قیمت قفل دیجیتال سامسونگ فروشگاه رایکا هوم

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ فروشگاه رایکا هوم


خرید و قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

امروزه بیش از هر زمان دیگری لزوم حفظ امنیت ساختمان با تجهیزات پیشرفته احساس می شود و با هوشمند شدن تجهیزات الکترونیکی و منازل ، نیاز است تا قفل و دستگیره های ساختمان نیز به فناوری هوشمند و دیجیتال مجهز شود. اگر برای خانه یا محل کار خود به دنبال قفل و دستگیره دیجیتال و هوشمند هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید قفل و دستگیره دیجیتال برند سامسونگ است. این برند کره ای در جهان شناخته شده است و کیفیت محصولات آن به نسبت قیمت بسیار بالاست. یکی دیگر از ویژگی های برند سامسونگ این است که محصولات آن ظاهری زیبا و شیک دارند.

قفل دیجیتال سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر امنیت بالا نمای زیبایی به دکوراسیون شما می دهد. در این مقاله قصد داریم به قیمت قفل دیجیتال سامسونگ بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ به چه عواملی بستگی دارد؟

در هنگام خرید قفل دیجیتال سامسونگ متوجه قیمت های متفاوتی در بازار خواهید شد. این تفاوت به دلیل امکانات متنوعی است که این قفل ها دارند. همانطور که می دانید عواملی که روی قیمت قفل دیجیتال سامسونگ و سایر محصولات موثرند فراوانند. در اینجا با چند نمونه از عواملی که در قیمت قفل دیجیتال سامسونگ موثر است آشنا می شویم :

  • قابلیت باز شدن قفل با تشخیص چهره ، اثر انگشت ، کارت ، کلید مکانیکی و …
  • ظاهر و مدل قفل دیجیتال
  • نوسانات قیمت ارز به دلیل وارداتی بودن قفل های هوشمند سامسونگ
  • اصل یا فیک بودن محصول
  • نوع قابلیت های اضافه قفل هوشمند
  • و …

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله آشنایی با سیستم های امنیتی سامسونگ را از دست ندهید. 

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ با تخفیف ویژه

معرفی چند مدل از قفل دیجیتال سامسونگ

در اینجا با چند نمونه از قفل دیجیتال سامسونگ آشنا می شویم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده این محصولات به صورت اصل و اورجینال می باشد و گارانتی معتبر و ضمانت نامه اصالت کالا برای هر یک از این محصولات ارائه می شود.

  • قفل سامسونگ SHP/DP738
  • قفل سامسونگ مدل SHP/DP951
  • قفل سامسونگ مدل S80D
  • قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP739
  • قفل دیجیتال سامسونگ P50
  • قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP609
  • قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP930
  • قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP960
  • قفل دیجیتال سامسونگ مدل DR900
  • قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHP-DP620
  • قفل دیجیتال سامسونگ مدل DP830
  • و …

همانطور که مشاهده می کنید مدل های مختلف قفل دیجیتال سامسونگ در فروشگاه رایکا هوم عرضه شده است. برای مشاهده جزئیات و تصاویر محصولات به سایت رایکا هوم مراجعه نموده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین قفل های هوشمند سال 2024 کدامند؟ را مطالعه کنید. 

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ در مدلهای مختلف

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که مدل های گوناگونی از قفل دیجیتال سامسونگ به بازار عرضه شده است که هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند. از سوی دیگر با توجه به اینکه قفل های دیجیتال سامسونگ وارداتی هستند نوسانات قیمت دلار می تواند روی قیمت قفل دیجیتال سامسونگ تاثیر بگذارد.

به همین منظور نمی توان در این مقاله قیمت مشخص و واحدی را برای قفل دیجیتال سامسونگ اعلام نمود. شما می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم از قیمت قفل دیجیتال سامسونگ مطلع شوید.

بهترین قیمت قفل دیجیتال سامسونگ در رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم با سالها سابقه در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمان از قبیل قفل و دستگیره دیجیتال ، پنل های هوشمند ، اکسس های کنترل تردد ، اکسس کنترل آسانسور ، کلید و پریز لمسی ، گاوصندوق های دیجیتال و … وارد کننده مستقیم محصولات از برندهای گوناگون می باشد. فروشگاه رایکا هوم با حذف واسطه ها توانسته با حاشیه سود کمتر بر مشتریان خود بیفزاید و قیمت های خود را مقرون به صرفه نگهدارد.

بدون شک شما بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت انواع قفل دیجیتال را در فروشگاه رایکا هوم خواهید یافت. کلیه محصولات این فروشگاه دارای ضمانت نامه کتبی و گارانتی معتبر می باشند. اصالت کلیه کالاهای ارائه شده در رایکا هوم تضمین می شود و شما می توانید تا سالها با خیال راحت از محصولات این فروشگاه استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت ها کافیست سری به سایت بزنید و یا با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید. شماره های تماس ما 09904305635 و 09353222627 است و در ساعات اداری آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. همچنین شما می توانید به صورت حضوری به آدرس تهران ، تهرانپارس ، بازار موبایل شمس ، پلاک G32 طبقه اول مراجعه نموده و ضمن مشاهده محصولات خرید حضوری داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله با موضوع خرید و قیمت قفل دیجیتال سامسونگ با چند مدل از قفل دیجیتال سامسونگ آشنا شدیم و عوامل موثر بر قیمت قفل دیجیتال سامسونگ را برشمردیم. همچنین با فروشگاه رایکا هوم به عنوان عرضه کننده مستقیم قفل و دستگیره دیجیتال از انواع برندهای سامسونگ ، فیلیپس ، کاداس ، ای لاک و … آشنا شدیم. چنانچه قصد خرید قفل دیجیتال سامسونگ از هر مدل را دارید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و فروش به صورت عمده و جزئی نیز انجام می شود. ارسال محصول به سراسر کشور امکان پذیر است.

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ با تخفیف 20 درصد

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصولات سامسونگ از جمله قفل و دستگیره دیجیتال و سایر محصولات از برندهای گوناگون به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *