ویژگی های میز روستیک

ویژگی های میز روستیک


بررسی ویژگی های میز روستیک

موضوع این مقاله ما به میز روستیک اختصاص یافته است. شاید با شنیدن این اسم در ابتدا این سوال به ذهن شما خطور کند که اصلا روستیک چیست و به چه معنایی است؟ در واقع روستیک سبکی از دکوراسیون داخلی است که برگرفته از دل طبیعت می باشد. یعنی برای داشتن خانه ای با دکوراسیون روستیک باید از متریالی استفاده کرد که از دل طبیعت می ایند. از جمله این متریال ها چوب و سنگ و چرم می باشند.

یکی از متریال هایی که کمک می کند سبک خانه شما به سبک دکوراسیون روستیک نزدیک تر باشد استفاده از چوب به ویژه در مبلمان ها و میز است. چوبی که برای تهیه مبلمان ها و این میزها باید استفاده شود باید بردیه تنه درختان باشد. هر چه این چوب ها ضخیم تر و کهنه تر باشند به میز روستیک زیباتری تبدیل می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

میز روستیک را بشناسیم

شاید با شنیدن این عبارت اولین سوالی که به ذهن هر شخصی خطور کند این است که میز روستیک چیست؟ همان طور که در بالا اشاره نمودیم دکوراسیون روستیک یعنی دکوراسیونی که از المان های طبیعی در خانه استفاده کرد. یکی از این المان ها چوب است. چوب یا تنه درختان یکی از بهترین فاکتورهایی است که می تواند خانه شما را به سبک روستیک نزدیک نماید.
پس می توان گفت که به میزی روستیک گفته می شود که از چوب درختان تولید شود. در واقع میزی که از چوب طبیعی ساخته شود و یا ساخت دست باشد یا به گونه ای ساخته شود که دست ساز به نظر آید میز روستیک می گویند.

در زمان ساخت چوبی را انتخاب کنید که کهنه تر و فرسوده تر به نظر ﺁید. هر چه چوب کهنه تر باشد فضای خانه شما به سبک روستیک نزدیک تر می شود. در واقع یک میز روستیک بهتر است نامتقارن تر و بدون برش های صاف باشد.

ویژگی های میز روستیک

لازم به ذکر است که بدانید روستیک به معنای لغوی یعنی روستا و سبک روستیک نیز سبک روستایی. یعنی از متریال و موادی در دکوراسیون خانه استفاده کرد که حس و حال خانه های روستایی در کنار مدرنیته در خانه ها حکم فرما شود. در واقع امروزه سبک دکوراسیون روستیک تلفیقی از مدرنیته و طبیعت است.

از این رو برای اینکه خانه شما دارای سبک دکوراسیون روستیک باشد باید عوامل طبیعت را وارد خانه خود کنید. برای اینکه خانه شما به طبیعت نزدیک باشد باید از لوازم طبیعت در خانه خود استفاده کنید.
یکی از ابتدایی ترین لوازم طبیعی که می توانید در خانه خود استفاده کنید تا خانه شما حس و حال خانه های روستایی و روستیک را به خود بگیرد استفاده از درختان، تنه درختان و حتی چوب‌ های برش خورده است.

یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید انجام دهید تا خانه شما به دکوراسیون روستیک نزدیک تر شود استفاده از انواع میز روستیک در دکوراسیون داخلی منزل یا یک میز و صندلی چوبی تفریحی در بیرون از منزل و تراس و بالکن است.

آشنایی با ویژگی های میز های Rustic

یکی از ویژگی های میز روستیک سادگی آن ها است. این نوع میزها در عین سادگیشان بسیار زیبا و خیره کننده هستند. این زیبایی خیره کننده ناشی از برش تنه درختان است. این مساله سبب می شود که این میزها دارای نقوش و هاله های طبیعی بسیار زیبا و طبیعی و کم رنگ و پر رنگ است و تمام این زیبایی ها ناشی از چوب طبیعی است.

در واقع میزهای  سبک روستیک تلفیقی از چوب طبیعی و فلز، چوب خالص و شیشه و چوب است. امروزه این نوع میزها را در انواع مختلفی تولید می کنند. از انواع میز روستیک می توان به میز روستیک مدرن، کلاسیک، سلطنتی و سنتی اشاره نمود. امروزه انواع این میزها با استفاده از چوب با کیفیت درختان طراحی و تولید می شود. از انواع میز روستیک که با چوب طبیعی ساخته و تولید می شود میز ناهارخوری، میز جلو مبلی، میز تلویزیون و میز عسلی می باشد.

برای ساخت این میزها به تنه برش خورده درختان نیاز است. این قطعات چوبی را اسلب می گویند. با استفاده از وسیله ای به نام پولیشر می توانید سطح ناصاف تنه برش خورده را صاف و یکدست کنید. برای رنگ کاری این میزها نیز بهتر است از روغن های گیاهی مخصوص چوب استفاده کنید. که این روغن برای این نوع سبک بسیار مفید می باشد.

 

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!