برند رایکا لاک یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تجهیزات امنیتی ساختمان از قبیل قفل و دستگیره دیجیتال، چشمی دیجیتال، قفل کارتی هتلی و … است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع قفل رایکا لاک ، قیمت و خرید هر یک آشنا کنیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمان از برندهای معتبر شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. جهت مشاوره خرید و نصب انواع قفل و دستگیره دیجیتال می توانید با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

معرفی چند نمونه از انواع قفل رایکا لاک

در اینجا با چند مدل پرطرفدار از انواع قفل رایکا لاک آشنا می شویم. چنانچه توضیحات داده شده برای هر محصول برای شما کافی نبود می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و توضیحات تکمیلی را از آنها بخواهید:

قفل کمدی مدل GI08

این مدل از انواع قفل رایکا لاک اثر انگشتی است که با کارت، پین کد، کلید مکانیکی و کنترل از راه دور قابل باز شدن است. متریال این نوع قفل از آلیاژ آلومینیوم است و منبع تغذیه آن 4 باتری قلمی 1.5 است. این قفل قابلیت اتصال به وای فای را دارد و دارای برق اضطراری است. همچنین دارای دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید قفل کمدی مدل GI08 با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع قفل رایکا لاک خرید قفل درب شیشه ای

قفل کمدی رایکا لاک مدل L6SBR

قفل کمدی مدل L6SBR یکی از انواع قفل رایکا لاک با قابلیت های فراوان است. تنها یکی از قابلیت های این قفل این است که می توان تا 1000 اثرانگشت برای آن تعریف کرد. این قفل همچنین با ریموت نیز قابل باز شدن است که تا هشت عدد ریموت می توان برای آن تعریف کرد. قفل کمدی رایکا لاک مدل L6SBR دارای سوکت برق اضطراری است در حالی که منبع تغذیه آن 3 باتری نیم قلم است. این قفل نیز دارای دو سال گارانتی تعویض و همچنین پنج سال خدمات پس از فروش است.

قفل الکترونیکی رایکا لاک مدل MR6

این مدل از قفل دیجیتال از انواع قفل رایکا لاک از طریق کارت، رمز عبور و سنسور اثر انگشت قابل بازگشایی است. همچنین می توان از دو روش به صورت هم زمان برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کرد. جنس دستگیره زاماک است و این محصول در رنگ های رزگلد و نیکل موجود است. همچنین این محصول دارای نمایشگر تصویر چشمی و نمایشگر OLED می‌باشد. هشدار میزان باتری، هشدار سرقت، گشودن در توسط اینترنت، گزارشگیری نرم افزاری و … از دیگر قابلیت های این نوع قفل است.

انواع قفل رایکا لاک مدل MR6

قفل هتلی کارتی مدل 8005

این محصول نیز یکی از انواع قفل رایکا لاک است که طراحی کاملا انحصاری و مدرن دارد. قفل هتلی کارتی مدل 8005 از جدیدترین متد روز دنیا بهره مند است و از جنس آلیاژ روی است. در دو رنگ سیلور و طلایی موجود می‌باشد تا با هر رنگ دکوراسیون همخوانی داشته باشد. منبع تغذیه این نوع از قفل چهار عدد باتری معمولی است. در صورت ضعیف شدن باتری ها هشدار اعلام ضعیف بودن باتری فعال می شود.

این محصول دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. در مواقع اضطراری میتوان از دو عدد کلید مکانیکی آن استفاده کرد. این نوع از قفل دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و خط و خش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

قفل رایکا لاک مدل HM

این قفل از انواع قفل رایکا لاک سری آکونومی است و آلیاژ آن آلومینیوم است. دستگیره آن از نوع نیمه اتوماتیک دیجیتال است. همچنین دارای یک نمایشگر OLED چهار اینچی است. دوربین آن از نوع HD با قابلیت دید در شب می‌باشد. این نوع قفل و دستگیره دارای چشمی دیجیتال است. سنسور اثر انگشت آن فوق سریع است و از کارت نیز می توان برای بازگشایی آن استفاده کرد. این قفل دارای هشدار سرقت، هشدار اتمام باتری، زبانه قفل فولادی، قفل شب بند، دو سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش است.

انواع قفل رایکا لاک مدل HM

قفل دیجیتال کمد کارتی مدل AL-108

این نوع از انواع قفل رایکا لاک مختص کمدها در باشگاهها، استخرها، ادارات و منازل ساخته شده است. دارای تگ جاسوئیچی، مچ بند و کارت می باشد که می توانید از هر یک از آنها برای گشودن قفل کمد استفاده کنید. بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است و منبع تغذیه آن سه باتری قلمی می‌باشد. مصرف انرژی این محصول پایین است و دارای باتری بک آپ، زبانه ضد سرقت، هشدار کاهش باتری و … است.

مقاومت این محصول در برابر رطوبت بالاست و در محیط هایی مانند استخرها که رطوبت محیط بالاست به راحتی قابل استفاده است. این نوع قفل ها علاوه بر زیبایی ظاهری نسبت به قفل های سنتی و قدیمی از امنیت بالاتری نیز نسبت به آنها برخوردارند. پس برای محیط های پر رفت و آمدی همچون باشگاهها، استخرها، هتل ها، ادارات و … برای قفل کردن کمدهایی که لوازم شخصی افراد در آن قرار می گیرند بسیار کاربردی است.

کلام آخر

در این مقاله با چند مدل از انواع قفل رایکا لاک آشنا شدیم. محصولات رایکا لاک به این موارد ختم نمی شود و محصولات فراوانی در سایت رایکا هوم از این برند عرضه شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت نسبت به مشاهده مشخصات قفل و دستگیره های هوشمند، چشمی هوشمند، قفل کمدی و … اقدام کنید. کارشناسان رایکا هوم همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره و راهنمایی جهت خرید بهینه شما عزیزان می‌باشند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، بوش، انواع قفل رایکا لاک انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است. فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .