خرید قفل دیجیتال فیلیپس فروشگاه رایکا هوم

خرید قفل دیجیتال فیلیپس فروشگاه رایکا هوم


مزایای خرید قفل دیجیتال فیلیپس

قفل های دیجیتال فیلیپس که ساخته کشور چین هستند از نظر کیفیت و ظاهر شباهت زیادی به قفل های برند کاداس دارند. در سال های اخیر خرید و استفاده از قفل دیجیتال در منازل ، ویلاها ، ادارات ، مراکز تجاری ، هتل ها و بانک ها بسیار دیده می شود. یکی از برندهای معتبر که در زمینه تولید قفل هوشمند و دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن دارد برند فیلیپس است.

در این مقاله قصد داریم به بیان مزایای خرید قفل دیجیتال فیلیپس بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمانی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

انواع قفل دیجیتال فیلیپس

چنانچه قصد خرید قفل دیجیتال فیلیپس را دارید باید بدانید که قفل های فیلیپس دارای انواع گوناگونی هستند. در کل قفل های دیجیتال و هوشمند برند فیلیپس به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  • قفل های دیجیتال دستگیره دار : قفل های دستگیره دار دیجیتال فیلیپس دارای سه مدل 7100، 7200 و 7300 است. این سه مدل با اثر انگشت، کارت و رمز قابل باز شدن هستند.
  • قفل های مدل Pull & Push : مدلهای پول و پوش فیلیپس در دو مدل 9100 و 9200 به بازار عرضه شده است که دارای کیفیت بالایی در میان قفل های دیجیتال است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله انواع دستگیره دیجیتال فیلیپس را از دست ندهید. 

خرید قفل دیجیتال فیلیپس با قیمت مناسب

مزایای خرید قفل دیجیتال فیلیپس

در اینجا با چند مورد از مزایای خرید قفل دیجیتال فیلیپس آشنا می شویم. برای خرید انواع قفل دیجیتال فیلیپس یا سایر برندها از قبیل سامسونگ ، بوش ، کاداس ، ای لاک و … می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم به شماره های 09904305635 و 09353222627 تماس بگیرید.

  • دارا بودن صفحه کلید که عمر طولانی داشته و دچار فرسودگی نمی شود
  • عدم نیاز به تعویض مکرر کلید و یا قفل
  • دارا بودن امکانات فول آپشن شامل ایجاد سطوح دسترسی دائم یا موقت برای کاربران
  • کاربری راحت و آسان که حتی سالمندان و کودکان نیز قادر به استفاده از آن هستند
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

نکات مهم در خرید قفل دیجیتال فیلیپس

توصیه می شود اگر قصد خرید قفل دیجیتال را دارید نکاتی را مدنظر قرار دهید. از آنجا که قیمت قفل های دیجیتال نسبتا بالاست عدم دقت در انتخاب درست قفل دیجیتال می تواند موجب ضرر و زیان و هزینه مجدد برای شما شود. پس در وقت خرید قفل دیجیتال فیلیپس به نکات زیر دقت کنید:

سنجیدن هزینه

در شرایط اقتصادی کنونی بی شک یکی از مهمترین نکات در وقت خرید محصول سنجیدن قیمت آن است. این سنجیدن باید شامل مقایسه قیمت محصول با آپشن ها، مزایا و کیفیت محصول باشد. به عبارت کلی باید محصولی که خریداری می کنیم ارزش خرید را داشته باشد. در هنگام خرید قفل هوشمند فیلیپس نیز باید به قابلیت های محصول و قیمت آن توجه داشته باشید. همچنین می توانید برای انتخاب محصول مناسب از مشاوران فروشگاه رایکا هوم کمک بگیرید.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با قفل هوشمند مقاله سوالات رایج درباره قفل هوشمند را مطالعه کنید.

خرید قفل دیجیتال فیلیپس تشخیص چهره

انتخاب مرکز فروش معتبر

فروشگاهی که معتبر باشد هرگز از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده نمی کند و همواره تلاش می کند تا رضایت مشتریان خود را در طولانی مدت کسب نماید. از عرضه محصولات اصل و اورجینال گرفته تا گارانتی محصول، خدمات پس از فروش و اعزام نصاب حرفه ای به محل باید در نهایت کیفیت انجام شود. پیشنهاد می کنیم فروشگاهی معتبر همچون فروشگاه رایکا هوم را برای خرید تجهیزات امنیتی ساختمان از جمله قفل و دستگیره دیجیتال انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش

بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها ادعای خدمات پس از فروش دارند ولی پس از خرید محصول متوجه می شویم که این خدمات به موقع و به نحو صحیح انجام نمی شوند. حتما چک کنید که فروشگاهی که از آن خرید محصول دارید نسبت به خدمات پس از فروش پایبند است.

مشاوره با کارشناسان اهل فن

همانطور که می دانید انواعی از قفل و دستگیره دیجیتال در بازار موجود است که انتخاب را برای مشتریان دشوار می کند. خصوصا اگر شما اطلاع یا تخصصی در این زمینه نداشته باشید این سردرگمی بیشتر خواهد شد. قبل از خرید قفل هوشمند حتما با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید. در فروشگاه رایکا هوم می توانید مشاوره رایگان برای خرید محصول داشته باشید. کافیست با رایکا هوم تماس بگیرید.

خرید محصول با گارانتی معتبر

اگر شما خرید قفل دیجیتال فیلیپس را از فروشگاه معتبری انجام دهید خیالتان از بابت قیمت ، خدمات پس از فروش ، گارانتی محصول ، پشتیبانی و … راحت خواهد بود. محصولات فیک و بی کیفیت در بازار که اغلب با قیمت هایی پایین تر عرضه می شوند دارای گارانتی معتبر نیستند پس هرگز گول قیمت پایین این محصولات را نخورید.

پیشنهاد ما به شما فروشگاه رایکا هوم است که سالها تجربه در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمان از جمله انواع قفل و دستگیره هوشمند دارد. اصالت کالا و گارانتی معتبر از سمت فروشگاه رایکا هوم برای شما تضمین می شود.

کلام آخر

در این مقاله با عنوان مزایای خرید قفل دیجیتال فیلیپس با انواع قفل فیلیپس ، نکات خرید قفل دیجیتال فیلیپس و مزایای آن آشنا شدیم. همچنین فروشگاه رایکا هوم را به عنوان عرضه کننده مستقیم قفل های دیجیتال و نمایندگی رسمی برندهای معتبری همچون فیلیپس ، سامسونگ ، کاداس ، فیلتا و … در ایران به شما معرفی کردیم. چنانچه در مورد خرید قفل دیجیتال فیلیپس سوالاتی دارید و یا ابهاماتی در ذهنتان ایجاد شده است با کارشناسان فروش رایکا هوم تماس بگیرید.

خرید قفل دیجیتال فیلیپس از مرکز معتبر

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *