قفل استخری چیست؟

قفل استخری چیست؟


قفل استخری چیست :

قفل استخری چیست :  نوعی قفل الکترونیکی و تخصصی میباشد .در واقع امروزه قفل هوشمند باشگاهی خود جزو یکی از اساسی ترین نیازهای هر باشگاهی می باشد.در گذشته صاحبان باشگاه از قفل کمد باشگاه معمولی و قفل مکانیکی ساده استفاده میکردند.اما امروزه از قفل الکترونیکی کمد استفاده میکنند که خود نوعی قفل هوشمند کمد می باشد.بی شک پرطرفدارترین قفل باشگاهی و قفل هوشمند در ایران است.

ما نمي توانيم دایما تکرار کنيم که قفل هاي هوشمند ديجيتال ، راحت هستند. اين کار با لمس يک دکمه ، ضربه يک کارت يا از طريق تلفن هاي هوشمند زمان لازم براي دسترسي به خانه ها را کاهش مي دهد.

احتمالا شما نیز به عنوان مسئول یک فضای تفریحی و ورزشی پر رفت و آمد بارها مجبور شده اید از پیام ” مراقب وسایل شخصی خود باشید ، مدیریت هیچ مسئولیتی در مقابل گم شدن آنها ندارد ” استفاده کنید یا به عنوان مراجعه کننده به محیط هایی مانند استخر ، باشگاه یا سالن های زیبایی و مکان های تفریحی دیگر با این پیام مواجه شده اید .

حتما همه ما با دیدن این نوع پیام ها دچار نگرانی و استرس شویمی م و قطعا در هنگام ورزش و تفریح یا انجام کار تمرکز کافی نداریم و همیشه نگران وسایل مان هستیم . مراقب وسایل شخصی خود نباشید، قفل الکترونیکی کمد مسئول مراقبت از وسایل شماست !

قفل های هوشمند امروزه از مهمترین ابزار برای افزایش امنیت و آسایش در ادارات . و سازمان ها، باشگاهها , استخرها ، هتل ها و تمامی مکانهایی که از نظر امنیتی و حفاظتی اهمیت بسیاری دارند، است.
قفل ديجيتال درب و قفل هوشمند در سراسر جهان رواج دارد .متوقف شدن ، پيدا کردن کليد درست و انداختن آن در قفل درب، کار دشواري نيست. اما وقتي عجله داريد براي ورود يا خارج شدن از يک فضا ، راحت و خوشايند نيست..

 

قفل استخری چیست؟

قفل دیجیتال استخری بر خلاف قفل هتلی که محدودیت در طرح و رنگ دارند، این قفل ها .در طرح ها و رنگهای متفاوت طراحی و تولید میشوند.. قفل استخری علاوه بر کنترل ورود و خروج، در خرید اعتباری از بوفه ها و کافی شاپ های سالن های ورزشی نیز کاربرد دارد.

قفل دیجیتال استخری و قفل هتلی قابلیت اجرا روی انواع درب های چوبی، mdf و فلزی را دارند.
منبع تغذیه این قفل ها و سایر قفل های دیجیتال باتری قلمی است.
اغلب قفل های هوشمند از جمله این قفل ها قابلیت اضافه کردن ریموت کنترل را دارند که در صورت نیاز میتوان به قفل استخری اضافه کرد.

انواع قفل کمد باشگاه در برابر رطوبت های بالا مقاوم هستند و برای استفاده در محیط هایی مانند استخر و سونا مناسب هستند
قفل استخری و قفل هتلی به راحتی جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی میشوند.
پ

در خصوص به اتمام رسیدن باطری این قفل ها و سایر قفل های هوشمند باید گفت که حدود یک هفته قبل از به اتمام رسیدن شارژ باطری، قفل هوشمند از جمله قفل استخری، آلارم هشدار آن به صدا درمی آید. اگر به آلارم هشدار توجه نکرده و باطری عوض نشود میتوان با بکارگیری یک باطری کتابی، برق قفل استخری را تامین کرد.

 

در قفل استخری دو نوع دسترسی وجود دارد:

۱٫    قفل استخری با استفاده از کارت عضویت
۲٫    قفل استخری با استفاده از دستبند اختصاصی (مچ بند)

 

قفل استخری افلاین

قفل هایی هستند که به صورت مستقل و بدون نیاز به هرگونه سیستم نرم افزاری و کامپیوتری کار میکنند . . قفل آفلاین ساده که بیشتر در استخرها مورد استفاده می باشد یک قفل الکترونیکی می باشد که کاملاً به صورت مستقل و بدون نیاز به هر گونه. سیستم جانبی و نرم افزاری می تواند عمل نماید.  کارت ها یا دستبند هایی که به عنوان کلید این قفل استفاده می شود ، در حافظه قفل الکترونیکی ذخیره می گردد و از آن پس قفل با آن دستبند یا کارت عمل می نماید.

این کارت ها یا دستبندها می توانند از حافظه قفل پاک شوند یا اضافه شوند. بنابراین در صورت خرابی یا گم شدن هر کارت یا دستبند می توان آنرا از حافظه قفل الکترونیکی پاک نمود و کارت یا دستبند جدیدی را برای آن تعریف نمود .. از قابلیت های قفل الکترونیکی این است که می توان برای .آن کارت یا دستبندی اصلی (مستر یا سوپر مستر ) تعریف نمود و با آن بقیه کارت ها یا دستبند ها را تعریف نمود.

 

قابلیت های قفل های آفلاین ساده قفل استخری چیست

کارکرد مستقل (standalone) بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری
تعریف چندین کارت/دستبند برای هر قفل
تعریف کارت سوپر مستر (super master) و مستر (master) برای همه قفلهای یک مجموعه
استفاده از ۴ باطری قلمی و مصرف بسیار کم باطری
تنوع رنگ و مدل
قفل آفلاین قابل ارتقاء به آنلاین ، کارکرد قفل آفلاین را دارد با این تفاوت که اگرمجموعه .به سیستم نرم افزاری مجهز شود می تواند قفل های خود را. به سادگی و با کمترین هزینه به آنلاین تبدیل نماید.

این نوع قفل ها  از تکنولوژی قفل های آنلاین برخوردار می باشند ولی به صورت آفلاین کار می کنند .. بنابراین در صورت نیاز و تجهیز مجموعه .به سامانه جامع باشگاهی ، می تواند به راحتی و با تغییر نرم افزار قفل به قفل های آنلاین تبدیل گردند و از آن پس کارکرد قفل آنلاین داشته باشند. قفل استخری چیست

 

 قفل های آفلاین قابل ارتقاء به آنلاین:

قابل ارتقاء به قفل آنلاین در صورت نیاز با کمترین هزینه
کارکرد مستقل (standalone) بدون نیاز به. سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری
تعریف چندین کارت/دستبند برای هر قفل
تعریف کارت سوپر مستر (super master) و مستر (master) برای همه قفلهای یک مجموعه
استفاده از ۳ باطری قلمی و مصرف بسیار ناچیز باطری
تنوع رنگ و مدل قفل استخری چیست

روش های دستیابی به قفل استخری قفل استخری چیست

قفل  استخری امکان شناسایی رمز عبوری یا مگنت (کلیدهای مغناطیسی) را دارا میباشد. ...این نوع قفل ها دارای 2 نوع رمز عادی و ادمین مهستند. در صورت فراموش شدن رمز عادی، توسط رمز ادمین می توان درب کمد را باز نمود. به عبارت دیگر کاربر دارنده .رمز ادمین (صاحب استخر یا باشگاه ورزشی) می تواند به قفل با هر رمزی دسترسی پیدا کند.

این نوع قفل ها دارای دو حالت رمزدهی زیر می باشند: قفل استخری چیست
  • حالت اصلی: در این حالت رمزهای تعریف شده غیرقابل حذف و تغییر می باشند. .در حالت اصلی تنها کاربر و دارنده رمز ادمین می توانند به درب کمد دسترسی پیدا کنند. این حالت برای مشتریان VIP یا ویژه در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. قفل استخری چیست
  • حالت یک بار مصرف: در این حالت هر کاربر می تواند به طور جداگانه. برای خود رمز تعریف نماید. .اما بعد از یک بار باز و بسته کردن، رمز به صورت خود به خود از حافظه قفل پاک می شود و نفر بعدی می تواند رمز دلخواه خود را به قفل .دیجیتال استخری معرفی کند. .لازم به ذکر است که ادمین به این نوع رمز نیز دسترسی دارد. این حالت بیشتر در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. قفل استخری چیست

استعلام قیمت قفل الکترونیکی استخری

قفل دیجیتال استخری اجازه استفاده آسانتر و امن تر از کمد های سالن های بدنسازی، مجموعه های ورزشی، سونا، استخر، هتل ها، ‌ رختکن ها و انواع کمدهای چوبی، فلزی، MDF و … را می دهد.

روش های دستیابی به قفل دیجیتال استخری

قفل دیجیتال استخری قابلیت شناسایی رمز عبوری یا مگنت (کلیدهای مغناطیسی) را دارد. این نوع قفل دارای 2 نوع رمز عادی و ادمین می باشد. در صورت فراموش کردن رمز عادی، توسط رمز ادمین می توان درب کمد را باز نمود. به عبارت دیگر کاربر دارنده رمز ادمین (صاحب استخر یا باشگاه ورزشی) می تواند به قفل با هر رمزی دسترسی پیدا کند.

برای اطلاع از قیمت قفل الکترونیکی استخری و خرید قفل الکترونیکی استخری با ما تماس بگیرید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!