اکسس کنترل آسانسور چیست فروشگاه رایکا هوم

اکسس کنترل آسانسور چیست فروشگاه رایکا هوم


اکسس کنترل آسانسور چیست؟

از اختراع اولین آسانسور بیش از یک قرن می گذرد و رفته رفته پیشرفت های زیادی در زمینه ساخت و تجهیز آسانسور ایجاد شده است. با افزایش ساختمان های چند طبقه ، بلند مرتبه ، برج ها و آسمانخراش ها لازم است تدابیر امنیتی زیادی برای آسانسور این ساختمان ها اندیشیده شود. یکی از این تدابیر امنیتی اکسس کنترل آسانسور است.

در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ گوییم که اکسس کنترل آسانسور چیست و چه کاربردهایی دارد؟ از چه مراکزی می توان نسبت به تهیه اکسس کنترل تردد اقدام کرد و چه ساختمان هایی لازم است از آن استفاده کنند. پس با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمان اعم از انواع اکسس کنترل تردد، اکسس کنترل آسانسور، انواع قفل و دستگیره هوشمند، دزدگیر هوشمند و … در این مقاله همراه باشید.

اکسس کنترل آسانسور چیست؟

کنترلر آسانسور یا اکسس کنترل آسانسور در واقع ابزاری جهت نظارت بر تردد افراد در یک ساختمان است. این اکسس ها غالبا با کارت ، نرم افزار، اثر انگشت و … فعال می شوند و اجازه استفاده از آسانسور را به افراد می دهند. با تنظیم و فرمان های لازم اکسس کنترل آسانسور امکان دسترسی به برخی طبقات را محدود کرده و یا تنها به برخی افراد که دارای کارت ، اثر انگشت تعریف شده و … هستند اجازه دسترسی داده می شود. در ساختمان های اداری، امنیتی، موزه ها، هتل ها، ساختمان های مسکونی و … می توان از اکسس کنترل آسانسور برای کنترل تردد افراد در طبقات استفاده کرد.

اکسس کنترل آسانسور چیست نصب اکسس کنترل آسانسور

ویژگی های اکسس کنترل آسانسور چیست؟

  • امکان معرفی صدها تگ برای ساکنین ساختمان و دهها تگ برای هر واحد به وسیله نرم افزار
  • غیر قابل کپی بودن به جهت بالا بردن امنیت
  • بدون نیاز به اتصال گوشی و شبکه اینترنت
  • امکان بلاک و آن بلاک کردن و عدم اجازه استفاده از آسانسور برای واحدهای بدهکار
  • امکان دریافت گزارش از تردد ساکنین در مواقع نیاز
  • دارا بودن کد مهمان برای واحدها بصورت مجزا
  • دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش
  • و …

عوامل موثر بر قیمت اکسس کنترل آسانسور چیست؟

اکسس کنترل آسانسور نیز همچون سایر محصولات تولیدی کمپانی ها با توجه به برند شرکت سازنده، کشور تولیدکننده، امکانات تعبیه شده در ابزار، تعداد کاربرانی که می توانند از آن استفاده کنند (تعداد تگها و کارتها) و … قیمت های گوناگونی دارند. در بازار برندهای کمتر شناخته شده از قیمت پایین تری برخوردارند ولی برندهای معتبر معمولا به دلیل کیفیت محصول ، گارانتی و خدمات پس از فروش قیمت بالاتری دارند.

عموما از 2 میلیون تومان تا محدوده 5 میلیون تومان می توان اکسس کنترل آسانسور تهیه کرد. اگر قصد تهیه این محصول را دارید به شما توصیه می کنیم به سایت فروشگاه رایکا هوم مراجعه کرده و در قسمت اکسس کنترل آسانسور قیمت ها را مشاهده کنید و یا با کارشناسان ما در رایکا هوم تماس بگیرید.

اکسس کنترل آسانسور چیست قیمت اکسس کنترل آسانسور

چرا خرید و نصب اکسس کنترل آسانسور توصیه می شود؟

امروزه اغلب ما در ساختمان های شلوغ و پرواحد زندگی می کنیم و در طی ماه با مسائل و مشکلاتی بر سر مشاعات با همسایگان خود درگیر هستیم. یکی از مشاعاتی که بسیار مورد بحث قرار می گیرد آسانسور ساختمان است. اگر بتوان با ابزاری تردد با آسانسور را کنترل کرد و از ورود اشخاص غریبه و سارقان به واحدهای ساختمان جلوگیری کرد امنیت ساختمان تا حدود زیادی تامین می شود.

از سوی دیگر اغلب مدیران ساختمان در مورد عدم استفاده از آسانسور در مواقع اسباب کشی با ساکنان ساختمان مسئله دارند. اکسس کنترل آسانسور هر دو این مشکلات را حل کرده چرا که مدیر ساختمان با استفاده از این ابزار می تواند تردد ساکنان را کنترل نموده و در مواقع اسباب کشی استفاده از آسانسور را محدود نماید.

مزایای اکسس کنترل آسانسور چیست؟

  • افزایش امنیت ساختمان با محدود کردن استفاده افراد غریبه و ناآشنا از آسانسور
  • صرفه جویی در هزینه های نگهداری و تعمیر آسانسور
  • بهبود مدیریت دسترسی به آسانسور توسط مدیر ساختمان
  • و …
اکسس کنترل آسانسور چیست مزایای اکسس کنترل آسانسور

بهترین مرکز خرید اکسس کنترل آسانسور کجاست؟

فروشگاه رایکا هوم سالهاست که در زمینه تجهیزات امنیتی ساختمان ها فعالیت می کند و انواعی از قفل و دستگیره هوشمند، اکسس کنترل تردد، اکسس کنترل آسانسور، دزدگیر هوشمند، کلید و پریز هوشمند و … را به مشتریان خود عرضه نموده است. چنانچه قصد خرید اکسس کنترل آسانسور برای ساختمان خود هستید می توانید با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرده و نسبت به انتخاب و خرید مناسب اقدام نمایید.

کلام آخر 

در این مقاله با موضوع اکسس کنترل آسانسور چیست در خدمت شما عزیزان بودیم. همچنین مزایا و قیمت اکسس کنترل آسانسور را مورد بررسی قرار دادیم. چنانچه در مورد این محصول نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس گرفته و جزئیات و مشخصات محصول موردنظر را از ایشان جویا شوید.

اکسس کنترل آسانسور چیست خرید اکسس کنترل آسانسور

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *