انواع اکسس کنترل کد فروشگاه رایکا هوم

انواع اکسس کنترل کد فروشگاه رایکا هوم


انواع اکسس کنترل کد

اکسس کنترل کد جهت دریافت و بدست آوردن اطلاعات اشخاص به چندین روش عمل می کند. با استفاده از اثر انگشت، کارت، کد رمز و … می توان اشخاص را به این دستگاه شناساند تا در صورت تردد این اشخاص گزارش ساعت ورود و خروج و سایر اطلاعات در آن ثبت شود. در این مقاله قصد داریم با انواع اکسس کنترل کد که در فروشگاه رایکا هوم نیز عرضه شده است آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله با فروشگاه رایکا هوم همراه باشید.

انواع اکسس کنترل کد عرضه شده در فروشگاه رایکا هوم

در فروشگاه رایکا هوم انواعی از تجهیزات امنیتی ادارات و ساختمان ها عرضه شده است که یکی از آن انواع اکسس کنترل کد است. در اینجا با چند نمونه از انواع اکسس کنترل کد آشنا می شویم. جهت خرید هر یک از محصولات معرفی شده در این مقاله می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

اکسس کنترل کد کوچک

این نوع اکسس کنترل کد و کارت از نوع ضد آب بوده و ولتاژ آن 12 ولت است. مصرف انرژی آن پایین است و به دلیل ضد آب بودن قابلیت نصب در فضاهای باز را دارد. نصب و برنامه ریزی آن نیز بسیار آسان است. از این دستگاه می توان در مسیر قفل الکترونیکی، سنسور درب، آلارم، کارتخوان خارجی، دکمه خروج، کنترلر خارجی و … نیز استفاده کرد. برای خرید این محصول و سایر انواع اکسس کنترل کد می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع اکسس کنترل کد خرید اکسس

اکسس کنترل کد بزرگ

یکی دیگر از انواع اکسس کنترل کد عرضه شده در فروشگاه رایکا هوم از نوع اکسس کنترل کد بزرگ است که از نظر قابلیت ها تفاوت چندانی با اکسس کنترل کد کوچک ندارد. تنها در ابعاد و اندازه ها تفاوت هایی بین این دو اکسس وجود دارد.

اکسس کنترل کد و کارت

ولتاژ مورد نیاز برای این محصول از انواع اکسس کنترل کد 6 تا 19 ولت است. این دستگاه ظرفیت 80 هزار عدد کاربر را دارد. ابعاد این دستگاه نیز 22*82*122 است. وزن محصول 410 گرم است و بدنه آن فلزی است. این اکسس کنترل کد نیز قابلیت اتصال در مسیر سنسور درب، قفل های الکترونیکی، کارتخوان خارجی، آلارم، دکمه خروج و کنترلر خارجی را دارد. نصب و برنامه ریزی این محصول بسیار آسان است. جهت خرید این نوع اکسس کنترل کد و کارت با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع اکسس کنترل کد فروش اکسس کنترل کد با تخفیف ویژه

اکسس کنترل تردد اثرانگشتی و کد لمسی

این نوع از انواع اکسس کنترل کد تحت شبکه وای فای کار می کنند. قابلیت شناسایی اثر انگشت، رمز ، کارت و تگ را دارد. سنسور فینگر پرینت هوشمند و خیلی دقیق با بازه زمانی یک ثانیه را دارد. ظاهری محکم و زیبا دارد و دارای صفحه LCD رنگی و تحت سیستم عامل لینوکس است. از آن بعنوان سیستم حضور و غیاب سازمانها و ادارات نیز می توان استفاده کرد.

ظرفیت تا 3000 اثر انگشت و 5000 کارت را دارد. ظرفیت تردد تا 30 هزار عدد را دارد و سرعت شناسایی و تشخیص آن بسیار بالاست. این محصول نیز قابلیت اتصال و عملکرد در مسیر کارتخوان خارجی، سنسور درب، قفلهای الکترونیکی، کنترلر خارجی، دکمه خروج و آلارم را دارد.

کلام آخر

در این مقاله با انواع اکسس کنترل کد آشنا شدیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی و هوشمند ساختمانها و ادارات می باشد. اکسس کنترل کد نیز یکی از محصولات عرضه شده در این فروشگاه است که با انواع آن آشنا شدیم. جهت خرید هر یک از دستگاههای اکسس کنترل کد و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع اکسس کنترل کد قیمت اکسس

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *