دکوراسیون داخلی : انواع مختلف سبک

دکوراسیون داخلی : انواع مختلف سبک


دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی هنر و علم ایجاد یک فضای داخلی که برای کاربرانش به لحاظ زیبایی شناختی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید است. دکوراسیون داخلی از سبک ها و گرایش های متنوعی پیروی می کند و آنها را با هم به ارمغان می آورد تا سبک شخصی کاربر را بیان کند.

دکوراسیون داخلی شامل طیف گسترده ای از عناصر است که شامل موارد ذکر می شود.

مبلمان: مبلمان یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است. مبلمان باید راحت، کاربردی و با سبک دکوراسیون داخلی مطابقت داشته باشد.

لوازم تزئینی: لوازم تزئینی به فضای داخلی شخصیت و جذابیت می بخشند. لوازم تزئینی می توانند شامل آثار هنری، گلدان ها، مجسمه ها و سایر وسایل باشند.

رنگ: رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارهای دکوراسیون داخلی است. رنگ می تواند فضای داخلی را بزرگ تر یا کوچک تر، روشن تر یا تیره تر، و گرم تر یا سردتر نشان دهد.

نورپردازی: نورپردازی می تواند تأثیر زیادی بر فضای داخلی داشته باشد. نورپردازی مناسب می تواند فضای داخلی را روشن تر، دلپذیرتر و کاربردی تر کند.

مواد: موادی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند نیز اهمیت دارند. مواد می توانند به فضای داخلی گرما، راحتی یا رسمیت ببخشند.

دکوراسیون داخلی می تواند تأثیر زیادی بر زندگی ما داشته باشد. فضای داخلی می تواند بر خلق و خوی ما، بهره وری ما و حتی سلامت ما تأثیر بگذارد. دکوراسیون داخلی مناسب می تواند فضایی ایجاد کند که در آن احساس آرامش، راحتی و شادمانی کنیم.

دکوراسیون داخلی با فروشگاه رایکا هوم

دکوراسیون مدرن، ساده و کاربردی

دکوراسیون سبک مدرن به دلیل انعطاف‌پذیری بسیار بالایی که با انواع اقسام فضاها دارد، در چند دهۀ اخیر به شدت محبوب شد.

چراکه سبکی بود که برای وسعت بخشیدن به فضا، نظم دادن و حذف عناصر بیهوده کاملا نجات بخش عمل کرد. در دکوراسیون مدرن، مهم‌ترین هدف ایجاد فضایی آرام، خلوت و کاربردی است. در این شیوه جای تجملات کلاسیک و تزئینات بیش از حد نیست. چیدمان به شیوه ساده، شیک و کاربردی انجام می‌شود. دکوراسیون مدرن، خوراک کسانی است که عاشق چیدمان‌های مینی‌مال و خلوت هستند.  این سبک بر فرم‌های هندسی، خطوط موازی و ترکیب‌بندی‌های نامتقارن تاکید دارد.

دکوراسیون کلاسیک، نوستالژی گذشته

خیلی از آدم‌ها از زندگی کردن در دنیای کلاسیک لذت می‌برند، حسی شبیه نوستالژی، وقار و متانت.

دکوراسیون به سبک کلاسیک شیوه و اسلوب مخصوص به خودش را دارد .هماهنگی اجزا، رنگ‌ها، ترکیب‌بندی‌های متقارن و رعایت تناسب‌ها در دکوراسیون سبک کلاسیک حرف اول را می‌زند. اگر عاشق چیدمان کلاسیک هستید، تنها کافی است تلفن را بردارید، به ما زنگ بزنید و خواسته‌ها و ایده‌آل‌های خود را مطرح کنید.

دکوراسیون چوبی، آرامش به سبک طبیعت

دکوراسیون چوبی ساختار خانۀ شما را به طبیعت نزدیک می‌کند. اگر فرصت طبیعت گردی شما محدود است و از طرفی به آن علاقه هم دارید، در طراحی داخلی خانۀ خود تا می‌توانید از المان‌های چوبی استفاده کنید.

یک میز ناهارخوری چوبی با یک لوستر چوبی بالای سر آن و چند گلدان نقلی سرسبز، همان آرامشی است که نشیمن شما کم دارد. نمی‌خواهید میز ناهارخوری خود را عوض کنید؟ از یک آباژور چوبی در کنج نشیمن استفاده کنید و مجسمه‌های ترئینی چوبی کنارش قرار دهید. تنها به آرامش چوبی ایمان بیاورید و بقیه کار را به ما بسپارید. چند قدم تا طبیعت بیشتر فاصله ندارید.

دکوراسیون داخلی با رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!