انواع دستگیره دیجیتال فیلتا رایکا هوم

انواع دستگیره دیجیتال فیلتا رایکا هوم


معرفی انواع دستگیره دیجیتال فیلتا

دستگیره های دیجیتال در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی در ساخت انواع قفل و دستگیره دیجیتال و هوشمند هستیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع دستگیره دیجیتال فیلتا بپردازیم. فیلتا برندی از کشور چین و تحت لیسانس آلمان است که به تولید و عرضه انواع قفل و دستگیره هوشمند به بازارهای دنیا از جمله ایران می پردازد.

فروشگاه رایکا هوم نماینده رسمی این برند معروف در ایران است و عرضه محصولات اصل و اورجینال از این برند را به عهده دارد. چنانچه قصد خرید انواع دستگیره دیجیتال فیلتا و یا سایر محصولات این برند معتبر را دارید با کارشناسان فروش رایکا هوم در تماس باشید.

انواع دستگیره دیجیتال فیلتا

در اینجا با چند مدل از بهترین انواع دستگیره دیجیتال فیلتا که در فروشگاه رایکا هوم نیز عرضه شده اند آشنا می شویم. برند فیلتا دارای انواع دیگری از دستگیره و قفل هوشمند نیز هست که برای مشاهده مشخصات آنها می توانید به سایت فروشگاه رایکا هوم مراجعه کنید.

دستگیره دیجیتال مدل S10 فیلتا

این مدل از انواع دستگیره دیجیتال فلیتا با مدل S10 از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. شیوه های باز کردن دستگیره با اثر انگشت، کلمه عبور، کارت الکترونیکی و یا استفاده همزمان دو روش است. این دستگیره دارای شارژ اضطراری ، باتری لیتیومی و نمایشگر OLED است. از امکانات داخلی این دستگیره میتوان به امکان گزارش گیری با نرم افزار، روتر wifi داخلی، امکان باز کردن درب توسط اینترنت، هشدار سرقت، هشدار کاهش باتری، نمایش تصویر چشمی روی گوشی موبایل و … اشاره کرد. برای اطلاع از سایر مشخصات و خرید محصول می توانید به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم در تماس باشید.

انواع دستگیره دیجیتال فیلتا خرید مدل فیلتا S10

دستگیره دیجیتال مدل S06 فیلتا

یکی دیگر از انواع دستگیره دیجیتال فیلتا مدل S06 است که از نظر مشخصات به مدل S10 بسیار شبیه است. کشور سازنده این محصول چین و کشور طراح آلمان است. قفل آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر برد مجهز به هوش مصنوعی، هشدار کاهش و یا اتمام باتری، زنگ درب هوشمند، شیشه با تکنولوژی gorilla glass ، هشدار سرقت و … می باشد. این محصول دارای قفل خودکار و قفل شب بند نیز می باشد. برای خرید محصول و یا اطلاع از سایر مشخصات با کارشناسان فروش رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع دستگیره دیجیتال فیلتا خرید مدل فیلتا S06

دستگیره دیجیتال مدل S12 فیلتا

از دیگر انواع دستگیره دیجیتال فیلتا مدل S12 است. این مدل ظاهری لوکس با رنگ Black Nickel دارد. آلیاژ آن از جنس آلومینیوم است و دارای درگاه شارژ اضطراری و همچنین باتری لیتیومی است. از طریق اثر انگشت، رمز عبور، کارت و یا دو روش با هم می توان نسبت به باز کردن قفل دستگیره اقدام کرد. طول این دستگیره 38.5 سانتیمتر و عرض آن 8 سانتیمتر است.

متریال قفل از نوع فولاد ضد زنگ است و این دستگیره مجهز به هشدار سرقت، هشدار کاهش باتری ، قفل شب بند و قفل خودکار است. جهت خرید دستگیره دیجیتال S12 فیلتا و یا سایر انواع دستگیره دیجیتال فیلتا و سایر برندها با فروشگاه رایکا هوم تماس حاصل فرمایید.

انواع دستگیره دیجیتال فیلتا خرید مدل فیلتا S12

دستگیره دیجیتال مدل E18 فیلتا

این نوع از انواع دستگیره دیجیتال فیلتا با کد E18 فاقد نمایشگر است و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر از مدل های دارای نمایشگر است. امکانات آنلاین این دستگیره شامل گزارشگیری با نرم افزار، بلوتوث داخلی، امکان تعریف مدیر و کاربر، هشدار سرقت و امنیتی ، هشدار کاهش باتری و … است. این دستگیره با باطری قلمی از نوع قابل شارژ کار می کند و دارای درگاه شارژ اضطراری نیز می باشد.

از امکانات ویژه این قفل می توان به رمز یکبار مصرف، رمز زمان دار، هشدار اتمام باتری، زنگ درب هوشمند، برد مجهز به هوش مصنوعی، هشدار سرقت، اپلیکیشن موبایل و … اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما تماس بگیرید.

انواع دستگیره دیجیتال فیلتا خرید مدل فیلتا E18

کلام آخر

در این مقاله با چند مدل از انواع دستگیره دیجیتال فیلتا آشنا شدیم. برند فیلتا برندی معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع قفل و دستگیره دیجیتال در دنیاست و فروشگاه رایکا هوم نیز یکی از نمایندگی های فعال این برند در ایران است. شما می توانید برای خرید انواع دستگیره دیجیتال فیلتا با گارانتی و ضمانت اصالت کالا با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *