خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

در گاوصندوق های دیجیتالی دغدغه گم کردن کلید یا فراموشی رمز وجود ندارد چرا که شما با یک رمز الکترونیکی یا اسکن اثرانگشت میتوانید درب گاوصندوق را باز کنید. همچنین در این گاوصندوق ها سیستم رمز به صورت همزمان با کلید و قفل نیز می تواند ترکیب شود و امنیت صندوق را بالاتر ببرد. اگر برای منزل یا محل کار خود نیاز به یک گاوصندوق دیجیتالی دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله شما را با خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال با قیمت مناسب و گارانتی معتبر آشنا خواهیم کرد. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع گاوصندوق های دیجیتالی و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی چند مدل گاوصندوق دیجیتال

از گاوصندوق های دیجیتال می توان در منازل، هتل ها، ادارات، مغازه ها و … استفاده کرد. در اینجا با چند مدل از گاوصندوق های دیجیتال که در فروشگاه رایکا هوم عرضه شده اند آشنا می شویم:

گاوصندوق دیجیتال VB-YC

گاوصندوق های دیجیتالی یا سیف باکس ها به دلیل نیاز به جابجایی وزن زیادی ندارند (حدود 13 تا 15 کیلوگرم) ولی برای اینکه از سرقت آنها جلوگیری شود در حالتی که درب آن باز است گاوصندوق در کمد یا جاساز دیگری پیچ و مهره میشود و تا زمانی که درب گاوصندوق گشوده نشود امکان دسترسی به پیچ و مهره ها برای حمل گاوصندوق وجود ندارد.

از این نوع گاوصندوق اغلب در اتاق هتل ها استفاده می شود تا میهمانان هتل بتوانند با خیال راحت وجه نقد و اشیاء قیمتی خود را در آن بگذارند. برای خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال مدل VB-YC با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

خرید آنلاین صندوق دیجیتال با قیمت مناسب

گاوصندوق NIK2

گاوصندوق مدل NIK2 در دو سایز و وزن تولید و به بازار عرضه شده است. سایز کوچکتر 14 کیلوگرم و سایز بزرگتر 18 کیلوگرم وزن دارد. این گاوصندوق برای مصارف هتلی، اداری و خانگی بسیار مناسب است. کارکرد آن با چهار عدد باتری قلمی معمولی است و از امن ترین گاوصندوق های دیجیتالی است.

امکان پیچ کردن آن به زمین یا دیوار وجود دارد. این صندوق دارای قابلیت رمزدهی، آلارم هشدار تمام شدن باتری، کلید اضطراری و … است. در صورتی که رمز به صورت اشتباه توسط افراد غیرمجاز وارد شود ، سیستم تا 5 دقیقه رمز جدیدی را نمی پذیرد. برای خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال مدل NIK2 می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

گاوصندوق INV

این گاوصندوق دیجیتال دارای 13 کیلوگرم وزن است و پنل شیشه ای پلکسی دارد. این گاوصندوق عملکرد دوگانه کد و کارت دارد و با چهار باتری قلمی معمولی کار می کند. این محصول بسیار پرفروش است و مورد استقبال هتل ها قرار گرفته است. در صورت پیچ کردن صندوق در درون کمد یا به دیوار و زمین امکان حرکت دادن آن به هیچ عنوان وجود ندارد. گاوصندوق مدل INV نیز در صورت وارد کردن رمز اشتباه تا 5 دقیقه رمز دیگری را نمی پذیرد. جهت خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال مدل INV با ما در تماس باشید.

خرید آنلاین صندوق دیجیتال با گارانتی معتبر و قیمت مناسب

گاوصندوق رمزی هتلی کاداس مدل AST-500

یکی از سیف باکس ها یا گاوصندوق های هتلی که امنیت بالایی دارد از برند کاداس مدل AST-500 است. این گاوصندوق ساخته شده از فولاد و با وزن 12 کیلوگرم است. روی درب این گاوصندوق صفحه کلید برای ورود رمز وجود دارد که افراد یا میهمانان هتل میتوانند با وارد کردن رمز امنیتی خود گاوصندوق را باز کرده و اشیاء گرانقیمت و وجه نقد خود را در آن بگذارند.

در صورت ورود رمز اشتباه قفل غیرفعال شده و این از ویژگی های امنیتی این نوع گاوصندوق است. استفاده از کدهای یکبار مصرف از دیگر قابلیتهای این نوع گاوصندوق دیجیتالی است که امنیت آن را چند برابر می کند. برای خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال کاداس مدل AST-500 با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

برای خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال چکار کنیم؟

برای خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال کافیست به سایت فروشگاه رایکا هوم مراجعه کرده و محصول موردنظر را سرچ کنید. پس از یافتن محصول موردنظر و کلیک روی آن می توانید در قسمت خرید اقدام به خرید آنلاین محصول موردنظرتان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های لازم می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید تا خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید.

خرید آنلاین صندوق دیجیتال و هوشمند

کلام آخر

در این مقاله با خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال از فروشگاه رایکا هوم آشنا شدیم. از طرفی چند مدل از گاوصندوق های هتلی را نیز به شما معرفی کردیم. چنانچه قصد خرید آنلاین گاوصندوق دیجیتال را دارید میتوانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. امکان خرید حضوری نیز برای شما عزیزان فراهم است. ارسال محصول به سراسر کشور در اسرع وقت امکان پذیر می باشد.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *