قیمت قفل کمدی استخری فروشگاه رایکا هوم

قیمت قفل کمدی استخری فروشگاه رایکا هوم


خرید و قیمت قفل کمدی استخری و باشگاهی

از آنجا که افراد بسیاری از امکانات ورزشی و رفاهی موجود در استخرها و باشگاهها به صورت روزانه یا هفتگی استفاده می کنند، محافظت از لوازم شخصی آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. در گذشته قفل های مکانیکی برای کمدهای باشگاهی و استخری استفاده می شد که به راحتی قابل باز شدن بود و امنیت کافی را تامین نمی کرد.

اما امروزه انواعی از قفل های دیجیتال مخصوص باشگاهها و استخرها تولید و روانه بازار شده اند که از امنیت بسیاری بالایی برخوردارند. در این مقاله قصد داریم بیشتر با این نوع از قفل های دیجیتالی آشنا شویم و به موضوع خرید و قیمت قفل کمدی استخری بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفلهای دیجیتال و هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

آشنایی با انواع قفل کمدی استخری و قیمت آنها

انواع گوناگونی از قفل کمدی استخری در بازار موجود است که هر یک قیمت خاص خود را دارد. قیمت قفل کمدی استخری با توجه به نوع قفل ، برند تولید کننده و برخی عوامل دیگر قرار دارد. در اینجا به معرفی چند مدل از برندهای معتبر قفل کمدی استخری و باشگاهی می پردازیم.

قیمت قفل کمدی استخری انواع قفل کمدی باشگاهی و استخری

قفل استخری رایکا لاک مدل AL-101

این قفل به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت بسیار مناسب مکانهای مرطوب از قبیل استخرهاست گرچه از این مدل در باشگاهها و مراکز دیگر نیز می توان استفاده کرد. این قفل توسط دستبند، کامپیوتر، کارت و یا جاسوئیچی باز می شود و حتی به صورت آفلاین نیز می توان از آن استفاده کرد. همچنین این قفل قابلیت این را دارد که یک کارت بعنوان کارت مادر به آن شناسانده شود تا کلیه درب کمدها توسط این کارت مادر گشوده شود.

در قفل های قدیمی و مکانیکی در صورت مفقود شدن کلید امکان استفاده از کمد تا مدتی وجود نداشت و تعدادی از کمدها همواره بدون استفاده باقی می ماندند ولی در مورد قفل کمدی استخری از نوع دیجیتال این مشکل وجود ندارد. چرا که با کارت مادر می توان در صورت لزوم اقدام به باز کردن کلیه دربها نمود. در مورد قیمت قفل کمدی استخری رایکا لاک مدل AL-101 باید گفت که به دلیل نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور قیمت نهایی در سایت درج نشده و شما می توانید با تماس با فروشگاه رایکا هوم نسبت به استعلام قیمت اقدام کنید.

قیمت قفل کمدی استخری مزایای قفل استخری

قفل کمدی استخری مدل یوکا

این مدل از قفل کمدی استخری نیاز به سیم کشی و برق ندارد و با کارت و دستبند هم قابلیت باز شدن دارد. منبع تغذیه این قفل چهار عدد باتری قلمی است که در صورت کم شدن شارژ باتری ها آلارم هشدار باتری وجود دارد. امکان استفاده از باتری اضطراری در وقت تمام شدن باطری وجود دارد. جهت استعلام قیمت قفل کمدی استخری مدل یوکا با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قفل کمدی استخری مدل 126

از این قفل می توان در کلیه مجموعه های ورزشی ، باشگاهها ، استخرها ، سالن های بدنسازی و … استفاده کرد. این قفل احتیاج به سیم کشی و استفاده از برق ندارد و در زمان قطعی برق هم می توان از آن استفاده کرد. باز کردن این نوع قفل کمدی استخری با دستبند و کارت امکان پذیر است. منبع تغذیه این نوع قفل چهار عدد باتری از نوع قلمی است و آلارم هشدار اتمام باتری هم در آن تعبیه شده است. امکان نصب تا هفت عدد کارت یا دستبند بصورت هم زمان وجود دارد و همچنین یک عدد دستبند یا کارت مادر هم می توان برای آن نصب کرد. برای استعلام قیمت قفل کمدی استخری مدل 126 با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل کمدی استخری قابلیت های قفل استخری

قفل کمدی مدل AL-108

این نوع قفل مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد و برای باشگاهها گزینه بسیار عالی محسوب می شود. متریال آن از آلیاژ روی است و دارای تگ و کارت می باشد. همچنین مجهز به برق اضطراری می باشد. درگاه شارژ این نوع قفل از نوع Type C است و منبع تغذیه آن نیز باتری قلمی می باشد. این نوع قفل کمدی استخری دارای دو سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد. قیمت قفل کمدی استخری مدل AL-108 در حال حاضر با تخفیف ویژه مبلغ 810.000 تومان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل کمدی استخری به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد برندهای گوناگونی از جمله میلره، رایکا لاک، یوکا و … به تولید و عرضه این نوع قفل ها به بازار مشغولند. عواملی نظیر نوع برند ، کشور سازنده ، نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور ، قابلیت های گوناگون قفل و … در قیمت قفل کمدی استخری تاثیرگذار هستند. چنانچه قصد خرید قفل کمدی استخری برای مجموعه های ورزشی ، باشگاه، استخر و … را دارید می توانید با کارشناسان فروش رایکا هوم تماس بگیرید و اطلاعات لازم درخصوص این نوع قفل ها را دریافت نمایید.

قیمت قفل کمدی استخری از کجا قفل استخری بخرم

کلام آخر

در این مقاله با انواع قفل های مخصوص استخرها و باشگاهها و همچنین قیمت قفل کمدی استخری آشنا شدیم. همچنین با فروشگاه رایکا هوم به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین عرضه کنندگان انواع قفل های دیجیتال آشنا شدیم. شما می توانید انواعی از قفل های دیجیتال از جمله قفل های کمدی استخری و باشگاهی را از این فروشگاه با قیمت مناسب و کیفیت بالا و گارانتی اصالت کالا خریداری نمایید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *