بازسازی منزل ساختمان گلبرگ

بازسازی منزل ساختمان گلبرگ


بازسازی منزل ساختمان گلبرگ

گروه دکوراسیون داخلی رایکا هوم با تجربه انجام پروژه های بازسازی منزل و ساختمان های مسکونی و اداری ،توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب نموده ونقطه عطفی جهت پیاده سازی و اجرای طرح های  دکوراسیون مدرن در منازل ایجاد نماید.

پروژه های بازسازی منزل در 4 فاز انجام می پذیرد:

فاز اول : بررسی و آنالیز

بررسی و آنالیز محیط مورد نظر،که در این مرحله محل منزل بصورت کامل مورد بررسی و مطالعه قرار میگیرد. عکسهایی تهیه شده و تمامی موارد قابل تازه سازی بررسی می شود.

فاز دوم : طراحی و ایده پردازی

در این مرحله پروژه با نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی و سه بعدی ، شبیه سازی شده و طراحی و ایده پردازی میشود. مشتری پس از رویت طرح و اعمال نظر خود ، باعث تکمیل طرح پروژه می شود.

فاز سوم : تولید محصولات و کارگاه

تمامی اجزاء دکوراسیون داخلی مانند کابینت ها ، میز ، کمد ، کابینت و … در کارگاه شروع به تولید شده و دکوراتیو های رزین و چوبی در کارگاه دیگری که مخصوص دست ساخته های دکوری است شروع بهتولید میشود. اجزاء دکوراسیون داخلی پس از تولید و رنگ آمیزی آماده نصب و اجرا در محل می شوند.

فاز چهارم : اجرای پروژه

اجرای پروژه باتوجه به طرح پیشنهادی و توسط نصاب ها و کارشناسان متخصص انجام می پذیرد. پس از اتمام پروژه ، بازسازی منزل به اتمام رسیده و نتیجه حاصل مورد شگفتی مشتری واقع خواهد شد.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، کلید و پریز لمسی، تجهیزات هتلی، اکسس کنترل تردد، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و… می باشد. این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ، میلره، فیلیپس، ای لاک، کاداس، یوکا، فیلتا، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است، فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است. کافی است با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!