انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس فروشگاه رایکا هوم

انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس فروشگاه رایکا هوم


انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس

استفاده از قفل و دستگیره های هوشمند و دیجیتال در پروژه های مسکونی، تجاری و اداری امروزه بیش از هر زمان دیگری دیده می شود. شاید تا چند دهه پیش حتی تصور چنین قابلیت هایی از یک دستگیره و قفل دور از ذهن بود ولی اکنون شاهد پیشرفت تکنولوژی در این صنعت هستیم.

برند فیلیپس که یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولید لوازم برقی، صوتی و تصویری و لوازم دیجیتالی است اکنون با تولید و عرضه انواع قفل و دستگیره هوشمند وارد عرصه رقابت با برندهای دیگر شده است. در این مقاله قصد داریم با انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس آشنا شویم.

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمان از قبیل قفل و دستگیره هوشمند ، پنل های هوشمند ، کلید و پریز لمسی و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. جهت خرید انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس و سایر برندها می توانید با کارشناسان رایکاهوم به شماره 02191303313 تماس بگیرید.

معرفی انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس

در اینجا با چند نمونه از انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس که در فروشگاه رایکا هوم نیز عرضه شده است آشنا می شویم. جهت خرید هر یک از محصولات با شماره های فروشگاه تماس حاصل نمایید.

دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل DDL9200

دستگیره های فیلیپس از زیبایی ظاهری خاصی برخوردارند و برای مشکل پسندان بهترین انتخاب هستند. مدل DDL9200 نیز یکی از دستگیره های خوش دست و زیبای این برند است که دارای قابلیت های هوشمند نیز هست. این دستگیره قابلیت شناسایی یکصد اثر انگشت با کد کاربری ، یکصد کارت هوشمند با کد کاربری ، یک رمز مدیر و 10 رمز مصرف کننده و 1 رمز یکبار مصرف است.

همچنین دو عدد کلید بصورت پلمپ شده برای مواقع اضطراری در بسته محصول موجود است. این محصول دارای صفحه لمسی گوریلا گلس است و رنگ دستگیره نیز طلایی ، مسی و مشکی می باشد. منبع تغذیه این دستگیره هشت عدد باتری قلمی است. برای اطلاع از سایر مشخصات محصول می توانید با کارشناسان رایکاهوم تماس گرفته و یا به سایت مراجعه نمایید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله مزایای خرید قفل دیجیتال فیلیپس را از دست ندهید. 

انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل DDL9200

دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل DDL703-K

یکی دیگر از انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل DDL703-K است که قابلیت اتصال به اپلیکیشن فیلیپس و وای فای را دارد. منبع تغذیه این محصول چهار تا هشت عدد باتری قلمی است. مغزی این دستگیره از نوع سه زبانه فولادی است. مشخصات این محصول از نظر قابلیت شناسایی شبیه به مدل DDL9200 است.

درصد خطای این دستگیره در شناسایی اثر انگشت کمتر از یک صدم درصد است و در کمتر از 0.5 ثانیه اثر انگشت را می شناسد. این دستگیره قابلیت شناسایی اثر انگشت را در زاویه های مختلف و همچنین دماهای گوناگون دارد. برای خرید این دستگیره منحصربفرد می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل DDL7300

از دیگر انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس می توان به مدل DDL7300 اشاره کرد. این دستگیره را می توان با کارت ، اثر انگشت ، کلید و رمز باز کرد. دستگیره آن بصورت اهرمی است و مجهز به قفل کودک میباشد. منبع تغذیه اضطراری این دستگیره کابل میکرو است و دارای رمز یکبار مصرف و پین کد جعلی می باشد.

منبع تغذیه این محصول نیز چهار تا هشت باتری قلمی است. قابلیت شناسایی یکصد اثر انگشت ، یکصد کارت هوشمند ، یک رمز مدیر ، ده رمز مصرف کننده و یک رمز یکبار مصرف از دیگر قابلیت های این دستگیره دیجیتال است. برای مشاهده سایر مشخصات به سایت مراجعه و یا با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله اهمیت هوشمند سازی باشگاه با قفل دیجیتال را مطالعه کنید.

انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل ddl7300

خرید انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس

اگر قصد خرید هر یک از انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس را دارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. این شرکت واردکننده و نماینده رسمی برندهای معتبر از جمله فیلیپس ، کاداس ، سامسونگ ، فیلتا ، بوش و … می باشد. شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید محصول اصل و اورجینال از این شرکت اقدام کنید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و در صورت خرید آنلاین می توانید محصول را در هر کجای کشور که هستید درب منزل تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش و خرید محصول با ما در تماس باشید.

قیمت انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس

همانطور که گفتیم در بازار قفل و دستگیره های دیجیتال قیمت های متنوعی را مشاهده می کنید که دلیل آن نوع برند ، کشور سازنده ، نوع کاربردها و قابلیت ها و … است. از طرفی کلیه قفل و دستگیره های دیجیتال موجود در بازار وارداتی از کشورهای چین ، آلمان ، کره و … هستند و با نوسانات قیمت ارز و دلار دچار تغییرات قیمت در بازار می شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس و یا سایر برندهای بوش ، سامسونگ ، کاداس ، ای لاک و … با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.  این اطمینان را داشته باشید که بهترین و بصرفه ترین قیمت ها را در فروشگاه رایکا هوم خواهید یافت.

کلام آخر

در این مقاله با انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس آشنا شدیم. دستگیره های دیجیتال فیلیپس به این مدل ها ختم نمی شود و انواع متنوعی از این محصول در سایت موجود است. چنانچه در مورد خرید قفل و دستگیره دیجیتال ، قیمت ، نحوه ثبت سفارش و ارسال محصول سوالاتی دارید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان در زمینه خرید محصول به شما عزیزان می باشند.

انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس خرید عمده و جزئی

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *