قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت فروشگاه رایکا هوم

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت فروشگاه رایکا هوم


استفاده از قفل های دیجیتال به دلیل امنیت بالا و راحتی استفاده به شدت در حال افزایش است و نمونه های گوناگونی از آنها با قابلیت های گوناگون وارد بازار می شوند. قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت یکی از قفل های دیجیتال با مزایای بسیار است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. اگر تمایل دارید در مورد این نوع قفل دیجیتال مطالبی بیاموزید و یا قصد خرید قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت را دارید با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان همراه باشید.

فینگر پرینت چیست؟

برای شناخت قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت باید ابتدا با مفهوم فینگر پرینت آشنا شویم. همانطور که می دانید اثر انگشت هر فرد منحصربفرد بوده و حتی دوقلوهای همسان نیز اثر انگشت شبیه هم ندارند. از این ویژگی منحصربفرد انسانی می توان برای شناسایی و تشخیص استفاده کرد. عملکرد حسگر فینگر پرینت (اثر انگشت) به رمز درآوردن آن بعنوان کد تخصصی می باشد که سیستم شما می تواند این اثر انگشت را بعنوان رمز عبور تشخیص دهد.

از این فناوری در اکثر گوشی های موبایل ، لپ تاپ ها و سیستم ها استفاده می شود تا امنیت بالاتری را برای کاربران ایجاد کند. امروزه از قفل و دستگیره های دیجیتالی با قابلیت تشخیص اثر انگشت (فینگر پرینت) بسیار استقبال می شود . در ادامه با ویژگی های این نوع از قفل های دیجیتال بیشتر آشنا می شویم.

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت خرید قفل هوشمند از مراکز معتبر

ویژگی های قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت می تواند با سنسور 360 درجه ای تا یکصد اثر انگشت را ثبت و ذخیره کند. همچنین به این نوع قفل می توان 10 رمز بین چهار تا دوازده رقمی را شناساند. صفحه کلید برای ورود رمز در وقت استفاده و تماس انگشت روشن می شود. از طرفی قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت توانایی شناسایی 500 کارت دیجیتالی را دارد که نوع آنها میتواند KEY TAG و یا RFID باشد. در صورت مفقود شدن کارت میتوان بدون نیاز به متخصص و به راحتی کارت مفقودی را از کار انداخت.

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت مجهز به سیستم ورودی دوبل است که با فعال کردن آن باید اول رمز را وارد کرده و بعد کارت را به دستگاه شناساند. همچنین این قفل قابلیت شناسایی تا 30 ریموت کنترل را دارد.
اگر نگران اتمام باتری قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت هستید باید بگوییم که اگر باتری دستگاه تمام شد میتوانید با یک باتری کتابی 9 ولت و اتصال آن به منبع تغذیه از قفل استفاده کنید و آن را باز کنید و بعد باتری قفل را تعویض نمایید.

این قفل به سیستم ضد سرقت مجهز است که در صورت تشخیص اثر انگشت اشتباه و یا ورود رمز و کارت اشتباه آلارم آن به صدا در می آید و سیستم ورودی یک دقیقه قطع می گردد. پس اگر سارقی قصد داشته باشد با فشار و ضربه به در هم وارد شود باز هم آلارم یک دقیقه ای فعال می شود.

از دیگر ویژگی های قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت می توان به سیستم ضد شوک، قابلیت اتصال به وای فای ، داشتن کلید مکانیکی و … اشاره کرد.

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت خرید با تخفیف ویژه

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت از کجا بخرم ؟

فروشگاه رایکا هوم که سالهاست در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمان ها اعم از قفل و دستگیره دیجیتال و هوشمند، کلید و پریز هوشمند، دزدگیر، پنل هتلی ، گاوصندوق و … فعالیت دارد شما را به مشاهده محصولات خود در سایت و یا به صورت حضوری دعوت می کند. شما می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما در زمینه انتخاب و خرید انواع قفل و دستگیره هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان بهره مند شوید.

کلام آخر

در این مقاله با قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت و ویژگی های منحصربفرد آن آشنا شدیم. چنانچه قصد خرید این محصول و یا محصولات مشابه را دارید توصیه می کنیم از مرکزی معتبر نسبت به خرید آن اقدام کنید. محصولات فیک و تقلبی موجود در بازار می توانند هزینه شما را دو برابر کنند. فروشگاه رایکا هوم پیشنهاد ما به شماست .

قفل دیجیتال UPVC فینگر پرینت قیمت قفل

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *