قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک رایکا هوم

قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک رایکا هوم


قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک

قفل های اثر انگشتی از دسته قفل های دیجیتال بیومتریک هستند که با ویژگی های شخصی و منحصر بفرد افراد از قبیل اثر انگشت کار می کنند. برند A LOCK که در زمینه تولید قفل های دیجیتال و هوشمند نامی شناخته شده است عرضه کننده انواع قفل دیجیتال است. برخی نمونه های قفل دیجیتال که توسط این برند روانه بازار شده اند از نوع اثر انگشتی هستند.

برای گشودن این قفل ها کافیست با انگشت تعریف شده برای دستگاه قسمت موردنظر در قفل یا دستگیره را لمس کنید. قفل با شناسایی اثرانگشت شما و تطابق آن با اثر انگشت تعریف شده در آن باز می شود. این ویژگی باعث می شود تا احتمال باز کردن قفل توسط سارقین به حداقل برسد.

حال در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی نمونه هایی از قفل دیجیتال ALOCK به شما ، موضوع قفل اثر انگشتی ای لاک را نیز مورد بررسی قرار دهیم. پس با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال و هوشمند از برندهای گوناگون ای لاک، سامسونگ، کاداس، بوش، فیلتا و … همراه باشید.

معرفی انواع قفل اثر انگشتی ای لاک

برند ALOCK دارای انواع قفل دیجیتال از جمله قفلهای اثر انگشتی است که در اینجا تنها به معرفی چند نمونه از آنها بسنده می کنیم:

قفل اثر انگشتی دیجیتال ALOCK مدل S350

این مدل از قفل اثر انگشتی ای لاک را می توان از هر کجای دنیا به وسیله موبایل به صورت آنلاین باز کرد. پس اگر شما در حال سفر و کیلومترها دورتر از منزل یا محل کار خود باشید و نیاز باشد فردی از دوستان، آشنایان و خانواده شما سری به گلدانها، حیوان خانگی و … بزند به راحتی می توانید با گوشی موبایل این کار را برای او انجام دهید. بدون اینکه نیاز باشد کلید منزل یا محل کار خود را در اختیار کسی قرار دهید.

علاوه بر گشودن درب توسط اثر انگشت می توان از FACE ID یا Pattern نیز برای گشودن درب استفاده کرد. میزان باتری دستگاه روی موبایل شما نمایش داده می شود و می توانید با نزدیک شدن به موعد تعویض باتری از آن مطلع شوید. در این قفل و دستگیره می توان تا 300 کاربر را تعریف کرد و رمزهای یکبار مصرف برای کارمندان، پرستار کودک، نظافتچی منزل و … تعریف نمود.

این قفل با چهار عدد باتری قلمی 1.5 تغذیه می شود و دارای کلید مکانیکی است که در مواقع اضطراری میتوان از آن استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک مدل S350 می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک خرید قفل

دستگیره تشخیص چهره و قفل اثرانگشتی دیجیتال ای لاک مدل Pmax Face Gold

این مدل از قفل اثرانگشتی ALOCK قابلیت شناسایی اثر انگشت 100 نفر را دارد. همچنین برای این نوع از قفل دیجیتال می توان برای 100 نفر کارت تعریف کرد و قابلیت این را دارد که تا 100 چهره را تشخیص دهد. این ویژگی باعث می شود به راحتی بتوان برای ادارات و مراکزی که تا 100 نفر کارمند دارند بتوان استفاده کرد تا دسترسی به برخی مکان ها تنها به کارمندان و افرادی که تعریف شده اند محدود شود.

ظاهر این دستگیره بسیار شکیل و لوکس طراحی شده و با رنگ های مشکی و طلایی جلوه خاصی به درب ها می دهد. یک خبر خوب اینکه این مدل از قفل اثر انگشتی ای لاک دارای پانزده سال خدمات پس از فروش است. یک ویژگی برجسته این قفل این است که میتوان تا هزار تردد اخیر را گزارش گیری نمود.

تغذیه این دستگاه با باتری لیتیومی قابل شارژ 9 ولت انجام می شود که در صورت کاهش ذخیره باتری دستگاه هشدار کاهش باتری را اعلام می کند. برای مشاهده سایر ویژگی ها می توانید به سایت مراجعه نموده و برای استعلام قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک مدل Pmax Face Gold با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک خرید با تخفیف ویژه

دستگیره چشمی دار و قفل اثر انگشتی دیجیتال ای لاک مدل Camera B

این دستگیره دیجیتال دارای چشمی دیجیتال رنگی است و قابلیت ذخیره سیصد کاربر را دارد. مانیتور دستگیره از سمت داخل رنگی است و می توان بیرون درب را مشاهده کرد پس نیازی به چشمی دیجیتال درب نیز وجود ندارد. از طرفی می توان تصویر افراد پشت درب را ذخیره نمود تا در مواقع لزوم بتوان از آن استفاده کرد.

منبع تغذیه این دستگیره هم باتری 9 ولت لیتیومی است که قابل شارژ نیز هست. سیستم هشدار ضعیف بودن باتری و نیاز به شارژ مجدد باتری ، قفل شب بند ، سیستم هشدار رمز یا اثر انگشت اشتباه و … از ویژگی های این نوع قفل و دستگیره هوشمند است. برای اطلاع از قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک مدل Camera B با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک مدل چشمی و دوربین دار

قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک

با توجه به اینکه قفل های اثر انگشتی و دیجیتال ای لاک وارداتی هستند و با قیمت ارز و دلار واردات انجام می شود در زمان خرید باید به نوسانات قیمت ارز توجه داشت. از طرفی قفل های دیجیتال ای لاک دارای انواع مدل ، قابلیت های گوناگون و متریال مختلف هستند که هر یک از این فاکتورها می تواند در قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک تاثیر داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه رایکا هوم و انتخاب مدل موردنظر خود با کارشناسان ما تماس گرفته و قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک موردنظر خود را جویا شوید.

کلام آخر

در این مقاله با سه نمونه از انواع قفل های اثر انگشتی برند ALOCK آشنا شدیم. از طرفی در مورد قیمت قفل اثر انگشتی ای لاک هم مطالبی آموختیم. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به سوالات شما در زمینه قفل اثر انگشتی برند ای لاک پاسخ گفته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *