انواع قفل شیشه سکوریت فروشگاه رایکا هوم

انواع قفل شیشه سکوریت فروشگاه رایکا هوم


قفل های دیجیتال و هوشمند امروزه یکی از پرطرفدارترین تجهیزات امنیتی ساختمانها به شمار می روند. امروزه انواعی از قفل و دستگیره دیجیتال در مراکز تجاری ، ادارات، ساختمان های مسکونی ، هتل ها، موزه ها ، ویلاها و … برای افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت به کار می رود.

در بسیاری از مراکز تجاری و اداری انواعی از درب های شیشه سکوریت تعبیه شده اند که برای آنها نیز انواع قفل شیشه سکوریت استفاده می شود. حال می خواهیم ببینیم آیا قفل هوشمند و دیجیتال بر روی شیشه سکوریت قابل نصب است و امنیت دارد؟

در این مقاله با انواع قفل شیشه سکوریت آشنا خواهیم شد پس تا انتها با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل دیجیتال و سایر انواع تجهیزات امنیتی ساختمانها همراه شوید.

انواع قفل شیشه سکوریت

استفاده از شیشه سکوریت به دلیل بزرگتر نشان دادن محیط های کوچک و مقاوم بودن بسیار دیده می شود. خصوصا در مراکز تجاری و اداری که عموم در حال رفت و آمد هستند این شیشه ها به عنوان درب و پنجره بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

درب های شیشه سکوریت در انواع ریلی و کشویی ، لولایی ، ثابت و متحرک تولید می شوند. در برخی مواقع نیز از قفل های معمولی برای بستن این درب ها استفاده می شود. ولی اینجا این سوال مطرح می شود که آیا می توان از قفل دیجیتال و هوشمند برای این درب ها استفاده کرد؟

برخلاف تصور عموم که جنس شیشه را چندان مقاوم و امن نمی دانند درب های شیشه سکوریت امنیت بالایی دارند و اگر بر روی آنها قفل مناسبی از قبیل قفل های دیجیتال و هوشمند نصب شود امنیت آنها به مراتب بیشتر از حالت عادی با قفل های معمولی خواهد شد. پس انواع قفل شیشه سکوریت شامل قفل های معمولی و قفل های هوشمند می شوند. در ادامه با دو مدل از قفل هوشمند مناسب انواع درب های شیشه سکوریت آشنا می شویم.

انواع قفل شیشه سکوریت خرید قفل شیشه سکوریت با تخفیف 30 درصد

معرفی انواع قفل شیشه سکوریت از نوع دیجیتال و هوشمند

آیا اسم قفل شیشه سکوریت دیجیتال را شنیده اید؟ اغلب شیشه سکوریت هایی که ما دیده ایم مجهز به قفل های عادی بوده اند و کمتر با قفل دیجیتال برای شیشه سکوریت مواجه شده ایم. در اینجا دو مدل از قفل دیجیتال شیشه سکوریت را به شما معرفی می کنیم:

برند یوکا که تولیدکننده انواع قفل های دیجیتالی است برای درب های شیشه سکوریت هم دست به تولید و ساخت قفل های دیجیتال نموده است. قفل دیجیتال یوکا مناسب شیشه سکوریت مدل Glass طراحی مناسبی مخصوص برای نصب دربهای شیشه سکوریت دارد. این قفل علاوه بر اینکه امنیت ساختمان شما را تضمین می کند بلکه دارای ظاهری شیک و زیبا است.

برای باز کردن این قفل می توانید از طریق کد عبور ، تلفن همراه ، رمز یکبار مصرف ، پترن و اسکن اثر انگشت اقدام کنید. شما با نصب این قفل شیشه سکوریت در محل کار یا منزل خود می توانید با کلیک در اپلیکیشنی که مخصوص مدیریت این قفل است به سادگی و راحتی درب را باز کنید. همچنین از نظر بهداشتی در مکان های عمومی نیز شما بدون اینکه نیاز به لمس دستگیره درب برای بازکردن درب داشته باشید می توانید نسبت به باز کردن درب اقدام کنید.

این موضوع خصوصا در ایام همه گیری کرونا بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. برای این نوع قفل شیشه سکوریت سه اثر انگشت به طور هم زمان می توان تعریف کرد و الگوریتم های ضد شوک و ضد هک در آن به کار گرفته شده است.

انواع قفل شیشه سکوریت هزینه ارسال رایگان

امکانات قفل شیشه سکوریت دیجیتال Glass

  • فعال سازی رمز به صورت دو مرحله ای
  • دارای سنسور اثر انگشت از نوع نیمه هادی
  • هشدار ضعیف بودن باتری
  • امکان تنظیم نمودن رمز تصادفی جهت به حداقل رساندن حدس رمز بوسیله کاربران غیر مجاز
  • امکان تنظیم کردن صدای قفل
  • بعد از 5 بار رمز اشتباه قفل به صورت خودکار غیرفعال می شود
  • دسترسی در حالت مزاحم نشوید محدود می شود
  • امکان باز کردن قفل در مواقع اضطراری مانند سیل ، آتش سوزی ، زلزله و …
  • کاربری آسان و تنظیمات ساده

قفل شیشه سکوریت دیجیتال یوکا مخصوص شیشه سکوریت مدل Glass Pro

قفل Glass pro طرحی مینیمال و شیک دارد که ظاهر زیبایی به درب منازل و محیط های اداری می دهد. امنیت این قفل ها بسیار بالاست و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. با این مدل قفل میتوان رفت و آمد افراد را با اپلیکیشن مدیریت کرد و سطح و ساعت دسترسی آنها را تنظیم کرد. این قفل دارای مغزی سه زبانه و چفت کلیدخور است که ظرفیت حرارتی بالایی دارد.

از طریق اثر انگشت ، کارت، رمز ، پترن ، موبایل و کلید مکانیکی میتوان نسبت به باز کردن این قفل اقدام کرد. از دیگر امکانات این نوع شیشه میتوان به تنظیم رمز تصادفی ، امکان استفاده از رمز یکبار مصرف ، دارا بودن الگوریتم ضد شوک و ضد هک ، داشتن سیستم ضد سرقت و … اشاره کرد.

انواع قفل شیشه سکوریت قفل دیجیتال یوکا Glass pro

کلام آخر

در این مقاله با انواع قفل شیشه سکوریت آشنا شدیم و دو مدل از قفل شیشه سکوریت از برند یوکا را به شما معرفی کردیم. چنانچه برای منزل ، اداره، فروشگاه و مراکز تجاری نیاز به قفل هوشمند شیشه سکوریت دارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه شما را در انتخاب درست قفل هوشمند برای انواع درب و پنجره راهنمایی خواهند کرد. فروشگاه رایکا هوم یکی از معتبرترین فروشگاههای تجهیزات امنیتی ساختمان در ایران است که محصولات خود را از برندهای معتبر به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *