بهترین قفل دیجیتال چینی فروشگاه رایکا هوم

بهترین قفل دیجیتال چینی فروشگاه رایکا هوم


در دنیای پیشرفته کنونی استفاده از قفل و دستگیره های دیجیتال و هوشمند به امری رایج تبدیل شده است. تجهیزات امنیتی ساختمانها در سالهای اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته اند. در کشور ما نیز انواع قفل دیجیتال از برندهای گوناگون موجودند که اغلب آنها ساخت کشور چین می باشند.

در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین قفل دیجیتال چینی را به شما معرفی کنیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات امنیتی ساختمان از جمله قفل و دستگیره دیجیتال، تجهیزات هتلی ، دزدگیر هوشمند، کلید و پریز هوشمند و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی چند نمونه از بهترین قفل دیجیتال چینی موجود در بازار

از آنجا که قفل های دیجیتال در مقایسه با قفل های معمولی از قیمتی چندین برابری برخوردارند برای خرید آنها نیز باید دقت بیشتری به خرج داد. همچون بسیاری از محصولات بازار قفل های دیجیتال نیز دارای کیفیت های گوناگونی هستند که برخی از آنها فیک و بی کیفیت هستند.

خرید قفل دیجیتال اصل و با کیفیت باید از فروشگاهی معتبر صورت گیرد که گارانتی اصالت کالا برای محصولات خود داشته باشد. در اینجا با چند نمونه از بهترین قفل دیجیتال چینی عرضه شده در بازار و موجود در فروشگاه رایکا هوم آشنا می شویم :

بهترین قفل دیجیتال چینی خرید عمده و جزئی با قیمت استثنایی

قفل های دیجیتال کاداس

یکی از شیک ترین و بهترین قفل دیجیتال چینی برند کاداس است که امنیت بالایی نیز دارد. اصل برند کاداس محصول کشور آلمان است که تنها برخی مدلها تولید این کشور و یا تحت لیسانس هستند. مابقی مدلهای برند کاداس در کشور چین تولید و به بازار جهانی و از جمله کشور ما عرضه می شود.

عملکرد این قفلها هم تنوع زیادی دارد و انواع آن رمزی ، کارتی، اثر انگشتی و با کلید مکانیکی می باشد. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل دیجیتال از برند کاداس نیز می باشد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مطلب پیشنهادی : بهترین قفل های هوشمند سال 2024

بهترین قفل دیجیتال چینی قفل کاداس

قفل های دیجیتال سامسونگ

یکی از برندهای مشهور دنیا سامسونگ است که در حوزه تولید قفل دیجیتال نیز جزء بهترین ها محسوب می شود. اصل برند سامسونگ متعلق به کشور کره جنوبی است اما قفل های دیجیتال برند سامسونگ که در ایران یافت می شوند ساخت کشور چین هستند. البته این موضوع چیزی از ارزشهای این نوع از قفل های دیجیتال کم نمی کند چرا که بالاترین سطح امنیت را برای کاربران خود ایجاد می کنند.

افراد می توانند از طریق اثر انگشت، صفحه کلید و یا کارتهای RFID به داخل منزل ، اداره ، فروشگاه و … دسترسی داشته باشند. از نکات مثبت برند سامسونگ این است که قفل های هوشمند و دیجیتال سامسونگ به دیگر محصولات همین برند متصل می گردند.

بهترین قفل دیجیتال چینی قفل های سامسونگ

قفل های دیجیتال رایکا لاک

قفل های دیجیتال رایکا لاک محصول کشور چین هستند که در انواعی از مدل ها و طرح ها توسط فروشگاه رایکا هوم عرضه می شوند. این قفل ها شامل قفل های الکترونیکی، قفل کمدی، قفل کارتی ، قفل سیلندری، قفل توپی دیجیتال هوشمند، قفل شیشه سکوریت فینگر پرینت ، قفل اثر انگشتی و … می شود.

جهت مشاهده کلیه محصولات از این برند می توانید به سایت رایکا هوم مراجعه نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .

بهترین قفل های دیجیتال چینی قفل های رایکا لاک

کلام آخر

در این مقاله به بررسی چند برند معتبر از قفل دیجیتال و بهترین قفل دیجیتال چینی موجود در بازار پرداختیم. همچنین با فروشگاه رایکا هوم که عرضه کننده این قفل های دیجیتال و سایر تجهیزات امنیتی ساختمانی است آشنا شدیم.

چنانچه قصد خرید قفل دیجیتال برای منزل، ویلا، اداره و فروشگاه خود را دارید حتما از برند و فروشگاه معتبر نسبت به خرید محصول اقدام نمایید چرا که خرید قفل دیجیتال بی کیفیت می تواند علاوه بر افزایش هزینه های شما تبعات ناخوشایندی در آینده برای شما داشته باشد.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *