بهترین قفل های هوشمند سال 2024 فروشگاه رایکا هوم

بهترین قفل های هوشمند سال 2024 فروشگاه رایکا هوم


بهترین قفل های هوشمند سال 2024 کدامند؟

قفل هوشمند به شما امکان می دهد قفل درب ورودی خود را با اثر انگشت باز کنید، به نظارت دسترسی داشته باشید و به دوستان خود مجوزهای کوتاه مدت بدهید. قفل‌های هوشمند امنیت و راحتی زیادی را برای درب ورودی شما به ارمغان می‌آورند. قفل هوشمندی که اکثرا توصیه می شود Aqara Smart Lock U100 است که یکی از پیشرفته ترین قفل هایی است که دیده ایم.

مجموعه ای عالی از گزینه های مدیریت ورودی و طراحی شیک. در حال حاضر این قفل در صدر بازی قفل هوشمند قرار دارد، اما برندهای معتبری نظیر آگوست، لاکلی و شلاژ نیز مدل های عالی برای ایمن کردن درب ورودی شما دارند. آیا در مورد قفل های هوشمند کنجکاو هستید؟

این دستگاه‌های متصل که با باتری‌هایی تغذیه می‌شوند که هر چند ماه یکبار نیاز به تعویض دارند، به شما در مدیریت دسترسی به خانه کمک می‌کنند. آنها برای اجازه دادن به کارگران، مهمان خانه ها و حیوانات خانگی بدون نیاز به کلید عالی هستند.

وقتی به رختخواب می روید و متوجه می شوید فراموش کرده اید که قفل کنید، این قفل ها موهبت الهی هستند. فراتر از آن، تعداد فزاینده‌ای از مدل‌ها با ویژگی‌های پیشرفته، از جمله کنترل‌های پد لمسی، خوانندگان اثر انگشت و حسگرهای داخلی را خواهید دید که می‌توانند به شما بگویند آیا درب باز مانده است یا خیر. آنها حتی گزینه هایی برای مقاوم سازی دارند (شما می توانید قفل فعلی خود را نگه دارید و فناوری قفل هوشمند را روی آن قرار دهید).

بهترین قفل های هوشمند سال 2024 خرید قفل هوشمند با تخفیف ویژه

بهترین قفل های هوشمند سال 2024

در اینجا با بهترین قفل های هوشمند سال 2024 آشنا می شویم. البته قفل های زیادی هستند که جزء بهترین ها محسوب می شوند ولی ما در اینجا به دلیل محدودیت تنها به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم. برای دریافت راهنمایی بیشتر درخصوص قفل و دستگیره هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قفل هوشمند Aqara U100

Aqara جدیدترین فناوری قفل هوشمند را با ترکیبی از پیچ و مهره و پد ورودی شیک به شکلی عالی گرد هم آورده است. برای افرادی که روی نرم‌افزار و امنیت تمرکز می‌کنند، این یکی از موج‌های جدید قفل‌های هوشمند با سازگاری Matter است. به این معنی که با پلتفرم‌های خانگی متعدد از گوگل، آمازون و اپل خوب بازی می‌کند، به علاوه امنیت بیشتری در هنگام رمزگذاری و ارسال داده‌های خانه هوشمند وجود دارد.

برای طرفداران اپل، این یکی از بهترین قفل های Siri-friendly است و با آخرین مجوزهای Home Key Apple سازگار است. یا اگر در درجه اول به سخت افزار علاقه دارید، متوجه شدیم که قفل دارای رتبه IP65 بادوام، کارآمد و نصب نسبتا آسان است.

لیست ویژگی‌های قفل هوشمند Aqara طولانی است، اما ما به ویژگی‌های مهمی اشاره کردیم. علاوه بر صفحه کلید برای ورود، قفل دارای یک خواننده اثر انگشت است. اگر هاب Aquara ZigBee را اضافه کنید، می تواند تا 50 اثر انگشت را مدیریت کند.

برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا یک بار عبور (بخشی حیاتی از هر قفل هوشمند مدرن) ایجاد کنید، در حالی که یک ژیروسکوپ داخلی تضمین می‌کند که در صورت باز ماندن طولانی مدت، به‌طور خودکار قفل می‌شود.

با هر قفل هوشمند نیاز به مدیریت عمر باتری وجود دارد، به همین دلیل است که ما همچنین تحت تاثیر قرار گرفتیم که چگونه پنل باتری AA اصلی دارای یک درگاه USB-C پشتیبان است تا در صورتی که کشوهای شما ناگهان باتری آنها تمام شود، مستقیماً شارژ شود. اگر به دنبال یک قفل محکم هستید که در هر آب و هوایی همه چیز را انجام دهد، قفل هوشمند Aqara U100 یک توصیه آسان است.

بهترین قفل های هوشمند سال 2024 قفل هوشمند Aqara U100

قفل هوشمند وای فای آگوست

قفل آگوست مدتی است که در لیست بهترین قفل هوشمند قرار دارد. اغلب به عنوان یک انتخاب ویرایشگر انتخاب شده است و همچنان بعنوان یک مدل مقاوم همه را تحت تاثیر قرار می دهد. این بدان معناست که برای استفاده از آن نیازی به تعویض دبلت فعلی خود ندارید. قفل آگوست روی پیچ قرار می گیرد تا از طریق برنامه یا دستیار صوتی کنترل شود.

ویژگی‌های قفل آگوست همه پایه‌ها، از جمله قفل خودکار، اعلان‌های باز/بستن «DoorSense» و گزارشی از تمام فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. مانند بسیاری از قفل‌های موجود در لیست ما، شما همچنین می‌توانید مجوزهای دسترسی مهمان را با مهلت‌های سفارشی ارسال کنید (برای مدیریت هر کسی از نظافتچی خانه گرفته تا دوستانی که در تعطیلات هستند بسیار راحت است).

Ultraloq U-Bolt Pro با Wi-Fi

قفل‌های هوشمند به دلیل گزینه‌های بودجه‌ای که دارند معروف نیستند، اگر می‌خواهید بهترین ویژگی‌ها را داشته باشید، همچنان به بالای ۱۰۰ دلار می‌رسند. این مدل Ultraloq یکی از بهترین تطابق‌هایی است که ما بین قیمت مناسب و ویژگی‌ها، از جمله صفحه کلید بادوام و حسگر اثر انگشت داخلی پیدا کرده‌ایم.

گزینه‌هایی مانند اشتراک‌گذاری و مدیریت eKey، ارائه گذرنامه‌های دیجیتالی به دوستان و خانواده و کنترل نحوه استفاده از آنها را آسان می‌کند، در حالی که رتبه IP65 تضمین می‌کند که آب‌وهوا بدون توجه به شرایط سخت فصل‌های شما مشکلی ندارد. سازگاری الکسا و دستیار گوگل این قفل را به خوبی تکمیل می کند، اما ما پشتیبانی اپل را از دست می دهیم.

بهترین قفل های هوشمند سال 2024 Ultraloq U-Bolt Pro با Wi-Fi

قفل هوشمند آگوست و اتصال

بسته نرم افزاری Smart Lock and Connect نسل سوم آگوست با حسگر باز-بستن DoorSense و پل Wi-Fi پلاگین August Connect ارائه می شود. طراحی کم مشخصات و مقاوم سازی به این معنی است که نیازی به تعویض قفل گیره موجود خود نخواهید داشت و نصب آن آسان است. پس از نصب قفل، ویژگی‌های عالی از جمله پاس‌های کلید مجازی، فید فعالیت، باز کردن خودکار و قفل خودکار و حتی امکان دسترسی به قفل با اپل واچ را دریافت خواهید کرد.

با پل Wi-Fi آگوست Connect که قفل را با شبکه خانگی شما جفت می کند، این نسخه از قفل آگوست با دستیار گوگل و آمازون الکسا برای کنترل صوتی سازگار است و همان ویژگی های عالی دسترسی از راه دور را در برنامه تلفن همراه اوت خواهید دید. درباره تنها ویژگی آگوست که در اینجا دریافت نمی کنید، سازگاری با Apple HomeKit است . در رنگ نقره ای یا خاکستری تیره موجود است، این اولین قفل هوشمندی است که اگر در آپارتمان زندگی می کنید و نمی خواهید قفل موجود خود را بردارید توصیه می کنیم.

Yale Assure Lock 2

بسیاری از انتخاب‌های ما عمدتاً بدون کلید هستند، اما Yale مفهوم را با یک قفل هوشمند به همان اندازه که استفاده از آن روان است، به سطح بعدی می‌برد. پس از نصب، Deadbolt یک صفحه کلید، اسکنر اثر انگشت و گزینه های کنترل برنامه را برای قفل یا باز کردن قفل ارائه می دهد. اگر ترجیح می دهید آنها را فعال کنید، ویژگی های باز کردن خودکار نیز در دسترس هستند.

همچنین مجوزهای نامحدودی برای اشتراکش گذاری (و پیگیری) با خانواده و دوستان دریافت می کنید. Yale برند دیگری است که با سازگاری خانه هوشمند بسیار خوب عمل می کند و از سه دستیار صوتی بزرگ پشتیبانی می کند.

بهترین قفل های هوشمند سال 2024 Yale Assure Lock 2

Lockly Flex Touch Pro

اگر بیومتریک توجه شما را جلب کرده است و می خواهید درب فعلی خود را با حسگر اثر انگشت ارتقا دهید، بهسازی Lockly یک اسکنر حداقلی را اضافه می کند که مطمئناً متناسب با درب فعلی شما است. این محصول Lockly با یک فرم فشرده هم در داخل و هم از خارج، دارای یک هاب Wi-Fi مجزا برای مدیریت اتصال به اینترنت از گوشه یا میز ورودی مجاور است.

علاوه بر اسکن اثر انگشت، کاربران می توانند با برنامه یا یک کد QR قابل اسکن وارد سیستم شوند. کلیدها و نشان های دیجیتال گزینه های مختلفی را برای دسترسی کوتاه مدت بدون جمع آوری اثر انگشت همه فراهم می کنند.

همچنین عمر باتری به مدت نه ماه رتبه بندی شده است. به علاوه یک باتری پشتیبان در صورت بروز مشکل وجود دارد. به طور کلی، اگر نگران این هستید که پیچ تک سیلندر فعلی شما فضای کافی برای ویژگی های هوشمند ندارد، Lockly آماده است نظر شما را تغییر دهد.

کلام آخر

در این مقاله با بهترین قفل های هوشمند سال 2024 آشنا شدیم و ویژگی های آنها را برشمردیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند، تجهیزات امنیتی هتلی و … انواعی از قفل و دستگیره هوشمند را در سایت و فروشگاه خود به فروش می رساند که همگی از برندهای معتبر و با کیفیت خارجی هستند. چنانچه نمونه ای از قفل هوشمند مدنظرتان است میتوانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید به محصولات سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *