دکوراسیون اداری با رایکا هوم

دکوراسیون اداری با رایکا هوم


ایده طراحی دکوراسیون اداری

ممکن است برای برخی عجیب باشد اما بد نیست بدانید که طراحی داخلی دکوراسیون اداری مستقیماً با بهره وری و موفقیت شغل مرتبط است. پیشرفت های موجود در محیط کاری که به خوبی به دکوراسیون اداری آن پرداخته شده است، تأثیر قابل توجهی در تغییرات مثبت بر روی کارمندان دارد. می بایست در این نوع طراحی دکوراسیون ، مواردی از قبیل انگیزه، خلاقیت، موفقیت و شادی را می توان با چیدمان فضای مناسب، نور و جریان هوا، وجود جزئیات طبیعی و آلی را تقویت کرد.

واقعیت این است که در طراحی دفتر کار، فناوری ها و نوآوری های جدیدی که از طراحی بشر و عناصر الهام گرفته شده اند، برگرفته از طبیعت هستند و می توانند فرصت های شگفت انگیزی را برای تغییر و رشد ارائه دهند.

تاثیر طراحی داخلی در دکوراسیون اداری

مدتها است که طراحی داخلی نقش کاملاً تزئینی خود را از دست داده است و اکنون به عنوان ابزاری برای ایجاد مفهومی کاربردی به زیبایی شناسی در دکوراسیون اداری و غیراداری عمل می کند. طراحان معاصر با الهام گرفتن از عوامل مختلف به دنبال چیدمان دکوراسیون رسمی درجه یک و زیبا بودند. برخی از مهمترین مؤلفه های طراحی موفق دفتر کار عبارتند از:

  •  نورپردازی
  •  تهویه هوا
  •  کاهش میزان نویز
  •  دلباز بودن محل
  •  چیدمان مبلمان و عناصر فنی

بنابراین طراحان مدرن غالباً پروژه های دکوراسیون اداری خود را بر پایه های هوشمندانه ای چون ارتباط قوی با طبیعت، جزئیات ارگانیک و نور طبیعی، فضاهایی که باعث افزایش فعالیت های بدنی و تعاملات اجتماعی می شود، پایه گذاری می کنند. این در حالی است که تمام توجه خود را به ایجاد یک محیط کار ایمن، راحت و الهام بخش می دهند.

طراحی دکوراسیون اداری

نمای ساختمان در دکوراسیون اداری

وقتی در مورد پایداری طراحی دفتر کار صحبت می کنیم، باید نمای ساختمان را نیز در نظر داشته باشیم. فضایی که فقط دید مدرن دارد کافی نیست، نمای امروزی ساختمان باید ارزش افزوده ای داشته باشد. تهویه طبیعی و کنترل تهویه هوا، محافظت از نور خورشید و نورپردازی، تولید انرژی و پایداری طولانی مدت آن تنها عوامل معدودی هستند که برای داشتن یک ساختمان اداری و طراحی نمای ساختمان به حساب می آیند.

معماری هوشمندانه و برنامه ریزی فضا می تواند علاوه بر طراحی دکوراسیون، یک محیط کاری سالم و ایمن را برای کارمندان فراهم کند. بنابراین پروژه های طراحی مدرن بر ایجاد محیط هایی که توجه ویژه ای به تنظیم بهینه دما، نورپردازی و محیط های بدون آلودگی صوتی باشند، متمرکز شده اند. استفاده از حداکثر مواد طبیعی و ارگانیک و نوآوری های فنی باعث ایجاد برخی از طراحی های مدرن، کاربردی و به یاد ماندنی می شود.

ایده های مدرن در طراحی دکوراسیون اداری

ایده برجسته برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن، نور است. ثابت شده است که نور تأثیر مستقیمی بر بهره‌وری، شرایط بهداشتی، انگیزش و میزان رضایت کارمندان دارد. لامپ ها و نصب چراغ های سبک باید تکنولوژی مدرن را با دنیای طبیعی ترکیب کنند و نور زیادی را در این ترکیب با بهره وری از انرژی فراهم کنند. در آخر اینکه باید افزونه ای شیک را برای ترکیب دکوراسیون اداری انتخاب کنید. در طراحی دکوراسیون اداری مدرن انتظار می رود زیبایی مجسمه و سبک های هنری را به ایده داخلی و چیدمان مبلمان اضافه کرد.

تاثیر نورپردازی در دکوراسیون اداری

لامپ ها و تاسیسات روشنایی فقط جزئی کوچک از کل پروژه طراحی دکوراسیون اداری هستند. بهترین گزینه برای نورپردازی استفاده از پنجره های بزرگ می باشد که به سرعت خود را به عنوان عنصر ضروری در دکوراسیون های مدرن جا می دهند. زیرا هیچ چیز بهتر و سالم تر از نور طبیعی وجود ندارد، بنابراین در فضای اداری هرچه بیشتر از پنجره در طراحی دکوراسیون اداری استفاده شود، سلامتی و روحیه افرادی که در این دفتر کار می کنند، بهتر خواهد شد. علاوه بر این صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز در نظر بگیرید.

البته این کار برای همه پروژه ها امکان پذیر نیست. حتی کسانی که از چنین معماری بهره مند شده اند، هنوز به برخی از طرح های روشنایی اضافه تر احتیاج دارند. بنابراین نوآوری های فناوری در لامپ ها و تجهیزات روشنایی برای طراحی مدرن چیدمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع اصطلاح نور زرد در مقایسه با نئون برای چشم ها ارجحیت دارد.

طراحی دکوراسیون اداری با رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!