کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک فروشگاه رایکا هوم

کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک فروشگاه رایکا هوم


معرفی کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک

کنترلر هوشمند آسانسور یکی از بهترین تجهیزات برای افزایش امنیت ساختمانهای مسکونی و اداری است. با نصب کنترلر هوشمند آسانسور میتوان ورود و خروج افراد را مدیریت نموده و از ورود افراد ناشناس به طبقات جلوگیری کرد. خصوصا در برج های بلند و پرواحد که استفاده از آسانسور یک ضرورت است با اکسس کنترل آسانسور میتوان ورود سارقین و افراد ناشناس را به این وسیله محدود کرد.

همچنین مدیر ساختمان می تواند با استفاده از نرم افزار این اکسس استفاده از آسانسور را برای واحدهایی که شارژ را پرداخت نمی کنند محدود نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک بپردازیم. برند ALOCK که در زمینه تولید و عرضه قفل های هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان نامی شناخته شده است در زمینه تولید اکسس کنترل آسانسور نیز پیشرفت های چشمگیری داشته و از برندهای محبوب و پرفروش بازار است.

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمان از جمله اکسس های کنترل آسانسور شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مزایای استفاده از کنترلر هوشمند آسانسور

  • قفل کردن کنترلر تردد آسانسور در مواقع لزوم
  • از کار انداختن آسانسور با کنترلر هوشمند آسانسور در صورت نیاز
  • غیرفعال نمودن دسترسی برخی افراد یا واحدها از آسانسور
  • امکان تنظیم زمان مجاز برای استفاده از آسانسور
  • تامین امنیت واحدهای آپارتمانی به جهت جلوگیری از ورود سارقین و افراد ناشناس
  • کاربری آسان و راحت و ظاهر ساده برای استفاده عموم
  • داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه

برای آشنایی بیشتر با کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک مطالعه مقاله اکسس کنترل آسانسور چیست؟ پیشنهاد می شود. 

کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک استفاده از تگ

معرفی کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک

کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک یکی از پرفروش ترین اکسس های کنترل آسانسور در بازار است. نحوه تشخیص کارت برای کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک به درخواست خریدار بستگی دارد و متناسب با آن برنامه ریزی می شود. کاربرانی که کارتشان اعتبار دارد وقتی وارد کابین آسانسور می شوند پس از قرار دادن کارت در مقابل چشمی دستگاه، آسانسور اجازه انتخاب طبقه موردنظر را به آنها می دهد .

این در حالیست که اگر فرد فاقد کارت باشد یا اعتبار کارتش پایان یافته و یا قفل شده باشد امکان استفاده از آسانسور مهیا نمی شود. این دستگاه قابلیت برنامه ریزی با کامپیوتر را دارد و تکنولوژی ارتباطی آن از نوع آفلاین است. همچنین این محصول از تاریخ فروش تا دو سال گارانتی داشته و تا 10 سال خدمات پس از فروش به خریداران ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک قیمت کنترلر آسانسور

قیمت دستگاه کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک

اکسس های کنترل آسانسور با توجه به برند، کشور سازنده، قابلیت ها و … قیمت های متفاوتی دارند. از آنجا که اغلب این برندها وارداتی هستند با نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور قیمت این محصولات نیز دستخوش تغییراتی می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک و یا سایر برندها می تواند با فروشگاه رایکا هوم تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

کلام آخر

در این مقاله با کنترلر آسانسور هوشمند ای لاک آشنا شدیم و از مزایای استفاده از کنترلر هوشمند آسانسور مطلع شدیم. در حال حاضر که بسیاری از ساختمان ها شلوغ، پر رفت و آمد و پرواحد هستند استفاده از اکسس کنترل آسانسور بسیار لازم و ضروری به شمار می رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات امنیتی ساختمان تماس بگیرید.

کنترلر هوشمند آسانسور ای لاک فروش با تخفیف ویژه

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *