خرید قفل هوشمند سامسونگ رایکا هوم

خرید قفل هوشمند سامسونگ رایکا هوم


اغلب قفل های هوشمند سامسونگ قابلیت هوشمندسازی منزل و محل کار شما را دارند. امروزه استفاده از تجهیزات امنیتی هوشمند در محل کار و یا خانه مسکونی به شما امکان احساس امنیت و آرامش بیشتر را می دهد و از طرفی بسیاری از دغدغه های گذشته در مورد قفل های معمولی را نخواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید قفل هوشمند سامسونگ و دلایل خرید قفل های هوشمند برند سامسونگ بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی منازل ، ادارات ، هتل ها ، مراکز تجاری و … همچون قفل و دستگیره هوشمند ، دزدگیر هوشمند ، انواع پنل های هوشمند و … از برندهای معتبری همچون سامسونگ ، فیلیپس ، کاداس ، فیلتا و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

دلایل خرید قفل هوشمند سامسونگ

ویژگی ها و دلایلی که در مورد خرید قفل هوشمند سامسونگ در اینجا ذکر می کنیم در اغلب قفل های هوشمند سامسونگ مشترک است. اگر قصد خرید قفل هوشمند سامسونگ را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس گرفته و اطلاعات کامل را از آنها دریافت نمایید. با هم دلایل خرید قفل هوشمند سامسونگ را بررسی می کنیم :

استفاده از اثر انگشت و رمز در قفل های هوشمند سامسونگ

در مدل هایی از قفل هوشمند سامسونگ که با رمز یا اثر انگشت باز می شوند می توان رمزهای 4 تا 12 رقمی را تعریف نمود. همچنین می توان از ترکیب اثر انگشت و رمز عبور برای باز کردن قفل استفاده کرد. روی قفل های هوشمند سامسونگ که قابلیت تعریف رمز را دارند صفحه کلیدی برای این کار تعبیه شده است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله خرید و قیمت قفل دیجیتال سامسونگ را از دست ندهید. 

خرید قفل هوشمند سامسونگ قفل اثر انگشتی

استفاده از تگ ها یا کارتهای RFID در قفلهای سامسونگ

برخی قفل های سامسونگ قابلیت تعریف تگ یا کارت RFID را دارند. در بعضی مواقع هم می توان به صورت ترکیبی از کارت ، رمز و اثر انگشت برای حفظ امنیت بیشتر استفاده کرد. همین امکان انتخاب می تواند نکته مثبتی برای خرید قفل هوشمند سامسونگ باشد که در برخی از برندها دیده نمی شود.

سیستم اعلان حریق در قفل های هوشمند سامسونگ

اغلب قفل های هوشمند سامسونگ در برابر افزایش دمای محیط حساس هستند و هشدار اعلام حریق آنها فعال می شود. مثلا فرض کنید شما ویلایی در یکی از شهرهای کشور دارید که امکان سر زدن به آنجا محدود به ماهی یک بار یا کمتر می شود. چنانچه در اثر یک حادثه حریقی در این مکان صورت گیرد شما با آلارمی که توسط سیستم اعلان حریق قفل هوشمند سامسونگ در گوشی خود دریافت می کنید می توانید آتشنشانی را خبر کرده و فورا اقدام به خاموش کردن آتش کنید در حالی که خودتان کیلومترها دورتر از ویلای خود هستید.

سیستم هشدار دزدگیر

شما با خرید قفل هوشمند سامسونگ با یک تیر دو نشان می زنید چرا که دیگر نیازی به نصب دزدگیر در منزل یا محل کار خود ندارید. هشدار دزدگیر که روی این قفل ها تعبیه شده اگر سارق اقدام به بازگشایی قفل به وسیله فشار و ضربه را داشته باشد و یا چند بار رمز تصادفی را وارد کند هشدار دزدگیر فعال می شود. پس شما با هزینه کردن برای قفل هوشمند خود می توانید صاحب یک دزدگیر حساس و کارآمد شوید.

عدم نیاز به کلید مکانیکی در قفلهای هوشمند سامسونگ

با توجه به اینکه قفل های هوشمند روشهای دیگری برای باز شدن نظیر کارت ، رمز ، اثرانگشت ، تشخیص چهره و … دارند دیگر نیازی به استفاده از کلید مکانیکی و فیزیکی وجود ندارد. بنابراین دلیلی برای نگرانی گم شدن کلید ، جا گذاشتن کلید و … نیز وجود نخواهد داشت. هرچند برخی مدلها دارای کلید فیزیکی هم هستند تا در صورت لزوم بتوان از آن استفاده کرد.

ارتباط با گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث

بعضی از مدل های قفل هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث را دارند و می توان از طریق گوشی همراه نسبت به باز کردن درب ، چک کردن آلارم ها و … اقدام کرد.

مقاله پیشنهادی : آشنایی با سیستم های امنیتی سامسونگ 

خرید قفل هوشمند سامسونگ قفل بلوتوثی

خرید قفل هوشمند سامسونگ از مرکز معتبر

اگر قصد خرید قفل هوشمند سامسونگ برای تجهیز اداره ، منزل یا واحد تجاری خود را دارید پیشنهاد می کنیم مرکزی معتبر را جهت خرید خود انتخاب کنید. فروشگاه رایکا هوم یکی از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی قفل های هوشمند در ایران است که با برندهای معتبر سامسونگ ، فیلیپس ، فیلتا ، کاداس ، بوش ، ای لاک و … همکاری می کند. کلیه محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر ، ضمانت نامه کتبی معتبر و خدمات پس از فروش هستند. برای اطلاع از شرایط خرید قفل هوشمند سامسونگ و یا سایر برندها با فروشگاه رایکا هوم در تماس باشید.

کلام آخر

در این مقاله با موضوع خرید قفل هوشمند سامسونگ با دلایلی که موجب می شود ما به خرید قفل هوشمند سامسونگ فکر کنیم پرداختیم. همچنین مرکزی معتبر را به شما معرفی کردیم تا محصول اصل و اورجینال را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر دریافت نمایید. چنانچه درخصوص انواع قفل های هوشمند سامسونگ و یا سایر برندهای معتبر عرضه شده در فروشگاه رایکا هوم سوالاتی دارید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که فروش قفل هوشمند سامسونگ و سایر برندها به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. ارسال محصول از تهران به سراسر کشور و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

خرید قفل هوشمند سامسونگ با قیمت مناسب

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *