خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش فروشگاه رایکا هوم

خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش فروشگاه رایکا هوم


برند بوش در زمینه قفل و دستگیره های هوشمند حرف زیادی برای گفتن دارد و از معتبرترین برندهای روز بازار در زمینه تجهیزات امنیتی ساختمان است. خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش از طریق فروشگاه رایکاهوم امکان پذیر است چرا که این فروشگاه نماینده رسمی این برند در زمینه قفل و دستگیره هوشمند در کشور می باشد.

اگر قصد تجهیز ساختمان خود با خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش دارید در این مقاله با ما همراه باشید. فروشگاه رایکاهوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند از برندهای معتبر بوش ، کاداس ، رایکالاک ، سامسونگ ، فیلیپس و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

انواع قفل و دستگیره هوشمند بوش

همانطور که گفتیم برند بوش نامی معتبر در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و هوشمند است. قفل و دستگیره هوشمند بوش نیز در بازار قفل و دستگیره های هوشمند و دیجیتال بسیار پر آوازه است. در اینجا با چند نمونه از انواع قفل و دستگیره هوشمند بوش آشنا می شویم. چنانچه قصد خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش و یا سایر برندها را دارید با کارشناسان فروشگاه رایکاهوم به شماره های 09904305635 و 09353222627  تماس بگیرید.

قفل و دستگیره هوشمند بوش مدل el600v

قفل و دستگیره هوشمند بوش مدل el600v از طریق تشخیص چهره سه بعدی کار می کند. بدنه قفل انحصاری و از نوع تک موتوره و تمام اتوماتیک است. شما از طریق تلفن همراه خود می توانید نظارت تصویری روی منزل و محل کار خود داشته باشید و از راه دور اقدام به باز کردن قفل برای فرد پشت درب نمایید.

پشتیبانی از اینترکام ویدیویی 2 طرفه در زمان واقعی از دیگر قابلیت های این نوع قفل و دستگیره هوشمند است. این قفل تنها از طریق تشخیص چهره کار نمی کند و با اثر انگشت ، کارت ، رمز عبور ، کلید مکانیکی و شبکه از راه دور نیز قابل کنترل و باز کردن است.

این قفل دارای منبع تغذیه اضطراری (USB)  است و هشدار کاهش شارژ باتری را دارد. امکان تشخیص بیست چهره ، یکصد مورد اثر انگشت ، یکصد پسورد و یکصد کارت آی سی برای این قفل وجود دارد. برای اطلاع از سایر مشخصات این قفل و دستگیره می توانید به سایت مراجعه نمایید. خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش در انواع مدل ها از طریق فروشگاه رایکا هوم امکان پذیر است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله روش های افزایش امنیت خانه را از دست ندهید. 

خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش با قیمت مناسب

قفل و دستگیره هوشمند بوش مدل el600f

مشخصات قفل و دستگیره های هوشمند بوش در بسیاری موارد شبیه به هم هستند و تنها در موارد اندکی تفاوت با هم دارند. این قفل و دستگیره نیز امکانات مشابهی با مدل el600v دارد . این قفل و دستگیره در رنگهای طلا کهربا ، نانو مشکی و خاکستری تخته سنگ تولید و به بازار عرضه شده است.

جنس پنل جلوی قفل از آلیاژ آلومینیوم و شیشه سکوریت است. این قفل دارای صفحه کلید لمسی دیجیتال است. برای خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش مدل el600f به سایت مراجعه نموده و یا با رایکا هوم تماس بگیرید. مشخصات کامل و تصاویر این محصول در سایت درج شده است.

قفل و دستگیره هوشمند اتوماتیک بوش مدل FU750

این نوع از قفل و دستگیره هوشمند طراحی فشاری و یکپارچه اثر انگشتی دارد. بدنه قفل کاملا اتوماتیک است و دستگیره زیبا و منحصربفردی دارد. این قفل دارای یک کلید مسلح ، هشدار دستکاری پنل ، هشدار کاهش باتری ، منبع تغذیه اضطراری یو اس بی ، ناوبری صوتی عملیات طبق منو و … است.

رنگ این قفل و دستگیره هوشمند طلای کهربایی و خاکستری تخته سنگی است. برای مشاهده پارامترهای فنی این محصول به سایت مراجعه نموده و جهت خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش و یا سایر برندها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش مقاله معرفی انواع قفل هوشمند بوش را مطالعه کنید. 

خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش با تخفیف ویژه

خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش از فروشگاه معتبر

فروشگاه رایکا هوم سالهاست که در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمان از قبیل قفل و دستگیره هوشمند ، پنل های هوشمند ، اکسس کنترل تردد و کنترل آسانسور ، کلید و پریز لمسی ، گاوصندوق دیجیتال و … فعالیت می کند. این فروشگاه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر از قبیل بوش ، سامسونگ ، کاداس ، فیلیپس ، ای لاک و … در زمینه قفل و دستگیره هوشمند در ایران می باشد.

کلیه محصولات این فروشگاه از هر برندی دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصل بودن کالا می باشند. خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش از فروشگاه رایکا هوم شامل خدمات پس از فروش نیز می شود. برای خرید محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

کلام آخر

در این مقاله با موضوع خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش ، با این محصول بیشتر آشنا شدیم و سه مدل از قفل و دستگیره های هوشمند معروف و پراستقبال برند بوش را به شما معرفی کردیم. برای خرید محصولات و تجهیزات امنیتی ساختمان رایکا هوم را به خاطر داشته باشید.

متاسفانه در بازار قفل و دستگیره های دیجیتال شاهد اجناس فیک و تقلبی هستیم که با قیمتی کمتر عرضه می شوند. فروشگاه رایکا هوم اصالت کالا را برای شما تضمین کرده و گارانتی معتبر و پشتیبانی از دیگر خدمات این مجموعه است.

برای یافتن پاسخ سوالات خود در مورد خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش پیشنهاد می کنیم مقاله سوالات رایج درباره قفل هوشمند را مطالعه کنید. 

خرید قفل و دستگیره هوشمند بوش در انواع مدل

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *