تخفیف!

دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP 950

قفل سامسونگ دیجیتالی

افزایش سیستم امنیتی درب

عرضه شده توسط رایکاهوم ، عرضه کننده انواع قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند

دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP 950

  • دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP950 دسترسی توسط رمز، کارت و اثر انگشت
  • طراحی منحصر به فرد دستگیره
  • مجهز به سیستم های هشدار پیشرفته امنیتی
  • قابلیت تنظیم صدای قفل
  • طراحی دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP950 نسبت به مدل های مشابه آن بسیار متفاوت می باشد به طوری که زیبایی و جذابیت بیشتری به درب ورودی ساختمان ها می بخشد. دستگیره PULL-PUSH این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی سامسونگ باعث راحتی بیشتر در رفت و آمد و بالا رفتن امنیت آن می گردد.
  • به این مدل قفل هوشمند سامسونگ می توان یک رمز 4 الی 12 رقمی را معرفی نمود. همچنین این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی دارای رمز امنیتی یا رمز admin (رمز مادر) می باشد. در حالت امنیتی، تنها در صورتی می توان تنظیمات قفل را تغییر داد که پیش از آن رمز admin را وارد نمود. در غیر این صورت تمامی تنظیمات و تغییرات مربوط به دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP950 غیر فعال می گردد.

طراحی جذاب و منحصر به فرد قفل SHP-DP950 :

طراحی قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 نسبت به مدل های مشابه آن بسیار متفاوت می باشد به طوری که زیبایی و جذابیت بیشتری به درب ورودی ساختمان ها می بخشد. دستگیره PULL-PUSH این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی سامسونگ باعث راحتی بیشتر در رفت و آمد و بالا رفتن امنیت آن می گردد.

رایکاهوم

دسترسی به قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 توسط رمز:

به این مدل قفل هوشمند سامسونگ می توان یک رمز ۴ الی ۱۲ رقمی را معرفی نمود. همچنین این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی دارای رمز امنیتی یا رمز admin (رمز مادر) می باشد. در حالت امنیتی، تنها در صورتی می توان تنظیمات قفل را تغییر داد که پیش از آن رمز admin را وارد نمود. در غیر این صورت تمامی تنظیمات و تغییرات مربوط به قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 غیر فعال می گردد.

از دیگر سیستم های امنیتی در هنگام وارد نمودن رمز می توان به سیستم کد تصادفی اشاره نمود که جهت جلوگیری از لو رفتن رمز عبوری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع قفل به صورت هوشمند، پیش از وارد نمودن رمز چند عدد را به صورت تصادفی برای شما به نمایش می گذارد تا با وارد نمودن این اعداد به همراه رمز عبوری، رد اثر انگشت بر روی تمامی اعداد صفحه لمسی وجود داشته باشد تا تشخیص رمز برای افراد ناشناس غیرممکن گردد.

رایکاهوم

دسترسی به قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 توسط اثر انگشت:

سنسور اثر انگشت این نوع قفل هوشمند سامسونگ، یکی از حساس ترین و امن ترین سنسورهای اثر انگشت در میان محصولات سامسونگ می باشد. سرعت پردازش اثر انگشت در قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 بسیار بالا بوده به طوری که در کسری از ثانیه دستگاه اثر انگشت شما را شناسایی و درب را باز می نماید. سنسور این مدل قفل اثر انگشتی و کارتی ضد هک بوده و دارای سیستم بیومتریک و مکانیزم تشخیص بافت زنده می باشد.

به این مدل قفل سامسونگ می توان ۱۰۰ عدد اثر انگشت را شناسایی نمود.

رایکاهوم

۴دسترسی به قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 توسط کارت:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی سامسونگ استفاده از کارت در کنار رمز و اثر انگشت جهت باز نمودن درب می باشد که تنوع دسترسی بالایی را برای کاربران فراهم می آورد. قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 قابلیت شناسایی ۲۰ عدد کارت را دارد.

۵قابلیت تنظیم صدای قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 :

صدای این مدل قفل هوشمند را می توان به راحتی کم و زیاد نمود. به عنوان مثال هر شب دیر وقت از محل کار به منزل می رسید؛ در این صورت صدای این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی در هنگام وارد نمودن رمز و یا باز شدن درب ممکن است باعث آزار همسایه های شما شده و یا ممکن است فرزند دلبند شما را از خواب بیدار نماید. در این حالت می توان صدای قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 را کاملا قطع نموده تا تمام امور مربوط به قفل را بدون صدا و در سکوت کامل انجام داد.

رایکاهوم

۶آلارم های هشدار و سیستم های امنیتی بسیار پیشرفته:

از بارزترین ویژگی های قفل های دیجیتال سامسونگ به صدا در آمدن آلارم هشدار در مقابل حوادث امنیتی مختلف بوده که قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 نیز دارای این ویژگی می باشد. در زیر به این ویژگی ها اشاره می شود.

سیستم ضد سرقت:

در صورت وارد نمودن اشتباه رمز، کارت و یا اثر انگشت و ضربه زدن به درب یا قفل، آلارم هشدار این نوع قفل اثر انگشتی و کارتی سامسونگ به صدا در آمده و سیستم دستگاه برای دقایقی از کار می افتد.

سیستم ضدحریق:

در صورت افزایش دمای داخلی ساختمان (۷۰ درجه سانتیگراد و بیشتر) آلارم هشدار این مدل قفل هوشمند به صدا در آمده و درب نیز به صورت اتوماتیک باز می گردد تا تخلیه مکان به سرعت صورت پذیرد.

رایکاهوم

سیستم امنیت خروج:

با فعال نمودن این ویژگی، در صورت فشار دادن دستگیره از داخل، آلارم هشدار قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 به صدا در آمده و دستگیره داخلی از کار می افتد.

رایکاهوم

آلارم هشدار تعویض باتری:

یک هفته قبل از اتمام باتری، قفل به شما جهت تعویض باتری های قدیمی هشدار می دهد.

رایکاهوم

۷روش های اضطراری جهت استفاده از قفل دیجیتالی هوشمند SHP-DP950 :

کلید مکانیکی یکی از روش های اضطراری استفاده از این نوع قفل هوشمند سامسونگ می باشد که برای باز نمودن درب در شرایط ضروری مانند فراموش نمودن رمز و یا از کار افتادن قفل به علت اتمام باتری مورد استفاده قرار می گیرد.

رایکاهوم

همچنین این مدل قفل اثر انگشتی و کارتی دارای پایانه تغذیه اضطراری می باشد که در صورت تمام شدن باتری های دستگاه جهت تامین انرژی و باز نمودن درب مورد استفاده قرار می گیرد (استفاده از یک عدد باتری کتابی ۹ ولت در محل نعبیه شده).

رایکاهوم

عرضه شده در رایکا هوم

دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP950 - رایکا هوم

عرضه شده توسط رایکاهوم ، عرضه کننده انواع قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند

قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP930

قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP960

دستگیره هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

https://raykahome.com/samsung-digital-lock-buying-guid/

https://raykahome.com/%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%af/

 

توضیحات تکمیلی

امکانات

, , ,

برند