امنیت قفل هتلی کارتی فروشگاه رایکا هوم

امنیت قفل هتلی کارتی فروشگاه رایکا هوم


میزان امنیت قفل هتلی کارتی چقدر است؟

همانطور که از نام قفل هتلی کارتی برمی آید نوعی قفل دیجیتالی است که مخصوص هتل هاست و با کارت باز می شود. کارتها اغلب از جنس فلز یا پلاستیک هستند و دارای یک تراشه یا نوار مغناطیسی هستند که حاوی اطلاعات مربوط به مهمان اتاق هتل است. قفلهای هتلی کارتی مزایای زیادی در مقایسه با قفلهای سنتی دارد و امنیت بسیار بالایی دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد میزان امنیت قفل هتلی کارتی صحبت کنیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی هتلی و قفل و دستگیره دیجیتال، دزدگیر هوشمند، کلید و پریز هوشمند و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

دلیل امنیت قفل هتلی کارتی در مقایسه با قفلهای قدیمی چیست؟

  • با قفلهای هتلی کارتی میتوان رفت و آمد افراد را به اتاق ثبت و گزارش گیری کرد.
  • قفلهای کارتی با کارت فعال می شوند و امکان کپی از آنها مانند کلیدهای فلزی وجود ندارد.
  • قفلهای کارتی هتلی را میتوان با سیستم نرم افزاری مدیریت نمود.
  • این قفل ها مجهز به سیستم شب بند یا حریم خصوصی هستند.
  • قفلهای کارتی هتلی مغزی های الکترونیکی با امنیت بسیار بالا و با استانداردهای جهانی دارند.
  • در صورت نصب قفل کارتی میتوان در زمانهای خاص دسترسی افراد را محدود کرد که این برای هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا میهمان اتاق پس از اتمام زمان معین شده قادر به ورود به اتاق نباشد.

برای مشاهده انواع قفل هتلی کارتی کلیک کنید. 

امنیت قفل هتلی کارتی خرید قفل کارتی با کیفیت

مزایای نصب قفل هتلی برای هتلداران و مسافران

  • با نصب این قفل روی درب اتاق های هتل ، کارکنان هتل به راحتی می توانند حضور مهمانان هتل را از نظر مدت رزرو و پایان اعتبار تحت کنترل داشته باشند.
  • اگر کارت اتاق مفقود شد به راحتی می توان آن را غیرفعال کرده و کارت جدید صادر نمود.
  • دیگر نیازی به حمل و مراقبت از کلید فیزیکی و فلزی نیست. تنها کافیست کارت اتاق را در کیف یا جیب خود نگهداری نمایند.
  • هتلداران می توانند با نصب این قفل روی درب اتاق های هتل کنترل و مدیریت روی حضور خدمتکاران هتل داشته باشند و نسبت به کار هر کدام از آنها گزارش گیری کاملی داشته باشند.
  • مدیر هتل می تواند در وقت رخ دادن حادثه از کارت خودش که مخصوص مدیریت تعریف شده استفاده کرده و کلیه دربها را به صورت همزمان باز کند. این کار در زمان رخ دادن زلزله ، آتش سوزی و … بسیار ضروری است.
امنیت قفل هتلی کارتی مزایای نصب قفل هتلی

بهترین مرکز خرید قفل هتلی کارتی کجاست؟

فروشگاه رایکا هوم با سالها تجربه در زمینه فروش و نصب تجهیزات امنیتی هتلی از جمله قفل هتلی کارتی، گاوصندوق هتلی ، بار و مینی بار هتلی ، انواع قفل و دستگیره هوشمند و دیجیتال ، انواع قفل های استخری ، باشگاهی و … می باشد. این فروشگاه بدون شک یکی از معتبرترین مراکز فروش این تجهیزات است و به شما پیشنهاد می کنیم به نمونه کارهای این فروشگاه در سایت سری بزنید. این مجموعه با شرکتهای بزرگ و هتل های معروف کشور قرارداد داشته و تجهیزات امنیتی آنها را به تامین و اجرا نموده است.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که در این مقاله بیان کردیم میزان امنیت قفل هتلی کارتی تا حدود زیادی برای شما روشن شد. چنانچه از هتلداران محترم هستید و قصد تجهیز هتل خود را دارید و یا مدیر ادارات و شرکتها هستید و قصد دارید از این نوع قفل ها برای درب اتاق ها استفاده کنید می توانید با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه رایکا هوم شما را در انتخاب قفل مناسب با قیمت مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.

امنیت قفل هتلی کارتی فروش قفل هتلی با تخفیف 20 درصد

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *