پرفروش ترین قفل های دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

پرفروش ترین قفل های دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024

قفل های دیجیتال امروزه از محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف جامعه برخوردارند و به دلیل امنیت و زیبایی خاصی که دارند سازندگان بناها سعی در استفاده از آنها برای فروش بهتر ساختمان های خود دارند. یکی از ویژگی های بارز هر ساختمان خوش ساختی استفاده از تجهیزات امنیتی هوشمند در آن است. قفل های دیجیتال علاوه بر اینکه امنیت ساختمان را تامین می کنند ، در ارزش افزوده ساختمان و زیبایی آن نیز نقش بسیاری ایفا می کنند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مدل از پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024 بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال، پنل های هوشمند، دزدگیر و کلید و پریز هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024

تنوع قفل های دیجیتال از نظر ظاهر، برند، قیمت و قابلیت هایی که دارند در بازار بسیار است. ولی انتخاب یکی از بهترین آنها کار چندان راحتی نیست. در اینجا شما را با چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین قفل های دیجیتال که در سال 2024 به محبوبیت و فروش زیادی دست یافته اند آشنا می کنیم:

قفل سامسونگ مدل s80D

قفل سامسونگ مدل S80D یکی از پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024 است که محبوبیت زیادی نیز دارد. این قفل دارای حالت خصوصی و عمومی است و دارای کارت مستر می باشد. همچنین این مدل قفل دارای رمز یکبار مصرف و رمز عبور دیجیتال است. متریال این قفل از ABS و دارای سوکت برق اضطراری باتری قلمی است. از این قفل می توان برای کشو و کمد هم استفاده کرد.

شما با خرید این قفل می توانید از دو سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید. مشخصات این قفل به صورت کامل در سایت فروشگاه رایکا هوم درج شده و شما با مراجعه به سایت می توانید آن را مشاهده کنید. در صورت داشتن پرسش در مورد این قفل یا قفل های دیجیتالی دیگر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پرفروش ترین قفل های دیجیتال برند سامسونگ

قفل هوشمند اتوماتیک بوش مدل FU750

یکی دیگر از پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024 قفل هوشمند اتوماتیک بوش مدل FU750 است. این قفل دارای طراحی فشاری و یکپارچه اثرانگشتی است. از طریق کارت، اثر انگشت، رمز عبور، شبکه از راه دور و کلید مکانیکی می توان اقدام به باز کردن این قفل نمود. این مدل از قفل بوش دارای منبع تغذیه اضطراری یو اس بی است و در صورت کم شدن شارژ باتری دارای هشدار کاهش باتری است.

همچنین هشدار دستکاری پنل از قابلیت های این قفل است. برای این قفل می توان یکصد پسورد و یکصد کارت IC تعریف کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قفل می توانید به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروش رایکا هوم تماس بگیرید.

قفل الکترونیکی رایکالاک مدل MR5

از دیگر قفل ها که از پرفروش ترین قفل های دیجیتال در بازار هستند می توان به قفل الکترونیکی رایکالاک مدل MR5 اشاره کرد. این قفل ساخت کشور چین است و از امنیت و کیفیت بالایی برخوردار است. این قفل مجهز به هشدار سرقت و کاهش باتری است. شما می توانید از طریق اینترنت و از راه دور اقدام به باز کردن درب برای فرد پشت درب بکنید.

از این محصول می توانید برای کلیه درب ها استفاده کنید و همچنین این قفل دارای گارانتی نیز می باشد. قابل ذکر است که متریال قفل از فولاد ضد زنگ است و سیلندر آن قابل تعویض است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع قفل و یا سایر قفل ها از برند رایکالاک و یا سایر برندها می توانید به سایت مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرفروش ترین قفل های دیجیتال قیمت قفل دیجیتال

قفل فیلیپس مدل DDL5100

قفل های برند فیلیپس یکی از پرفروش ترین قفل های دیجیتال در بازار هستند که در سال 2024 نیز جزء محبوب ترین ها در میان کاربران می باشند. طراحی جمع و جور و نازک این قفل و همچنین نصب آسان آن یکی از دلایل محبوبیت این قفل است. از دیگر قابلیت های این قفل می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. شما تا یکصد عدد اثر انگشت، یکصد عدد کارت هوشمند و 10 رمز کاربر را می توانید به این قفل بشناسانید.

قابلیت تعریف رمز یکبار مصرف نیز برای این قفل موجود است و مجهز به رمز ادمین می باشد. این قفل مجهز به سیستم ضد سرقت، سنسور اعلام حریق، سیستم ضد شوک و … می باشد. قابلیت های این قفل به این موارد محدود نمی شود و برای کسب اطلاعات کامل و مشاوره خرید می توانید با رایکا هوم تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با چند مدل از پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024 آشنا شدیم. این قفل ها از برندهای معتبر و معروف سامسونگ، بوش، رایکالاک و فیلیپس هستند. البته قفل های دیجیتال پرفروش دیگری نیز هستند که برای آشنایی با آنها می توانید به قسمت محصولات سایت رایکا هوم مراجعه کنید. همچنین می توانید برای خرید قفل هوشمند دیجیتال از راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان رایکا هوم استفاده کنید.

پرفروش ترین قفل های دیجیتال با تخفیف ویژه

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *