روشهای افزایش امنیت خانه فروشگاه رایکا هوم

روشهای افزایش امنیت خانه فروشگاه رایکا هوم


از گذشته های دور تاکنون همواره بحث امنیت خانه یکی از چالش های افراد بوده است. امروزه اما با پیشرفت علم و تکنولوژی روشهای افزایش امنیت خانه مدرن تر شده است. استفاده از دوربین مداربسته، قفل های ضد سرقت، درب و پنجره های ضد سرقت، دزدگیرهای هوشمند و … همه و همه روشهای افزایش امنیت خانه هستند که ما از آنها کم و بیش استفاده می کنیم. در این مقاله با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات امنیتی ساختمانها همراه باشید تا با روشهای افزایش امنیت خانه بیشتر آشنا شوید.

روشهای افزایش امنیت خانه

در اینجا با چند نمونه از روشهای افزایش امنیت خانه آشنا می شویم و با تجهیزات و لوازم مورد نیاز این روشها نیز آشنا خواهیم شد. برای تهیه تجهیزات امنیتی برای افزایش امنیت خانه های خود به رایکا هوم اعتماد کنید.

نصب قفل و دستگیره هوشمند

یکی از مهمترین روشهای افزایش امنیت خانه ، نصب قفل و دستگیره هوشمند برای درب های ساختمان است. مسلما سارقین برای ورود به هر مکانی نیاز به عبور از درب و یا پنجره دارند. اگر اقدام به نصب قفل و دستگیره هوشمند برای درب های منزل خود کنید درصد موفقیت سارقین را به حداقل رسانده اید. قفل های هوشمند انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود به خرید و نصب آنها اقدام کنید. برای مشاهده انواع قفل و دستگیره هوشمند فروشگاه رایکا هوم کلیک کنید.

روشهای افزایش امنیت خانه خرید قفل و دستگیره هوشمند

نصب دزدگیر هوشمند

انواعی از دزدگیرها در بازار موجود هستند ولی نمی توان به همه آنها اعتماد کرد. دزدگیرهای هوشمند مکانیزم پیچیده تری از دزدگیرهای ساده دارند و دقت آنها بسیار بیشتر است. بسیاری از افراد ویلا یا منزل خود را برای ماهها خالی می گذارند و برای مسافرت ، ماموریت و … مجبور به ترک منزل هستند. در این زمان استفاده از دزدگیر هوشمند یکی از بهترین روشهای افزایش امنیت خانه است.

با ورود فرد ناشناس به منزل دزدگیر هوشمند فعال شده و با آژیر بلند شروع به سر و صدا می کند و همزمان آلارمی روی گوشی شما ارسال می شود تا در صورت نیاز با پلیس تماس بگیرید. صدای بلند آژیر موجب فرار سارق یا فرد بیگانه شده و نیازی به نگرانی زیادی نیست.

روشهای افزایش امنیت خانه نصب دزدگیر هوشمند

نصب چشمی دیجیتال برای درب ورودی

در اغلب درب های آپارتمانی نصب چشمی برای دیدن چهره فرد پشت درب کار گذاشته می شود ولی این چشمی ها نقص هایی نیز دارند. یکی از این نقص ها این است که در صورت قطع برق و تاریکی راهرو نمی توان چهره فرد را تشخیص داد. دوم اینکه چشمی در فاصله بالایی روی درب نصب می شود که متناسب با قد یک فرد بزرگسال و متوسط القامت است پس کودکان ، سالمندان و افراد کوتاه قد نمی توانند از آن استفاده کنند.

امکان ثبت چهره فرد پشت درب و استفاده از تصویر در صورت نیاز وجود ندارد. در چشمی های دیجیتال اما این نقص ها جبران شده است. این چشمی ها با باتری های قلمی کار می کنند و در صورت قطع برق نگرانی از این بابت وجود ندارد. امکان ثبت و ضبط تصویر فرد پشت درب وجود دارد و در مواقع لزوم می توان به این تصاویر استناد کرد.

به دلیل صفحه چند اینچی که این مدل از چشمی های دیجیتال دارند امکان دیدن تصویر فرد پشت درب از فاصله دور و در ارتفاع پایین هم امکان پذیر است پس کودکان ، سالمندان ، معلولان و افراد کوتاه قد نیز می توانند با نگاه به تصویر فرد در صفحه مانیتور چشمی از هویت او اطلاع پیدا کنند. برای خرید و سفارش چشمی دیجیتال می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و خرید خود را به صورت آنلاین یا حضوری انجام دهید.

مطلب مرتبط : مرکز فروش چشمی دیجیتال درب در تهران 

روشهای افزایش امنیت خانه نصب چشمی دیجیتال

نصب درب و پنجره ضد سرقت

اغلب ساختمان هایی که در سالهای اخیر ساخته شده اند مجهز به درب ضد سرقت و پنجره های دوجداره هستند. درب ضدسرقت به دلیل متریال با کیفیتی که در ساخت آن به کار رفته و ساختار چند قفلی که دارد نسبت به درب های قدیمی امنیت بالاتری دارد. اگر درب ورودی آپارتمان شما هنوز قدیمی است بهتر است نسبت به تعویض آن اقدام نموده و یا برای افزایش امنیت آن ، نسبت به تعویض قفل قدیمی با قفل دیجیتال و هوشمند اقدام کنید. برای دریافت مشاوره جهت تعویض قفل مکانیکی قدیمی با قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با روشهای افزایش امنیت خانه نظیر نصب دزدگیر هوشمند، نصب قفل و دستگیره هوشمند، نصب چشمی دیجیتال و تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت آشنا شدیم. البته روشهای افزایش امنیت خانه به این چند مورد خلاصه نمی شود و روشهای بسیار زیادی برای افزایش امنیت وجود دارد که در این مطلب نمی گنجد. فروشگاه رایکا هوم سالهاست که در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمانها از قبیل انواع قفل و دستگیره هوشمند، دزدگیر هوشمند، چشمی دیجیتال، گاوصندوق دیجیتال، پنل های کنترل آسانسور و کنترل تردد و … فعالیت می کند. شما می توانید برای تجهیز ساختمان خود و افزایش امنیت خانه هایتان با رایکا هوم تماس بگیرید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *