پاور سوئیچ هوشمند هتلی فروشگاه رایکا هوم

پاور سوئیچ هوشمند هتلی فروشگاه رایکا هوم


پاور سوئیچ هوشمند محصولی جدید برای هوشمند کردن هتلها و ساختمانهای اداری و منازل است . در عصر کنونی هوشمند سازی اشیاء و ساختمانها در اولویت قرار دارد و در آینده تحولات عظیمی در این خصوص رخ خواهد داد. یکی از مکان هایی که از تجهیزات امنیتی در آن استفاده های زیادی می شود هتل ها هستند . پاور سوئیچ هوشمند هتلی محصولی کاربردی در اداره و امنیت هتل ها محسوب می شود . در این مقاله قصد داریم بیشتر با این محصول آشنا شویم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند دیجیتالی ، تجهیزات هتلی و سایر تجهیزات امنیتی منازل ، ادارات و هتل ها شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

دستگاه پاور سوئیچ هوشمند هتلی چیست؟

دستگاه پاور سوئیچ هوشمند هتلی یک نوع دستگاه نگهدارنده کارت می باشد که ظاهر آن شبیه کلید برق است. از این دستگاه برای جلوگیری از اتلاف برق و انرژی در هتلها استفاده می شود . وقتی کارت در درون این پاور سوئیچ هوشمند هتلی قرار داده می شود کلیدهای برق روشن می شوند. در وقت خروج از اتاق نیز با برداشتن کارت کلیه چراغها خاموش شده و نیازی به خاموش کردن دستی کلیدها نیست.

به دستگاه پاور سوئیچ هوشمند هتلی کلید کارتی هتلی هم اطلاق می شود که احتمالا در هتل ها با آن مواجه شده اید. از آنجا که بسیاری از افراد خاموش کردن چراغها ، وسایل گرمایش و سرمایش و … را هنگام خروج از اتاق هتل فراموش می کنند این یک راه حل هوشمند برای کاهش مصرف انرژی می باشد .

مقاله پیشنهادی : مینی بار هتلی چیست ؟

پاور سوئیچ هوشمند هتلی کاربردهای پاورسوئیچ

پاور سوئیچ هوشمند هتلی شامل چه اجزائی می شود ؟

اجرای اصلی پاور سوئیچ هوشمند هتلی شامل موارد زیر است :

  • دستگاه شناسایی کارت : همانطور که از نام این بخش پیداست شناسایی کارت هوشمند توسط این بخش انجام می شود . این دستگاه داخل اتاق و کنار درب نصب می شود و جایی برای گذاشتن کارت در آن تعبیه شده است. این یک مزیت دارد که علاوه بر اینکه کارت جای مخصوص به خود را دارد و از گم شدن آن جلوگیری می شود کلیه چراغ ها و لوازم گرمایش و سرمایش نیز به واسطه آن روشن می شوند.
  • کلید کارتی هوشمند : کارت هوشمندی که در داخل دستگاه پاور سوئیچ قرار می گیرد در هنگام تحویل اتاق در هتل به شما تحویل داده می شود . هر اتاق دستگاه پاور سوئیچ و کارت مخصوص به خود را دارد به طوری که با کارت یک اتاق نمی توان اتاق دیگر را باز کرد. همچنین خدمه و نظافت چیان برای ورود به اتاق میهمانان هتل و نظافت آنجا کارتی دارند که برای پاور سوئیچ کلیه اتاق ها تعریف شده اند پس می توانند با کارت خود درب کلیه اتاق ها را باز کنند.

انواع دستگاه پاور سوئیچ هوشمند کدامند؟

  • نوع اول دستگاه های پاورسوئیچی که فقط با کارت مخصوص خود که برای آن برنامه ریزی شده اند کار می کنند.
  • نوع دوم دستگاه های پاورسوئیچ هوشمند که با انواع کارتهایی نظیر کارت اعتباری و کارت بیزینسی کار می کنند.

مطالعه بیشتر : تفاوت سیف باکس با گاو صندوق هتلی چیست؟

پاور سوئیچ هوشمند هتلی قیمت پاور سوئیچ هتلی

مزایای پاور سوئیچ هوشند هتلی

اولین و مهمترین مزیت دستگاههای پاور سوئیچ هوشمند هتلی کاهش مصرف برق و صرفه جویی انرژی است. همانطور که در بالا به آن اشاره شد فرد با خروج از اتاق ناچار است کارت را از دستگاه بردارد و با این کار کلیه چراغ ها و لوازم سرمایش و گرمایش از کار می افتند که این در طولانی مدت صرفه اقتصادی نیز برای هتل دارد. برخی دیگر از مزایای پاور سوئیچ هوشمند هتلی به شرح زیر است :

  • این دستگاهها چراغهای LED دارند که وقتی وارد اتاق می شوید و تاریک است بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.
  • دستگاههای پاور سوئیچ را می توان روی هر دربی اجرا و نصب کرد .
  • در برخی از دستگاه های پاور سوئیچ هوشمند هتلی می توان زمان ورود و خروج را تعریف کرد تا در صورت اتمام اقامت میهمان در هتل اجازه دسترسی به اتاق برای او وجود نداشته باشد .
  • در محیط های شرجی و مرطوب نظیر شهرهای شمالی کشور هم می توان از این دستگاه استفاده کرد و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.
  • قابلیت صدور مجدد کارت برای این دستگاه ها وجود دارد .
  • کارت را میتوان برای چندین و چند بار شارژ کرد .

دستگاه پاور سوئیچ هوشمند هتلی چه کار می کند؟

دستگاه پاور سوئیچ دارای چندین کاربرد مهم است که در اینجا به آنها می پردازیم :

  • اتصال به ترموستات : وقتی کارت در دستگاه قرار می گیرد در این حالت ترموستات شروع به کار می کند و دمای اتاق تنظیم می شود .
  • اتصال به لوازم روشنایی اتاق: از کاربردهای مهم دستگاه پاور سوئیچ هوشمند هتلی این است که به صورت خودکار لوازم روشنایی را روشن و خاموش می کند . مثلا در وقت ورود به اتاقها لامپ همان قسمت روشن شده و در وقت خروج خاموش می شود.
  • اتصال به دستگاههای هوشمند : این دستگاه را میتوان به همه سیستمهای هوشمند اتاق وصل کرد. فقط باید مراقب بود که تجهیزات امنیتی که باید بصورت شبانه روز روشن باشند را به این دستگاه وصل نکرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله پنل نمایشگر هتلی چیست؟ را مطالعه نمایید. 

پاور سوئیچ هوشمند هتلی نصب پاور سوئیچ در هتل ها

کلام آخر

با توجه به این که استفاده از تجهیزات هوشمند امنیتی در منازل ، ادارت ، هتل ها و … رو به افزایش است استفاده از تجهیزات با برند معتبر و کیفیت بالا اولویت خریداران را تشکیل می دهد . فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی از برندهای معتبر و روز دنیاست که شما می توانید با خیال راحت نسبت به تهیه آنها از این فروشگاه اقدام کنید .

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *