هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


استفاده از باشگاه در سالهای اخیر در بین مردان و زنان بیشتر شده و اهمیت به ورزش و تناسب اندام در همه سنین حتی میانسالان به وضوح دیده می شود. همانطور که می دانید در مکانهای عمومی نظیر باشگاهها ، استخرها و مراکز ورزشی اهمیت امنیت لوازم شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به اهمیت هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال بپردازیم.

انواع قفل کمدی هوشمند و دیجیتال در بازار موجود است که برای حفظ امنیت کمد لوازم شخصی ورزشکاران در باشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید بدنام شدن یک باشگاه برای عدم ایجاد امنیت لازم برای وسایل شخصی مراجعان می تواند تبعات سنگینی برای آن باشگاه به همراه داشته باشد و شمار مشتریان را به طور محسوسی کاهش دهد.

پس در این مقاله با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل هوشمند باشگاهی و استخری و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان همراه باشید تا به موضوع اهمیت هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال بپردازیم.

هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال خرید قفل هوشمند قیمت مناسب

انواع قفل های دیجیتالی باشگاهی

هوشمندسازی باشگاه به وسیله قفل های دیجیتال کمدی یکی از بهترین اقدامات مدیر باشگاه برای افزایش اعتماد ورزشکاران مراجعه کننده به باشگاه است. قفل های دیجیتال باشگاهی انواع گوناگونی دارد که عبارتند از :

  • قفلهای هوشمند آفلاین : این قفلها با باتری کار می کنند و قابلیت شارژ مجدد هم دارند. پس در زمان هایی که برق قطع می شود این قفل ها به فعالیت خود ادامه می دهند و امنیت بالایی دارند.
  • قفلهای هوشمند آنلاین: قفلهای آنلاین انرژی خود را از برق شهری می گیرند و قیمت آنها نسبت به قفل های آفلاین بیشتر است.
  • قفل های هوشمند براساس دسترسی : به انواع قفلهای رمزی ، کارتی و اثر انگشتی تقسیم می شوند.
  • قفل های هوشمند براساس دستگیره: به انواع بدون دستگیره ، قفل دارای دستگیره ، قفل دستگیره pull and push تقسیم می شوند.

مطلب مرتبط : قفل الکترونیکی کمد یا قفل باشگاهی چه قفل هایی هستند؟

هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال تجهیز باشگاه هوشمند

اهمیت هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال

در اینجا با مواردی که موجب می شود هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال دارای اهمیت بالایی باشد آشنا می شویم:

  • ضد سرقت بودن قفل های دیجیتال باشگاهی که با ورود رمز اشتباه آلارم هشدار فعال می شود.
  • بالا بودن امنیت قفل های دیجیتال
  • طراحی زیبا و شیک قفل های دیجیتال که برای باشگاه یک امتیاز مثبت به حساب می آید.
  • عدم نیاز به قفل کردن درب کمد پس از بستن درب چرا که به صورت خودکار قفل فعال می شود.
  • تنوع بالا در مدل، برند، قابلیت و قیمت
  • و …
هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال قفل کمدی کارتی

هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال چقدر هزینه دارد؟

در مورد این موضوع که هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال چه هزینه ای در بردارد باید بگوییم که با توجه به نوع قفل دیجیتالی که برای کمدها انتخاب می شود اعم از آفلاین، آنلاین، کارتی، رمزی، اثرانگشتی و … و همچنین نوع برند و کشور سازنده ، تعداد قفل های مورد نیاز برای کمدها، قیمت دلار و ارز و … هزینه هوشمندسازی باشگاه متفاوت خواهد بود.

اگر قصد تجهیز باشگاه و مجموعه ورزشی خود را دارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را از کارشناسان این مجموعه جویا شوید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت انواع قفل های کمدی باشگاهی را مشاهده و با جزئیات هر یک آشنا شوید.

کلام آخر

در این مقاله با اهمیت هوشمندسازی باشگاه با قفل دیجیتال آشنا شدیم. همچنین دریافتیم که اگر بخواهیم یک باشگاه و استخر را به قفل دیجیتال مجهز کنیم به چه عواملی باید توجه داشته باشیم . همین طور با فروشگاه معتبر رایکا هوم که در زمینه فروش انواع قفل های دیجیتال و تجهیزات امنیتی ساختمانها فعالیت دارد آشنا شدیم. کافیست با رایکا هوم تماس بگیرید و امنیت ساختمان، باشگاه و استخر خود را به ما بسپارید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *