مزایای قفل دیجیتال در زندگی کدامند؟

مزایای قفل دیجیتال در زندگی کدامند؟


مزایای قفل دیجیتال در زندگی

قفل دیجیتال یکی از تکنولوژی های جدید می باشد که استفاده از آن امنیت خانه شما را بالا می برد. در صورتی که وسایل خانه شما گران قیمت است اما قفل های خانه شما قدیمی هستند و جوابگوی امنیت خانه و زندگی شما نمی باشد، می توانید قفل دیجیتال را با آن جایگزین کنید.

در صورتی که به فکر خرید قفل دیجیتال برای خانه خود هستید اما نمی دانید از کجا باید مطالعه را در این مورد باید آغاز کنید، بد نیست این مطلب را بخوانید. در اینجا قصد داریم شما را بیشتر با مزایای قفل دیجیتال آشنا کنیم.

قفل دیجیتال یک قفل هوشمند است!

در دنیای تکنولوژی پیشرفته های امروزی بسیاری از نوآوری ها به منظم تر و ساده تر شدن زندگی کمک کرده است. این امر به ویژه در مورد منزل و ادغام محیط کار و منزل صدق می کند.

یکی از ویژگی های آن که به طور فزاینده ای محبوب است، مکانیزم وای فای یا بلوتوث آن است که یک مزیت بزرگ را به دنبال دارد. وای فای به مالکین اجازه می دهد تا با ارسال سیگنال از اپلیکیشن تلفن هوشمند خود، تبلت یا رایانه، در را قفل و باز کنند. این ویژگی مزایای مختلفی را ارائه می دهد، در عوض قفل های سنتی نمی توانند چنین امکانی به شما بدهند.

 

قفل دیجیتال - رایکا هوم

قفل های دیجیتالی سنتی از برخی روش های پین و معلق استفاده می کنند که در آن سیلندر قفل با یک خط از پین های فلزی کوچک در جای خود نگه داشته می شود که هر یک از دو نیمه بالایی و پایین تشکیل شده است. علاوه بر این شما می توانید قفل دیجیتال را از هر جای دنیا که هستید، قفل کنید.

در بدترین حالت می توانید قفل دیجیتال خود را از راه دور به سرعت قفل کنید. دسترسی به آتش نشانی و پلیس، در صورت ورود غیرمجاز و یا بروز هر گونه مشکلی در منزل شما، در حالی که دور از خانه هستید. این یکی از ویژگی های اضطراری می باشد که در مواقع خطر توسط قفل اعلام می شود.

قفل دیجیتال - رایکا هوم

قفل دیجیتال چگونه امنیت خانه را افزایش می دهد؟

استفاده راحت تر و مفیدتر

یکی از ویژگی های خوب استفاده از قفل دیجیتال، سبک زندگی راحت تر می باشد. وقتی قفل دیجیتال را در خانه خود نصب می کنید ، دیگر نیازی به حمل کلید نخواهید داشت. افراد خانواده دیگر نیازی به نگرانی در مورد گم کردن یا فراموش کردن کلیدهای خود نخواهند داشت زیرا می توانند مکانیزم قفل درب را به راحتی با گوشی خود کنترل کنند. همچنین قفل های هوشمند این قابلیت را دارند که شما ورود دوستان، اعضای خانواده یا کارگران را به خانه بدون دادن کلید را برای آن فعال کنید. مالکین خانه می توانند کدهای دسترسی مختلفی را برای افراد مختلف تنظیم کنند تا در صورت لزوم وارد و خارج شوند و یا در را از هر مکان دوری باز کنند.

قفل دیجیتال - رایکا هوم

 بهبود امنیت خانه

قفل های سنتی برای دزد ها، قفل های بسیار راحتی هستند زیرا آنها را به راحتی باز می کنند. مکانیزم موجود در هر قفل دیجیتال دارای یک حالت رمزگذاری دیجیتالی منحصر به فرد است که نه کپی می شود و نه شکسته می شود. این می تواند امنیتی بیشتر را به خانه و زندگی شما ارائه دهد.
قفل دیجیتال همچنین می تواند با سیستم های امنیتی و دوربین های مانیتورینگ ارتباط برقرار کند. در نتیجه، صاحبان خانه می توانند در هر زمانی افرادی که به خانه آنها مراجعه می کنند را مشاهده کنند. به این ترتیب هربار هر کسی که وارد محوطه می شود، شما یک هشدار دریافت می کنید و در صورتی که قفل درب دستکاری شود، برنامه هشدار با صدای بلند فعال می شود.

قفل دیجیتال - رایکا هوم

 صرفه جویی در هزینه ها

در صورتی که کلیدها گم شوند یا به سرقت بروند، بباید تمامی قفل های خانه تعویض شوند که این امر می تواند بسیار پرهزینه باشد. از آنجایی که قفل دیجیتال برا اساس ورود بدون کلید طراحی شده است، شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه این سرویس ندارید. در صورتی که شخصی به کد قفل خانه شما دسترسی پیدا کرد، برای پیشگیری از هرگونه سرقت تنها باید کد و یا رمز آن را تغییر دهید که هزینه ای را در بر ندارد.

رایکا هوم عرضه کننده بهترین و جدیدترین قفل های دیجیتال

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!