سالن ورزشی یا باشگاه به کار می رود. در این باشگاهها برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت لوازم افراد و همچنین مدیریت بهتر لازم است از قفل کمد باشگاهی دیجیتال برای قفل کردن درب کمدها استفاده شود. این قفل ها در مقایسه با قفل های قدیمی قابلیت ها و امنیت بیشتری دارند و از نظر قیمت نیز نسبت به آنها گرانتر هستند.

در این مقاله قصد داریم به موضوع قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمان از قبیل انواع قفل دیجیتال شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی چند مدل قفل کمد باشگاهی دیجیتال

قفل های باشگاهی انواع گوناگونی در بازار دارند که برحسب برند، کشور سازنده، نوع قابلیت ها و … قیمت گذاری می شوند. در اینجا با چند نمونه از قفل های کمد باشگاهی از برندهای معتبر آشنا می شویم. کلیه این قفلها در فروشگاه رایکا هوم عرضه شده اند و به صورت حضوری یا آنلاین می توانید نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.

مشخصات و قیمت قفل کمد باشگاهی رایکالاک مدل 126

این قفل به سیم کشی و برق نیازی ندارد و تنها با 4 عدد باتری قلمی کار می کند. همچنین دارای آلارم هشدار کاهش باتری دارد و در صورت اتمام باتری می توانید از باتری اضطراری برای بازکردن قفل استفاده کنید. به وسیله کارت و یا دستبند قابل باز شدن است و تا هفت دستبند و کارت را می توان به صورت همزمان برای آن تعریف کرد. از این قفل می توان در کلیه مجموعه های ورزشی، باشگاهها، سالنهای بدنسازی ، استخر و سونا استفاده کرد. با توجه به تغییر قیمتها اگر قصد اطلاع از قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال رایکالاک مدل 126 را دارید با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال خرید قفل دیجیتال

مشخصات و قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال مدل یوکا

این قفل به وسیله کارت و دستبند قابلیت باز شدن دارد و تا هفت دستبند و کارت را میتوان به صورت همزمان به آن شناساند. امکان نصب 1 کارت یا دستبند مستر نیز برای آن وجود دارد تا در صورت مفقود شدن کارت بتوان درب کمد را باز کرد. منبع تغذیه این قفل چهار عدد باتری قلمی است و آلارم هشدار باتری نیز دارد.

از قفل کمد باشگاهی یوکا می توان در باشگاه ها، استخرها، سالنهای بدنسازی و … استفاده کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال مدل یوکا با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال مدل یوکا

مشخصات و قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال رایکالاک مدل S80D

این مدل از قفل کمد باشگاهی با رمز عبور دیجیتال و همچنین رمز یکبار مصرف قابل باز شدن است. دارای زبانه هوک، کارت مستر ، صفحه کلید تاچ و سوکت برق اضطراری باتری قلمی است. متریال این قفل از جنس ABS است و برای کمد و کشو قابل استفاده است. این محصول دارای دو سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش است. به دلیل تغییر قیمت ها در اثر نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع از قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال رایکالاک مدل S80D با رایکا هوم تماس بگیرید.

برای مشاهده قفل های باشگاهی بیشتر کلیک کنید. 

قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال با تخفیف ویژه

مشخصات و قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال رایکالاک مدل AL-108

این قفل با ظاهری لوکس و رنگ مشکی حسابی روی کمدهای باشگاه خودنمایی می کند. برای این قفل میتوان مچ بند، کارت و تگ جاسوئیچی تعریف کرد. بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است و به وسیله سه باتری قلمی تغذیه می شود. همچنین دارای باتری بک آپ، هشدار کاهش باتری، زبانه ضد سرقت است. مصرف انرژی آن پایین است و در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد.

پس علاوه بر باشگاه می توان از این قفل در استخرها و سالن های سونا نیز استفاده کرد. برای کسب اطلاع از قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال رایکالاک مدل AL-108 و همچنین تخفیف های این مجموعه با رایکا هوم در تماس باشید.

قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال فروش عمده

کلام آخر

در این مقاله با موضوع قیمت قفل کمد باشگاهی دیجیتال با چند نمونه از قفل های کمد باشگاهی آشنا شدیم که در فروشگاه رایکا هوم نیز عرضه شده است. قفل های کمد باشگاهی دیجیتال برای حفظ اعتبار یک مجموعه ورزشی از قبیل باشگاه، سالن بدنسازی، استخر و … لازم و ضروری است. امروزه اغلب افراد اشیاء گرانقیمتی از قبیل گوشی موبایل، ساعت هوشند، جواهرات و … با خود همراه دارند که در حین ورزش آنها را در کمد جای می دهند.

نگهداری و حفظ امنیت کمدها و پیشگیری از سرقت در مجموعه به عهده مدیریت باشگاه است. با خرید و نصب قفل دیجیتال کمد باشگاهی می توان اعتبار و امنیت مجموعه ورزشی را تا حد زیادی بالا برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر محصولات به سایت رایکا هوم مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *